listopad v duchu vánočních tipů I výletní kronika

Pěkné pondělí a úspěšný start do nového týdne

Listopad se potáhne asi v duchu tipů na vánoční dárky. Ale těch není nikdy dost, takže to věřím ocení několik z Vás☺️ Tento článek není spolupráce, ale je to něco, co se mi moc líbí a chtěla bych to podpořit💕 Vzhledem k situaci, ve které žijeme už nějaký ten pátek, jsme byli trošku donuceni začít jezdit více po naší republice. Ale teď zpětně lituji toho, že jsem měla pocit, že to byla nutnost, protože tu máme opravdu spoustu krásných míst a nemusíme jezdit ani nikam daleko😍

Na základě toho jsem mně a mému příteli koupila k výročí (které bylo v dubnu, ale dostala jsem se k tomu až teď😃) výletní kroniku z českého projektu PERKMAN, abych někam mohla naše výlety zaznamenávat a měla přehled. Tady vám dávám odkaz, kdybyste se chtěli podívat na jejich stránky. Kromě výletní kroniky zaměřenou na Česko už vydali i možnost vybrat si kroniku s Českem a Slovenskem dohromady, což mi přijde úplně boží.

V kronice je velká mapa, do které si můžete značit místa, která jste navštívili. Když to vidím takto na jednom místě, tak mám hned chuť někam vyrazit a zaznačit si další místo v mapě, které jsem navštívila😍 Můžete také využít speciální stránku na místa, která byste chtěli navštívit - ať už města nebo konkrétní památky a poté si je odškrtávat. V kronice najdete i seznam doporučených míst, které stojí za to vidět a to mi přijde skvělý, protože už jsem díky tomu objevila místa, která jsem si následně zapsala do seznamu přání💕

A samozřejmě to nejdůležitější, jednotlivé stránky na zaznamenávání zážitků, fotek, poznámek a tak dále. Já se na to konečně vrhla, ještě to nemám doladěné, protože nemám u sebe žádné pastelky, samolepky, ale i tak už to zbožňuju a jsem vděčná, že fotky nemám jen v telefonu, kdy se na ně zpětně nepodívám, ale můžu listovat fyzicky v knížce❤️
Určitě se podívejte na jejich stránky, protože mají knížky i pro rodiče, babičku a dědečka a všechno to vypadá moc hezky a jako dárek by to určitě mohlo potěšit☺️ Navíc je to moc hezky zpracované, má to kroužkovou vazbu a můžeme tímto i podpořit český projekt✨

To je z mého dnešního tipu na dáreček všechno, dejte mi vědět, jestli se Vám takový nápad líbí a jestli si vyvoláváte fotky💕

Mějte pěkný den a těším se příště.

zuzani_ca

Komentáře

  1. Jeee, tak to je skvělé! Jako dárek i jako vzpomínková knížka to určitě potěší každého.

    E | Ve znamení býka

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezký tip :) My si toto tvoříme sami. Máme tam prakticky zapsány každý větší výlet od našeho začátku vztahu :) a mám jen sešit s pevnýma deskáma. Na jedné straně popis, na druhý foto + třeba vstupenka :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  3. To vypadá naprosto skvěle! Pro někoho, kdo rád cestuje po ČR, je to fakt super dárek. :) moc pěkně sis to vyzdobila. Tak ať brzo přibyde co nejvíce dalších míst! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je boží! Já všeobecně miluju všechny tyhle zápisníky a jakmile jde o cestování, málokdy odolám, i když na něco takového jsem ještě nenarazila. Kdybych se někdy stěhovala zpět do ČR, tak si ho určitě hned pořídím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že by vůbec nebylo špatná, kdyby udělali i něco rozsáhlejšího třeba na Evropu😍

      Vymazat
  5. To je moc pěkná knížka, já miluji takové tvořící knížky/alba/ kroniky i s fotkami :). Já tvořím od začátku vztahu s mužem kroniku, kde píšu různé výlety, události a vkládám i fotky a popisky :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je krásné! Budete potom mít na co vzpomínat a budete to mít hezky všechno u sebe :)

      Vymazat
  6. Tak to je skvělý tip na dárek, moc se mi tenhle nápad líbí a není nad to, někam zaznamenat krásné vzpomínky. :))

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji Vám za každý jeden komentář a sledování. Moc si toho vážím🌷