tip na dárek s BENU.cz I spolupráce

 

Pěkný den všem

Za chvilku tu máme zase víkend a musím říct, že aktuálně nestíhám ani dýchat. Práce, škola, povinnosti, no znáte to. Dneska tu mám ovšem speciální článek a to v rámci spolupráce s BENU.cz a tímto jim moc děkuji☺️ No a protože už můj blog pomalu dostává vánoční kabátek, mám pro Vás první tip na vánoční dárek s akcí, která na Benu právě probíhá💕

Vybrala jsem si produkty ze dvou kategorií. Hned první, po čem jsem sáhla, byly vitamíny. Začíná zima, všichni kolem jsou nachlazení, nemocní, překonáváme teplotní rozdíly a tak je dobré své tělo mimo pestré stravy i podpořit vitamíny. 

Už dlouho téměř každý den beru hořčík, ale toho mám doma ještě zásoby, takže ten jsem nepotřebovala. Pokud ale nevíte, hořčík přispívá ke snížení únavy a vyčerpání, přispívá k normální funkci nervového systému, přispívá k normální funkci svalů včetně srdce a pomáhá udržovat normální stav kostí a zubů. Mimo jiné mám také odzkoušené, že mi pomáhá při menstruaci. Moc doporučuji zařadit a pořídit si ho☺️Já ho mám v sypké formě, někdo v tabletkách a nebo přítel si ho rozpouští ve vodě. Variant je spoustu.

Další vitamín, který jsem si už vybrala a objednala, je vitamín C. Ten je hodně důležitý, protože přispívá k normální funkci imunitního systému, ke snížení míry únavy a vyčerpání, k normální tvorbě kolagenu. Dále přispívá k ochraně buněk před oxidativním stresem a zvyšuje vstřebávání železa. Vitamín C také najdeme v červené paprice, jahodách, kiwi nebo brokolici. Aktuálně probíhá akce 3+1.

Do mojí vitamínové rutiny jsem také zařadila zinek. Pokud Vás zajímá vše, k čemu zinek je, určitě se na to mrkněte na internet. Já jsem ho zařadila, protože napomáhá k udržení normálního stavu vlasů, nehtů a pokožky a opět k podpoře imunitního systému. Nepovažuji ho tedy za úplně nutný☺️
Pokud se vám nechce každý den řešit několik vitamínů, nebo často cestujete, určitě se vyplatí se podívat na multivitamíny. Je to doplněk stravy, který obsahuje 30 složek vitamínů a minerálů. Dávám odkaz na tento konkrétní, mají to moc hezky a jasně sepsané🙏🏼
Co mi ale udělalo největší radost, tak na BENU.cz mají dermokosmetiku a to i mojí oblíbenou Biodermu, takže jsem nemohla odolat😍A tady přichází první tip na dárek, protože aktuálně probíhá akce 2+1! Řekněte mi, která žena by nebyla ráda za balíček od Biodermy pod stromečkem😁Já vybrala dvě micelární vody z řady Sensibio a ze stejné řady jsem vzala také oční krém, protože ten mi v mojí skin care rutině chyběl. 
Ještě než článek ukončím, chtěla bych jenom sdělit, že vitamíny vás nezachrání od všeho a je potřeba mít pestrou stravu, dostatek pohybu a spánku. Ale jako doplněk stravy to moc doporučuji a pokud si nejste jistí, co jak brát, nestyďte se zajít za doktorem, aby Vám poradil☺️

Děkuji ještě jednou za tuto možnost spolupráce a děkuji Vám všem, kteří chodíte pravidelně na můj blog💕Dejte mi také do komentáře vědět, jestli nějaké doplňky stravy užíváte vy, popřípadě jaké. 

Tímto se loučím a těším se příště

zuzani_ca

Komentáře

  1. Pěkný článek :). Já užívala omega-3, ale zrovna včera mi došly tabletky, tak to musím napravit a dozásobit se :D. Jinak hořčík taky, ale mně nejlépe funguje Magnosolv, který mi předepisuje lékař :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. omega 3 je taky moc moc důležitá :) děkuji za tip :)

      Vymazat
  2. Jéééé krém, který zmiňuješ používám a je moc dobrý, určitě na něj také pak připravím recenzi. :) Co se týká doplňků, tak MedPharma je super, protože jejich doplňky jsou cenově přijatelné a velmi dobré!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těším se, jak Ti sedí :) anoo myslím, že mají i velmi dobrý výběr :)

      Vymazat
  3. Skvělé, že sis vybrala vitamíny, teď v tomhle období jsou doplňky na imunitu sakra důležité. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Samozřejmě nás nezachrání, ale pomoct určitě můžou :)

      Vymazat
  4. Podle mě, skvělý výběr, zřejmě bych vybrala skoro stejně! Vitamíny se hodí vždy a micelární voda od Biodermy je moje top stálice už několik let, zkoušela jsem i jiné, ale tahle je nejlepší!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář :) už se na ní těším, zkoušela jsem ji jen párkrát od sestry a mamky :)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji Vám za každý jeden komentář a sledování. Moc si toho vážím🌷