balea - letní osvěžení

Krásné pondělí přeji! 
Venku opět není úplně letní počasí, ale i tak jsem se rozhodla napsat článek o dvou produktech, které nám léto mohou zpříjemnit. Letní dny nás přece jen stále čekají, tak proč se na ně příjemně nenachystat.
Chtěla bych se s Vámi podělit o dva poměrně slušné produkty za pár korunek, na které jsem narazila, když jsem šla jednou z práce si zpříjemnit den. Tuším, že to je novinka a to tělový sprej a pleťová maska z limitované edice od značky Balea, kterou určitě každý zná, protože to je velmi levná značka, ale člověk najde i spoustu dobrých produktů. Začala bych tělovým sprejem.

Ačkoli nejsem zrovna fanouškem sprejů na tělo, tento je tak strašně příjemný, že se s ním šplíchám pořád. Má 200 ml, což mi přijde tak akorát (i když bych klidně brala i větší). Má vůni rebarbory a vanilky a musím upozornit, že to je slaďoučká vůně a nemusí se líbit všem. Podle mě však není vtíravá a je velmi příjemná. Vždycky si to našplíchám na ruce a na nohy a je to bomba. Ať si to šplíchám ráno než někam jdu nebo jen tak uprostřed dne, vždycky je to příjemné a osvěžující. Co ale musím říct, není to žádný parfém ani nic podobného, takže voní opravdu jenom chvíli na kůži, ale s tím jsem byla smířená a bylo mi to jasné. Tento tělový sprej jsem koupila v drogerii Dm a stál mě 50 Kč. Kdybych mu měla dát hodnocení, tak by to bylo tak 7 z 10.
No a jako druhý produkt tu pro Vás mám pleťovou masku a taky za pár korun.

 
Nejsem zrovna člověk, co by se vyžíval v pleťových maskách, ale někdy si udělám odpoledne nebo večer pro sebe, dám si horkou sprchu, natřu celé tělo krémem a završím to maskou na obličej. Nijak vážně netrpím na akné (děkuju mami a tati!) a tak si masku dávám jen čistě pro hydrataci a vlastně jen tak pro ten příjemný pocit. Tato maska je s výtažky ze zeleného čaje a manga (krásně lehce to voní) a také v ní je i přírodní mandlový olej, což příjemně působí na pleť. 
Je to maska určena pro všechny typy pletí, ale bylo tam i spoustu jiných masek na konkrétní druh pleti a to jak na suchou pleť, tak na pleť mastnější. Co také píšou a doufám, že to je pravda, tak by maska měla obsahovat vitamín E, panthenol a měla by chránit před UV zářením, takže na léto si myslím naprosto ideální. Sice jsem to nezkoušela po dlouhém opalování, ale panthenol pomůže pleť zklidnit a to je někdy pro naši pleť potřeba (hlavně pokud zvládnete ležet na sluníčku několik hodin jako já, tak to určitě uvítáte). Měla by se nechat působit asi 10-15 minut. Už od začátku to příjemně chladí a když si ji sundám, mám pleť hezky jemnou a i trošku hydratovanou. Nečekejte žádné velké zázraky, jen prostě příjemnou čtvrthodinku za fakt málo peněz. 
Skládá se ze 2 balení po 8 ml, ale i tak je ta jedna maska pro mě moc a nikdy si nedám všechen produkt. 

No a kolik teda vlastně stojí? Je to neuvěřitelné, ale 15 Kč. Někde ji možná koupíte i za 13 Kč. Pokud tedy nemáte problém s pletí a vystačíte si i s pouze příjemně osvěžující, lehce hydratační a zklidňující maskou jako já a nechce se Vám utrácet za drahé masky, určitě doporučuji všema deseti. 

Dejte mi vědět, jestli jste tyto produkty také vyzkoušeli a zda jste s nimi spokojení.
Tímto se loučím a přeji všem příjemný týden❤️

zuzani_ca


       
              




Komentáře

  1. Ooo tak to je super :) Balea mala vždy lacné a vcelku kvalitné veci :)

    Klaudia Duranova 

    OdpovědětVymazat
  2. Spreje na tělo mám docela ráda a Baleu taky :) navíc mě zaujaly ty vůně :)

    Maris Novotná

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný článek :) zrovna tuhle jsem v DM na nějaké osvěžující spreje koukala, tak až začne větší teplo, tak se tam pro nějaký vrátím :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já Balea masky mám hodně ráda! :) A tahle novinka jééé ta vůně. :) I sprej nevypadá špatně.
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  5. Baleu mám neskutočne rada a hlavne jej masky a táto vyzerá veľmi zaujímavo a hlavne že je mangová takže určite vyskúčam! :) super recenzia!
    xx Mon
    http://lifebymon.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Nezkusila jsem ani jeden, ale mám na to zálusk.:)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jak budeš mit chuť, můžeš si udělat radost☺️

      Vymazat
  7. Balea masky používam veľmi rada, vždy ma nadchú nie len účinky, ale aj vône :) Táto mangová musí voňať nádherne a osviežujúco. Telové spreje používam veľmi rada najmä počas leta, momentálne je mojim najobľúbenejším body spray od VS :)

    www.frenchstyle.eu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anoo, ty spreje od victorky jsou boži a krásně voňavé ☺️

      Vymazat
  8. Baleu mám strašně ráda a ta maska vypadá fakt skvěle! Ještě mango - úplně zbožňuju :) Díky za tip, za tu cenu určitě vyzkouším!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji Vám za každý jeden komentář a sledování. Moc si toho vážím🌷