spodní prádlo a pohodlnost nadevše I spolupráce

 

Pěknou neděli přeji

Jak se máte? Jaký máte víkend? Už jste pomalu naladění na Vánoce? Já ano a díky spolupráci mám Vánoce už teď a jsem za to neskutečně vděčná🎄

Dneska bych se chtěla věnovat tématu spodního prádla a to konkrétně podprsenky. Mám malá prsa, nemám ráda vycpané podprsenky ani podprsenky s kosticemi. Ideální jsou pro mě braletky nebo klasické sportovní podprsenky. Pohodlnost je pro mě doslova základ k dobrému dni. Patřím také mezi ty, které podporují ženy bez podprsenek i když vím, že někomu s většími to není příjemné. Měla jsem možnost zabrouzdat na e-shop trenýrkárna a něco si vybrat. Bála jsem se, že to bude obchod převážně pro muže podle názvu, ale mají fakt všechno a to i pro ženy - ponožky, pyžama, trenky, boxerky, tanga, kalhotky, couple spodní prádlo (což je hodně boží, ale nevím, jestli by můj přítel po tom toužil😁) a tak dále. Také mají spoustu značek a podle mě si vybere každý. Navíc Vánoce bez ponožek nebo spodního prádla pod stromečkem nejsou Vánoce😂❤️

Já si vybrala dvě podprsenky značky Champion. Už jsem si je vzala sebou do práce a musím říct, že to je skvělost. Už mám podobnou od Calvin Klein, která má velmi podobný střih i materiál a je moje nejoblíbenější. Vzala jsem si světlou šedou variantu, která se mi hodí i pod světlé mikiny a podobně. Mám velikost M, sedí mi výborně a jsem z ní nadšená. Podle mě je to moc slušivý střih, hezky mi drží prsa a podle mě by se v ní dalo i cvičit, ale to mi přijde škoda😃

Protože se mi zalíbila, vzala jsem si ji i v černé a tu si dokážu představit nosit pod mikinu se zipem třeba v létě. Co taky můžu říct, tak nejsou průhledné a moc hezky přilnou k tělu. Zase mám velikost M a sedí výborně.
Ach. Jak já mám radost, že se díky něčemu, co mě baví, dostanu k božím produktům a k dobrým obchodům a značkám. Navíc je pro mě pohodlnost spodního prádla opravdu důležitá a to si myslím, že platí i u mužů. Ať už jde o ponožky, kalhotky/boxerky nebo podprsenky. Taky Vám ženám doporučuji se poradit, jakou přesnou velikost máte a určitě si pak lépe vyberete padnoucí podprsenku💕

To je pro dnešní článek všechno. Jsem moc ráda, že pravidelně navštěvujete mé články, že vás to baví (alespoň podle odezvy✨) a dejte mi vědět, jak to máte s podprsenkami vy. Nosíte nebo jste tým no bra? Určitě budu ráda, když se podělíte a taky když mrknete na jejich e-shop, protože tam teď aktuálně probíhá sleva 20% a to i na zlevněné zboží😍

Mějte se moc hezky, ještě jednou děkuji a těším se příště zase u velmi vánočního článku❤️

zuzani_ca

Komentáře

  1. Já mám teda taky menší prsa, ale tyhle podprsenky jinam než na doma nenosím. Celá nadšená jsem si kdysi pořídila od Hilfigera a od Calvina Kleina a byla jsem zklamaná. Prsa nedrží téměř vůbec a dělají navíc takový divný tvar pod tričkem, že s tím bych fakt dál než před dveře nevyšla. A to jsem velký fanoušek braletek a sportovních podprsenek. Za mě tudíž i nadále vedou klasické sportbry od Niku a Adidasu, které vážně drží tak, jak od sportovky očekávám. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyjo to je zvláštní, jak má každý jiný preference a pocity. Mně tyto právě sedí a drží výborně a nenosím téměř už žádné jiné :D A joo, Nike má moc fajn podprdy, ale u těch sportovních si vystačím aj s obyč z hmka nebo taak :) Děkuji za Tvůj komentář❤️

      Vymazat
  2. Podprsenky vypadají opravdu skvěle, pro sportování jsou určitě ideální a také mám v plánu si nějakou novou pořídit. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám bohužel prsa větší, takže potřebuju oporu a když jsem viděla, jaké má tyhle typy třeba CK, tak mě by bohužel nevyhovovaly. Na doma a sport mám nejradši klasickou sportovní podprsenku, na ven pak občas i úplně bez, když je dobré oblečení nebo šaty anebo pak miluju balconetky, ale bez vycpávek.
    Tobě ale moc sluší a je super, že jsi si takhle hezky vybrala!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, uplně rozumím :) A ráda slyším, že chodíš aj bez! Já to moc podporuju a děkuji za Tvůj komentář :)

      Vymazat
  4. Na tyto podprsenky se dívám už dlouho a vlastně ani nevím, proč jsem si ji ještě nepořídila :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyzkoušej třeba jednu a uvidíš, jak Ti budou vyhovovat :)

      Vymazat
  5. Já mám taky mini prsa, takže to mám stejně jako ty - nejradši mám braletky a sportovní s tím, že braletky ven a sportovní doma. Aspoň se pak vždy donutím ke cvičení, když jsem celou dobu oblékla ve sportovním 😆

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo takže to máme podobně :D já ty sportovní teďka unosím hodně v práci :)

      Vymazat
  6. Pěkné kousky :). Já mám taky nejradši sportovní, ale občas nenosím ani nic :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemít nic je uplně nejpohodlnější, ale ne vždy se dá :D

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji Vám za každý jeden komentář a sledování. Moc si toho vážím🌷