ráj v Karibiku - první dojmy

Krásné úterý

Pravděpodobně už jdete spát nebo možná spíte, protože jsem časově posunutá, ale přicházím s prvním článkem z dovolené! Dala jsem si na čas, já vím, ale wifi tu jede převážně jen brzo ráno, ale to dělám školu (jo, vstávám tady každý den ve 4 nebo v 5 hodin, abych udělala práci co potřebuju, šílený😃).

Co Vám budu povídat, máme tu 29-32 stupňů, moře je úžasně teplé a čisté, je tu pořádný vlhko, ale za to je vše krásně zelené a vzrostlé, no ráj❤️Občas tady zaprší, což je normální, protože se nacházíme v tropech. Přijde mrak a ten z ničeho nic spadne, takže pořádný slejvák, všechno je mokré, ale hned zase vysvitne sluníčko. 

Nacházíme se v hotelu Be Live Canoa asi hodinku autobusem od Punta Cany, kam jsme přiletěli. Dneska vám přináším první dávku fotek z tohoto nádherného místa. Co musím říct, tak mít tady vánoční náladu je dost náročné, protože mít na advent 30 stupňů, to není normální 😂 Sice se vážně snaží s Vánocemi, ale to vám ukážu zase příště, je to docela sranda.

Doufám, že si užíváte vánoční čas, že nejste zbytečně ve stresu z dárků a podobně, a já se vám pokusím předat dávku tepla, sluníčka a kousek tohoto úžasného místa skrze fotky. 

Dejte mi vědět, jestli Vás takové místo láká, zda jste tady někdo byl nebo máte Dominikánskou republiku na seznamu☺️

Mějte se moc pěkně!

zuzani_ca

(fotky jsem schválně neupravovala!)

(pláž, která patří k tomuto hotelu, se jmenuje Pelican beach a tito krásní ptáci lítají u nás nad mořem, loví rybky a já se cítím jak v Hledá se Nemo😂 Dokonalé❤️)

Komentáře

  1. Tak Karibik bych si nechala také líbit! Vlastně jakoukoliv letní destinaci, už mi to moře chybí. :D :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nedivím se, má to neskutečně něco do sebe❤️

      Vymazat
  2. Nádhera! Jak já ti na jednu stranu závidím, protože teplo bych fakt brala a na druhou stranu si stále neumím moc představit trávit tenhle předvánoční čas někde, kde to ani nevypadá, že je prosinec. :D Ale vždycky jsem chtěla zkusit zažít jedny Vánoce v tropech, tak doufám, že se mi to podaří. :) užívej!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako vánoční nálada jde trošku bokem, ale není to vůbec špatné a čím dýl jsem tam byla, tím víc si dokážu představit tam strávit s rodinou Vánoce❤️

      Vymazat
  3. Bože tam by som išla hneď. Ako ja som nebola na dovolenke od kedy mám deti.

    DISCOVERINGGLAM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc držím palce, abyste se na dovču někam dostali :)

      Vymazat
  4. Jednou bych na Vánoce chtěla jet do tepla. Hodně mě láká Kuba. Třeba letos?
    Vypadá to tam krásně. Teplo bych brala hned, než tato zima. Závidím ti :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Kubu bych se taky chtěla moc ráda podívat :) držím Ti palce!

      Vymazat
  5. Ráj na zemi, fakt! :) Já bych tak jela za teplem... hned. :)

    Ela

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji Vám za každý jeden komentář a sledování. Moc si toho vážím🌷