co vyzařuješ, to přijmeš

Krásný večer, dobré ráno☀️

Chtěla bych s Vámi sdílet jednu myšlenku. Jezdím často vlakem, protože pendluju mezi 3 městy (Brno-Břeclav-Bratislava). Využívám tedy nejvíce vlaky, protože se studentskou slevou se jezdí za pár šušňů (ano, mám řidičák, ale já toho po cestě vždycky stihnu hodně udělat nebo si minimálně čtu, takže je pro mě auto nepraktické). Poslední dobou se mi však začalo stávat, že personál nebyl zrovna nejpříjemnější, respektive to vypadalo, jakoby jim úplně jedno, zda jsou k zákazníkovi příjemní - ať už v RegioJetu nebo u ČD. A nestávalo se mi to pouze ve vlaku. Stávalo se mi to v obchodě, v kavárně, všude...začala jsem přemýšlet, čím to může být, proč jsou lidi tak nepříjemní a protivní. 

Hah. Možná by se stačilo zamyslet nad tím, jestli nejsem aj já náhodou sama nepříjemná a kyselá?🥲🤔Ne nadarmo se říká, že si přitahujeme to, co vyzařujeme. Začala jsem se věnovat a zajímat se o manifestaci a zákonu přitažlivosti (někdy se o tom možná taky rozepíšu) a začala se více soustředit na svoji náladu, na svoje myšlenky, pocity a tak dále. Začala jsem se více usmívat na svět a dívat se na něj s větším nadhledem a pozitivitou. 

Všechno začalo být hezčí a veselejší. Začala jsem více dávat pozor na chování stevardů ve vlacích (stejně tak jako teď, kdy píšu tento článek - joo, trávím tu opravdu hodně procent svého času😂) a personál začal být neskutečně milý. Začala jsem se usmívat a přát krásný den prodavačkám v obchodě. Nastavila jsem se na pozitivnější vlnu. A víte co se stalo? Začalo se mi dostávat několik úsměvů zpět, popřání krásného rána a dne a moje nálada vždy vzrostla o 100%. Jsem upřímně nadšená, co taková změna dokáže. Z obyčejných cest se staly příjemné, které mám spojené s pozitivními zážitky, dříve obyčejný nákup si spojím s milou prodavačkou a život je najednou jiný. Je hezký. Dny jsou nabité energií, protože s dobrou náladou jde všechno nějak více od ruky. Dává to smysl? Věřím, že ano.

Co jsem tím chtěla říct?

Dělejte vše pro to, abyste měli dobrou náladu, protože se špatnou náladou toho moc pozitivního nevymyslíte a už vůbec na Vás nebude příjemné okolí. A Vám ostatním, co tu dobrou náladu máte, připomínám, že být milý, usměvavý a popřát pěkný den nebo dobré ráno nezvedne náladu jenom Vám a nepřidá dobrý pocit, ale můžete tímto gestem zadarmo zlepšit náladu komukoliv okolo Vás stejně jako personál v RegioJetu nebo prodavačka v Lidlu zlepšila náladu mně. Není to reklama na Regio ani na Lidl, je to jen připomenutí a povzbuzení k tomu, ať nejsme kakabusové a rozdáváme kolem sebe více radosti a úsměvů. Život začne být mnohem krásnější a jednodušší. To mi věřte❤️

Dnes to bylo kratší, ale za to hlubší. Budu moc ráda, když se k mé myšlence vyjádříte, zda to je srozumitelné a jestli se na lidi okolo sebe usmíváte. 

Děkuji Vám za Váš čas a moc se těším u dalšího článku🌷

zuzani_ca

Komentáře

  1. To je super, souhlasím. Když se usmíváte vy, usmívají se i ostatní na vás. Ale bohužel ne úplně vždy. Do tohoto moodu se také dokážu dostat, ale musím říct, že aktuálně mám tak špatnou náladu (starosti), že se asi nedokážu přetvařovat. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Samozřejmě jsou situace, které nám nedovolí se usmívat ať se děje cokoliv. Taky teď s přítelem něco řešíme a není to uplně zábavné téma, ale možná by nám v tomto stavu udělalo radost, kdyby se někdo na nás usmál nebo nám popřál krásný den :) a držím palce, aby ti vše co řešíš, dopadlo dobře ❤️

      Vymazat
  2. Naprosto s tebou souhlasím a se zákonem přitažlivosti souzním také :). Taky věřím v to, že síla myšlenky je velmi silná a dokáže mnoho, proto, co vyzařujeme opravdu dostáváme pak i zpět :). Hezky článek :).

    OdpovědětVymazat
  3. Je to tak. Když se člověk sám tváří naštvaně na celý svět, svět se rozhodně nepřetrhne s laskavostí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď jsi shrnula celý ten text do jedné věty. Je to tak :)

      Vymazat
  4. O tomhle bych mohla každé léto vyprávět .. moje práce animátora spočívá přesně v tomhle. V neustálé pozitivitě a úsměvu na tváři. Někteří lidé na mě koukají jako na blázna, když se na ně v hotelu usměju a pozdravím je, protože asi nejsou zvyklí dostávat úsměvy od cizích. Ale pak když pochopí, tak se začnou usmívat také, odpoví a mě to hned dodá trochu energie. Horší je to vždy pak po sezóně, kdy mám stále tento návyk úsměvu a lidi doma v ČR na mě vážně koukají jak na šílence, proč se na ně usmívám na ulici, když se vůbec neznáme. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je na jednu stranu hrozně smutné, že na to nejsme zvyklí a přijde nám to slizké, nepříjemné a nevím co všechno. A to jde pořád jenom o úsměv, natož třeba přijít za slečnou a pochválit ji outfit, nehty, cokoliv. Uplně tě chapu a snad to tady v Česku začne být více normální. Alespoň neztrácím naději :D :)

      Vymazat
  5. Já si upřímně myslím, že jsem dost sluníčko, na nikoho se nedokážu dlouho zdobit, všechny mile zdravím a snažím se usmívat. Teď mám teda po moudráku, tak mě na úsměvy moc neužije, ale vidím to stejně, jako ty. Já to beru tak, že se k ostatním chovám tak, jak chci, aby se chovali oni ke mě :) moc hezký článek!

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak takové lidi jako ty mám ráda!☺️a přesně jak říkáš, je dobré si říct, že se budu chovat k ostatním tak jak chci, aby se chovali ke mně ❤️

      Vymazat
  6. Krásná myšlenka v hezky napsaném článku! Co víc můžu říct nežli to, že to tak opravdu je a funguje.

    E | Ve znamení býka

    OdpovědětVymazat
  7. Naprosto s tebou souhlasím a tohle pravidlo se mi potvrdilo vícekrát. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, někdy to s tím vnitřním rozpoložením není tak snadné, snadné ho změnit a přimět se cítit se lépe, dobře a tzv. pozitivně myslet. Ale rozhodně souhlasím, že s veselou myslí, je vše takové snašší a lehčí. 👍💪 Krásnou neděli přeji. ☺♥
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to běh na dlouhou trať, ale už jen uvědomění, že chceme být na pozitivnější vlně, je podle mého dobrý přístup :)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji Vám za každý jeden komentář a sledování. Moc si toho vážím🌷