Douglas Collection - paletka

1.října 2019
Celý den jsem smutná a přemýšlím nad tím, proč je rakovina tak zlá a ničí tak moc rychle co ji přijde do cesty...Jsem ráda, že jsem měla možnost žít aspoň pár let v době s tímto Panem zpěvákem - Karlem Gottem. Ačkoliv jsem od jeho generace dost daleko, mám jeho písničky ráda a moc se mi líbí. Věřím, že v jeho písničkách s náma bude žít dál💓 Ať se Vám v nebi úžasných a talentovaných krásně odpočívá💓 
Abysme se alespoň trošku odreagovali, mám pro Vás krátký článek. Mám za sebou týden školy, týden bydlení na intru, ale o tom později, bude na to speciální článek, možná víc. Jsem taky nemocná (aby toho nebylo málo), ale sílu na psaní už konečně mám😊
Dnes tu mám pouze krátkou ukázku, čím jsem si udělala radost v Douglasu. Přijde mi líto, že se recenzují všelijaké značky, ale přímo produkty od Douglas Collection málo. Je to škoda, tak bych se na to chtěla trošku zaměřit a sem tam něco pokoupit právě od této značky.
Koupila jsem si paletku očních stínů s názvem PINK NUDES. Ještě tam měli jednu ve zlatém obalu s názvem CARAMEL NUDES. Obal je absolutně perfektní. Je pevný a má krásný design. Uvnitř je 14 stínů, které jsou ideální i teď na podzim. Z toho důvodu jsem si taky koupila tuto barevnou verzi, kde jsou stíny pro mě daleko zajímavější, než v té druhé paletce. 
Skladba odstínů se mi moc líbí. Paletka obsahuje matné a metalické stíny. Možná jednu drobnou poznámku bych měla a to ještě nějaký přechodový stín navíc. S touto paletkou můžete vytvořit spoustu looků a to jak na každodenní líčení, tak třeba na ples nebo jakékoliv výraznější líčení. 
Moc mě mrzí, že jsem nemocná a k líčení s touto paletkou jsem se ještě nedostala. Ani jsem si ji sebou nebrala do Bratislavy, takže jaká je na očích, to vůbec netuším. Sáhla jsem jen do pár stínů, jak můžete vidět na fotce. Metalické odstíny jsou super, ale ta matná úplně vpravo..no nevím. Na swatchi nevypadala bůh ví jak pigmenovaná, ale tak uvidíme, jak se s ní bude pracovat.
Paletka stojí 499 Kč a popravdě ani netuším, jak dlouho už je v prodeji. Předpokládám, že už to nějaký ten pátek bude. Mám vybraných ještě pár produktů, které bych chtěla vyzkoušet a zrecenzovat. 
Na tuto paletku Vám klidně napíšu ještě jeden krátký článek, abych Vám řekla, zda stojí za to nebo ne. Sama jsem dost zvědavá. Možná sem dám i fotku s líčením, které jsem s ní vytvořila. 

Pro dnešní kratší článek je to všechno. Dejte mi vědět do komentáře, jestli s touto paletkou máte zkušenost nebo mi můžete doporučit jakýkoliv ozkoušený produkt od Douglas collection.

Mějte se krásně a těším se u dalšího článku💓

zuzani_ca

Komentáře

  1. I mně bylo dneska smutno z tý zprávy o Karlovi, byla to fakt ikona.. <3
    Jinak paletka vypadá moc hezky, líbí se mi ty odstíny. Ideální na tohle období. :)

    GrünHauz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, byl..přesně jak říkáš :)
      Joo už se těším, až s ní něco vykouzlím😍

      Vymazat
  2. Včerejšek byl celý smutný 😔 bylo to pro něj vysvobození a teď už se má jen dobře. 🖤
    Palerma je krásná, těším se, až s ní něco vykouzlíš! 😊

    Michaela Cheetah

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano...bude mu úžasně, věřím tomu💓
      Moc děkuju za tvůj komentář, nějaké líčení bych sem pak mohla dát😊

      Vymazat
  3. Mě to zase blbne ta klávesnice, *PALETKA to mělo být 😀

    OdpovědětVymazat
  4. Smrt pana Gotta mě mrzí. Na druhou stranu mě utěšuje fakt, že mnozí se nedožijí tak vysokého věku. A navíc si myslím, že zrovna Gott měl velmi pestrý a bohatý život. Umřít jednou musíme bohužel všichni.
    .
    Jinak paletka mě hodně zaujala. Dost mě překvapila i poměrně příznivá cena (čekala jsem, že to bude cenově daleko nedostupnější). Budu se těšit na článek o tom, jaká byla paletka v praxi při líčení. :)

    Měj se hezky
    …ARI
    FB: ARI Drobná
    Blog: ARI Drobná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak říkáš.. 80 je krásný věk, jen mi je líto těch dcer mlaďunkých

      Anoo, Douglas Collection má příznivé ceny a když jsem si povídala s prodavačkou, tak mi tam ukazovala další produkty, které stojí za vyzkoušení 😊

      Vymazat
  5. Popravdě do Douglasu vůbec nechodím, takže jsem ani netušila, že mají vlastní kosmetické výrobky. Tahle paletka ale vůbec nevypadá špatně, takže bych snad měla někdy udělat výjimku a zajít se tam podívat. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám Douglas radši než Sephoru a popravdě ani nevím proč. Přitom v Douglasu některé značky nejsou - např. Urban Decay

      Vymazat
  6. U nás Douglas neni vôbec :( ale tá paletka vyzerá skvelo :) A aj ja som celý deň bola smutná aj som do teraz čo sa týka Karla. Bol to pán spevák ♥

    VIAC JE NIEKEDY MENEJ A MENEJ JE NIEKEDY VIAC

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda, já mám z Douglasu pár věcí :)
      Ano, je to velká škoda...

      Vymazat
  7. Taky mě zasáhlo, že Karel Gott umřel.. ale přesně jak píšeš, (nejen) skrze jeho písničky s námi bude žít dál ♥

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  8. Paletka vypadá moc hezky, sama jsem na paletky vysazená, ale snažím se držet a žádné si nekupovat dokud nespotřebuji, co už mám :D
    Přeji brzké uzdravení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už si teď taky žádné kupovat nechci, potřebuju už šetřit mimo jiné :D
      Děkujuu, už jsem celkem ready, jen se mě drží rýma, ale to je asi klasika

      Vymazat
  9. Vypadá krásně, nádherné odstíny, ale já moc paletky nevyužívám. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si se stínama moc ráda hraju :) jako taky se s něma nelíčím každý den, to vůbec

      Vymazat
  10. Ty paletky jsou všechny moc hezké. Já si stíny nemaluji, takže nevlastním ani jednu paletku. :-) Ale rozhodně je to dobrý dárek k Vánocům! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nojo, dárky k Vánocům už musím začít vymýšlet...v tuto dobu normálně už nějaké mám a tento rok nic

      Vymazat
  11. Ta paletka má krásné odstíny, já budu ty své prodávat brzo :) rakovina je mrcha.

    OdpovědětVymazat
  12. Tak ta vypadá nádherně, naprosto dokonalé odstíny! :))

    OdpovědětVymazat
  13. Tá paletka vyzerá úžasne, milujem takéto odtiene! :)

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
  14. ty jo to koukam nikdy jsem nebyla priznivcem douglas produktu ale ty odstiny vypadaji nadherne a luxusne. wow ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je to fakt škoda, že se tyto produkty od Douglas Collection vůbec nerecenzují...

      Vymazat
  15. Ty barvy vypadají úžasně a ani pigmentace není zlá. Zajímala by mee jejich výdrž. Budu se těšit na článek ohledně recenze 😊

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji Vám za každý jeden komentář a sledování. Moc si toho vážím🌷