káva s kravským nebo s rostlinným mlékem?


Krásný sváteční den🌷

Věřím, že dnes máte volno a můžete si odpočinout od pracovních povinností. Já byla dopoledne na hodinu a půl dlouhé úžasné masáži. Začala jsem tento rok chodit pravidelně a lepší rozhodnutí jsem snad neudělala. Určitě moc doporučuju a dejte mi vědět, jestli chodíte aj vy pravidelně nebo jste v té skupince, že nechodíte, ale bodlo by Vám to jako sůl😁💕

Pak samozřejmě ve volném dni čtu teď aktuálně hodně napínavou knihu, kterou Vám ukážu jak jí dočtu a vychutnávám si svoji maximálně obyčejnou kávu - nemáme zatím kávovar, takže musí stačit rozpustná. Jak jste si všimli podle názvu, dneska bych chtěla s Vámi rozvést diskusi na téma, s jakým mlékem pijete kávu (pokud tedy kávu pijete)

Dřív jsem kávu popravdě vůbec nepila. Začala jsem až přibližně 2 roky zpět a to jsem pila jen latté, kde je kávy jen úplné minimum. Jako každý u nás doma a v práci jsem ji pila s kravským mlékem, většinou polotučným. Ani mě nenapadlo zkoušet rostlinné mléko, protože nemám ani alergii ani nejsem vegan. V té době jsem už však dávno sledovala Peťku Elblovou na instagramu a viděla jsem, že pije kávu pouze s rostlinným mlékem ať už to je sójové, mandlové a podobně. Dřív mi přišlo mít doma produkty od Alpra hodně cool, ani nevím proč😃 a tak jsem si řekla, že věnuju 60,- a koupím si jedno sójové mléko a zkusím pít kávu s ním. Upřímně, bála jsem se, jak to bude chutnat. Všichni mě strašili, že to nebude dobré, ať za to zbytečně nevyhazuju peníze. Realita však byla jiná. Já si to Z A M I L O V A L A😍 

Pravděpodobně jeden z důvodů, proč mi tolik nechutnala káva s kravským mlékem byl ten, že mi to přišlo hodně těžké a já ani samotné mléko nikdy nepila. Přišla jsem si vždy plná a ani jsem to nechtěla dopít. Vyzkoušet rostlinné mléko bylo geniální rozhodnutí, protože s rostlinným mlékem si kávu vychutnávám mnohem víc a takto ještě jednou děkuju Peti, že mě to naučila pít pouze přes instagram❤️

Nejraději mám klasické sójové Alpro bez cukru, ale kdo to neví, tak zrovna Alpro nemá dobré složení. Mnohem lepší a levnější je třeba z Lidlu nebo z Billy, které chutnají téměř stejně, ale složení je pouze voda a sójové boby (takže jeden tip pro Vás). Chutná mi taky mandlové mléko a viděla jsem aj lidi pít kávu s vanilkovým Alprem, ale to jsem nezkoušela. 

Navíc je moc fajn, že v dnešní době už v mnoha kavárnách je možnost kávy s rostlinným mlékem a za to jsem moc vděčná. Dokonce se dá i dobře vyšlehat, takže takové cappuccino je pro mě chuťová slast😂💕

Článek zakončím otázkou na Vás - jakou kávu a s jakým mlékem pijete kávu vy? Moc se těším na Vaše komentáře a příběhy (pokud máte) s kávou☕️

Mějte krásný zbytek dne🌷

zuzani_ca


Komentáře

  1. Mně kravské mléko chutná i samotné, takže ani v kávě mi nevadí.. Ale rostlinná mléka jsou také fajn. Já alpro občas koupím, když je v akci, ale jen to čokoládové. To piju samotné. Mňaam. :D Jinak do kávy mi stačí ovesné mléko z dm nebo rosmanna. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. joo tak to čokoládové si taky někdy koupím a taky ho piju samotné :) a ovesné mléko jsem do kávy ještě nezkoušela :D

      Vymazat
  2. Tak daleko jako ty jsem se ještě nedostala a kávu piju jen z nutnosti, když se cítím mrtvá - rozpustnou s polotučným mlékem :D Nějaká rostlinná jsem zkoušela, ale moc mi nechutnala :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já dřív nepila kávu vůbec a až režim na 150% kdy jsem začala usínat v práci, jsem ji začala pít, až mi zachutnala :D ❤️

      Vymazat
  3. Já osobně miluji kapučíno a na mléku v něm dost záleží... v mém případě je asi jedno jaké mléko tam je, naopak preferuji živočišné, protože některé rostlinné mléka mají trošku chemickou chuť. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář :) v mém okolí většina lidí preferuje mléko živočišné :)

      Vymazat
  4. Já mám kravské mléko ráda, vůbec mi nevadí. Ale v kombinaci s kávou je mi po něm těžko. Sojové oybč mléko mi nechutná, spíš to vanilkové nebo kokosové :) Je to prý i lepší na žaludek a je pravda, že mi po kávě s rostlinným mlékem není zle:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě taky přešla na rostlinné, protože mi z toho kravského bylo těžko :) sojove je klasika, ale věřím, že nemusí chutnat všem :)

      Vymazat
  5. Poslední dobou si přidávám mandlové mléko a jsem moc spokojená

    OdpovědětVymazat
  6. Poslední dobou do kávy ráda používám sojové mléko s příchutí kokosu, miluju tuhle kombinaci! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Mně zase naopak chutná káva více s kravským mlékem :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je skvělý, jak má každý jiné chutě a preference :D 💕

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji Vám za každý jeden komentář a sledování. Moc si toho vážím🌷