čtecí chvilka #1

Krásné pondělí přeju!
Doufám, že jste začali nový týden příjemně a s dobrou náladou a to i přes ošklivé počasí. Já jsem jela po fakt dlouhé době na nehty (už je konec léta, takže mám opět mojí oblíbenou černou), pak jsem si jela vyřídit ještě pár věcí a to nejdůležitější - šla jsem si vyzvednout nové knížky.
Knihkupectví Luxorakci 1+3 do konce září. Já si normálně knížky nekupuju, protože to je docela drahé a raději si vypůjčím něco v knihovně, ale už jsem svojí sbírku dlouho nerozšířila a tak jsem tuto hodně výhodnou akci využila a udělala si radost.
Léto už pocitově skončilo a venku často prší a je hnusně, takže čtení je ideální volba jak využít volný čas. 

Koupila jsem si knížky, které jsem měla už delší dobu v plánu si přečíst. Z lehka Vám nastíním, jaké to jsou. 
Johna Greena zná asi každý, protože se proslavil hlavně knihou 'Hvězdy nám nepřály'. Jeho styl psaní se mi dobře čte a na tuto s názvem 'Jedna želva za druhou' jsem se dívala už dlouho. Už jsem od stejného autora četla 'Papírová města', 'Hledání Aljašky' a už jmenované Hvězdy. Není to zas tak staré, tuším rok 2017. Jsem zvědavá, jestli mě bude bavit jako ty předchozí. Její hodnocení je 80%, tak by měla být opravdu dobrá.
Paula Hawkins a její světoznámá novela 'Dívka ve vlaku'. Četla jsem si jen krátce o čem to je a naprosto mě to uchvátilo. Určitě se podívám i na film, ale kolikrát to je špatné rozhodnutí a film je uplně jiný než knížka😂. No uvidíme, hodnocení má 77%, takže taky dost vysoké.
Jojo Moyes je moje nejoblíbenější spisovatelka. Vybrala jsem si díl s názvem 'Krasojezdkyně'. Její knihy doslova hltám. Už i tady na blogu je myslím jeden článek, ve kterém se zmiňuji o knížce 'Než jsem tě poznala', která je také zfilmovaná a je úžasná. Na tu navazuje 'Život po tobě' a další, co jsem četla, se jmenuje 'Poslední dopis od tvé lásky'. Určitě bych si chtěla přečíst nejnovější díl 'Sama sebou', který vyšel minulý rok a postupně si chci nasbírat všechny díly do svojí knihovny. Krasojezdkyně má 76%, tak se moc těším. 
'Žena, po které se slehla zem' od Lone Theilsové vůbez neznám. Viděla jsem jen, že to je světový bestseller a zaujalo mě to jak obalem, tak popisem. Má sice menších 68%, ale věřím, že bude dobrá. Proč by to jinak byl bestseller, že jo? Pokud mě zaujme, přečtu si ještě díl 'Dívky z trajektu', které jsou hodnoceny daleko lépe.

Pro dnešní článek je to všechno.
Dejte mi vědět do komentáře, jestli jste nějakou z těchto knížek četli a jak Vás zaujala.
Taky mi určitě napište, jestli chcete nějakou recenzi po přečtení, jestli to fakt stojí za to nebo ne. 


Pokud chcete využít taky tuto akci, přikládám odkaz 'zde'.
Není to reklama, pouze tip pro Vás💕


Krásný zbytek dne a těším se u dalšího článku!

zuzani_ca





Komentáře

  1. Dívku ve vlaku jsem četla zhruba před rokem a šíleně mě ta knížka bavila! Z filmu jsem pak nebyla tolik nadšená, ale četlo se to samo :))

    OdpovědětVymazat
  2. Taky bych si ráda něco přečetla, no .. není kdy :/ s dítětem je to horší

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to uplně chápu...někdy později třeba chvilka času bude :)

      Vymazat
  3. Krásny výber kníh, už dlho sa na niektoré kúsky sama chystám. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Počas letnej dovolenky som konečne siahla po A Girl on the Train – a sklamaná som nebola. Celá kniha je písaná veľmi zaujímavým a pútavým štýlom, večer sa mi len veľmi ťažko púšťalo knihu z rúk a zhasínalo svetlo, takže nakoniec som ju prečítala asi za tri dni (a to sme celé dni chodili po mestách v Taliansku, takže čítať som mohla iba ráno a večer). K filmu som sa ešte nedostala, ale čo som počula, je tiež veľmi dobrý, tak uvidíme :D
    Skvelý článok! ❤
    SIMPLY BERENICAFacebook PageREAD ABOUT "MY ZERO WASTE DENTAL CARE"

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju mooc😍 no já teď začala číst toho Greena a asi potom začnu Divku ve vlaku☺️

      Vymazat
  5. Od Johna Greena jsem už několik knížek četla, ale vůbec nevím,že vydal nějakou s takovýmhle názvem. Popravdě si mě docela dost nalákala :) možná se skočím do knihkupectví po něčem podívat :) poslední dobou nemám na čtení moc náladu, ale věřím, že s přicházejícím podzimem a zimou se to změní :)

    O Dívce ve vlaku jsem toho už hodně slyšela, ale zatím jsem ještě neměla moc času se k ní dostat, doufám, že to v nejbližší době napravím :)

    Belle âme

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám taky čtecí období, někdy čtu každý den, někdy vůbec nebo jen sem tam..určitě mkrni, já možná napíšu po čase krátké recenze, ať si je třeba nekupujete zbytečně :)

      Vymazat
  6. Hezký výběr, já jsem se teď po dlouhé době dostala k Sama sebou od Jojo Moyesové a jsem zvědavá, jaké to bude. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Želvy jsem četla, když to byla novinka a popravdě mě příliš nezaujaly. Od Greena jsem četla všechny jeho slavné knížky a po nějaké třetí jsem zjistila, že mi všechny přijdou stejné a to mě od autora bohužel odradilo. Vážně jsou hodně na podobný způsob, jak příběhově tak charakterově. Dívku ve vlaku jsem sice nečetla, ale viděla jsem film a zbylé dvě knížky neznám .. jinak ta akce znamená, že si vážně koupíš 1 knížku a 3 máš zadarmo? O.o proč o té akci ještě nevím?! :D jdu se hned podívat! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já Želvy čtu teďka a zatím mě to baví😊 Jako je pravda, že píše podobně, ale třeba z oblasti hudby to mají podobně aj zpěváci, že vymýšlí písničky, co jsou tak nějak na jedno brdo, ale tak v dnešní době vymyslet něco nového je těžké 😂 ano, opravdu zaplatíš jednu a 3 k tomu máš zadarmo😊 jsem ráda, že to někdo nevěděl a třeba si aj něco objedná😊

      Vymazat
  8. Ani jednu z týchto kníh som ešte nečítala, ale už som o nich počula :) Ja som najnovšie začala čítať Moje milá smrti - veľmi zaujímavá, netypická kniha :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To čte moje segra teďka, chci si od ni potom půjčit☺️

      Vymazat
  9. Ja som ešte ani jednu knihu nečítala. Teraz skôr čítam motivačné knihy a knihy o móde.

    TICHÁ POMOC !!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na motivační knihy musím mit vyloženě náladu☺️

      Vymazat
  10. Ja som ten typ človeka ktorý by stále dookola čítal romantické knihy. :D Pred nedávnom som trochu vyšla zo svojej komfortnej zóny a z knižnice som si vypožičala knihu Počkaj nôž od Patricka Nessa. Je to žáner fantasy/dystópia. Som pred polovičkou a je to veľmi zaujímavé čítanie. Knihy ktoré si odporučila si určite raz prečítam! Najviac ma asi zaujala kniha Dievča vo vlaku. ;) Ďakujem. ;)

    Prajem ti krásny deň. ♥
    Blog of Sunflower ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyjo já fantasy uplně nemusím, ale obdivuju Tě, že to aspoň zkoušíš😂 děkuju a já přeju krásný den tobě 😊

      Vymazat
  11. Dívku ve vlaku jsem četla i viděla a líbilo se mi to :) Je to dost poutavá knížka.
    Šári/GrünHauz

    OdpovědětVymazat
  12. Dívka ve vlaku byla skvělá kniha! Od Greena mám ty želvy doma, ale ještě jsem se do nich nepustila, jsem na ně každopádně zvědavá:) A Krasojezdkyně mě osobně moc nezaujala, ale od Moyes mě bavily všechny díly Než jsem tě poznala (atakdále) a moc moc od ní doporučuju Jeden plus jedna, to byla úžasná kniha!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja teď čtu Želvy a zatím dobrý, Dívku ve vlaku začnu asi potom a Jeden plus jedna taky planuju, děkuju za tip☺️

      Vymazat
  13. Jedna želva za druhou jsem četla a mě se moc líbila. Čte se skoro sama. Krasojezdkyně jsem nečetla, ale také se chystám na třetí díl Sama sebou, i když musím říct, že druhý díl mě moc nebavil.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  14. Já teda musím říct, že dívka ve vlaku pro mě byla velkým fiaskem. Nějak se mi to špatně četlo a ačkoliv to byl bestseller, moje gusto to nebylo :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 100 lidi 100 chutí☺️ Jsem zvědavá, jak se to bude líbit mně

      Vymazat
  15. Nečetla jsem ani jednu z knih, ale prý za to stojí ta Dívka ve vlaku, kamaráda říkala, že je to lepší než film.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc zvědavá, určitě se podívám aj na film☺️

      Vymazat
  16. Knihu Jedna želva za druhou jsem četla... ostatní mi nic neříkají.
    Ale dlouho jsem si od Greena chtěla přečíst hledání Aljašky a už jsem se k ní po několika letech dostala :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji Vám za každý jeden komentář a sledování. Moc si toho vážím🌷