moje první cesta přes oceán

Krásnou první adventní neděli (teď už úterý)

Já Vás aktuálně zdravím z letiště z Vídně. Nemůžu tomu uvěřit. Je 6 hodin ráno a já čekám na první let do Düsseldorfu a následně do Punta Cany, která je v Dominikánské republice😍 Vzhledem k tomu, jaká je situace s covidem, jsem už ani nedoufala, že odletím. Byla jsem v kontaktu s nakaženýma, dělala si pravidelně testy včetně PCR před cestou a teď sedím na letišti a nevěřím svým očím. 

Tímto článkem tedy začíná můj několika denní zážitek v podobě dovolené a já se budu snažit dokumentovat všechno možné. Budu Vám postupně psát moji cestu, co se děje a neděje a vydám to až jak se v klidu dostanu na wifi. Text bude psaný převážně v přítomném čase☺️

Je 2:40 ráno a mně zvoní budík. Když se někam jede, tak vstávání je nějak jednoduché. Už teď ale vím, že to bude pěkně náročné. Měla jsem celkem hektické probuzení, které mě rozhodilo a pár věcí jsem zapomněla. Naštěstí nic důležitého.

Aktuálně je 5:40. Check-in a kontroly proběhly v pořádku, není tu moc lidí a je to takové smutné, protože je tu vše kromě pár obchodů zavřené. Daly jsme si první jídlo dne a začíná nekonečné čekání, tak se to snažím využít produktivně a mám na plánu sepisovat články a dodělávat školu☺️

Odlet do Düsseldorfu měl být v 7:35, ale protože padalo něco mezi vodou, sněhem a ledem, tak nám odmrazovali letadlo a vyletěli jsme 7:57. Let trvá hodinu a 25 minut a na snídani jsme dostali kousek čokolády😃 Musím říct, že si výhled z okýnka užívám a mám aspoň teď pocit, že život je normální (když nepočítám respirátor, který máme už pár hodin a ještě několik hodin ho mít budeme). 

9:55 - dostali jsme se k dalšímu gatu a čeká nás nějaká ta hodinka čekání. Kontroly jsou všude, bez očkování vás nikdo nikam nepustí. Je tu ticho, klid, nikdo tu není, letadel málo a to si myslím, že Düsseldorf není malé letiště. 

13:00 - nastupujeme do letadla. Píšu si poslední zprávy s mým přítelem (ano, jsem citlivka a letět bez něj moc nezvládám) a psychicky se připravuju na asi 10 hodinový let do Punta Cany. Obdivuju velikost letadla, děsí mě množství dětí a dojmy mám smíšené. Já fakt konečně poletím přes oceán? Já se dočkala?😍✈️

13:47 - nacházím se nad mraky, svítí na mě sluníčko, sedí se mi docela hrozně (je tu kupodivu dost málo místa, to jsem nečekala😃) a snažím se si užívat cestu. Ten pohled z letadla se mi asi nikdy neomrzí❤️
15:00 - nese se první jídlo. Musím říct, že jsem se nemohla dočkat a měla hlad, protože první větší jídlo ve 3 odpoledne, když jste vzhůru od 2:40 ráno, je docela doba😃 Dostali jsme těstoviny s rajčatovou omáčkou, co byla trošku pikantní, ale nebylo to vůbec špatné. Těšila jsem se na nějakou buchtu jako dezert a dostali jsme bramborový salát. Zdá se to jenom mně nebo těstoviny s bramborovým salátem je trošku zvláštní kombinace?😂 K tomu máme housku, máslo a sýr a na svačinu jsem si odložila třešňový jogurt a celé to zapila colou zero. Chuťově to bylo úplně v pohodě a aj jsem se z toho najedla.
Aktuálně máme 19:50 českého času a my jsme stále někde nad oceánem. Už teď je divné, že je 8 večer, ale tady pořád svítí sluníčko a je světlo. Pocitově mám tak 2 odpoledne, ale únava jak kdybych byla vzhůru 3 dny. Let byl v pohodě a pracovala jsem na úkolu do školy, ale posledních asi 35 minut máme turbulence a to je trošku nepříjemné. Kdyby to někoho zajímalo, tak jsme vy výšce 11 268m, teplota venku je -56 stupňů a letíme rychlostí 808km/h. 
21:00 a nám se nese konečně druhé jídlo. Tentokrát máme něco jako panini. Chuťový zázrak to není, ale je to teplé, takže dobrý. Nejsem náročná😁
21:47 - do přistání nám zbývá 1 hodina a 28 minut. Snažím se si zkrátit čas koukáním na Lucifera, nohy už necítím a fakt se těším, jak budeme na místě. Je to náročné🙏🏼

22:22 - došla na mě velká únava, že udržet oči otevřený je aktuálně nadlidský úkol, ale zároveň se nedá usnout, protože máme na palubě hodně dětí a pořád nějaké řve a ječí. 

23:17 (18:17 místního času) přistáváme po nekonečném letu a já jsem sice unavená, ale šťastná, že jsme konečně tady😍Přistávali jsme u západu slunce a to bylo něco nádherného.
Tímto se s Vámi loučím. Jestli jste dočetli mojí cestu až sem, tak Vám moc děkuji a můžete se podělit o vaše zážitky z letů✈️

Mějte se pěkně, těším se na Vás u dalšího článku z letní Dominikánské republiky🌴☀️❤️

zuzani_ca










Komentáře

  1. Tak to se těším na další fotoreportáž. Je úžasné, že ti to v téhle nejisté sezóně vyšlo)))) Let je náročný, ale teď už tě bude čekat jen odpočinek a zážitky. Bramborový salát je asi specialitka leteckých společností. Tuhle kombinaci s těstovinami jsem měla v aeru už několikrát. Tak přeji vše dobré, krásnou dovolenou a nezapomenutelné zážitky. Je to to nejlepší, cos mohla teď udělat. Zmizet za teplem )))) Krásný advent v dáli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do poslední chvilky jsem ani nevěřila, že by to mohlo vyjít. Haha asi teda je to normální ten bramborový salát :D Děkuji moc!❤️ a nápodobně krásný advent :)

      Vymazat
  2. Jee, to je super, že v této době se ti povedlo takhle někam letět. Zvlášť když se vše pořád mění, já třeba stále nemůžu ani domů, už to začíná být až směšné, že někdo může až na druhý konec světa a já po Evropě nemůžu téměř nikam... Snad v lednu konečně a celkově doufám, že příští rok bude na cestování mnohem lepší.
    Užij si dovolenou a těším se na další vyprávění a fotky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to celé šílené a ani jsem nevěřila, že to vyjde..podmínky jsou tak přísné, že člověk aby se vážně bál někam odletět😐 Držím Ti palce, aby ses dostala tam, kam potřebuješ :)

      Vymazat
  3. Skvělé shrnutí ve formě článku, i fotky jsou super - jako bych tam seděla s tebou! :D Hned bych někam vyrazila, lákal by mě vánoční New York, tak snad někdy. :)) Užívej!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vánoční New York mám na seznamu taky, tak snad nám někdy vyjde😍

      Vymazat
  4. Jéé to ti závidím :) Super, že vám to vyšlo a v pořádku jste tam dorazili! Moc si to tam užij :) Já ještě nikdy neletěla, ale překvapilo mě, jak málo tam máte místa... Hádám, že asi nemáš 2 metry :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujemee :) noo nemám 2 metry, ale malá taky nejsem. Každopádně o pár centimetru víc bych ocenila😃

      Vymazat
  5. No jooo to se teda někdo má. :D Tak užívej dovču a těším se na další článek. A fotky! :D Chceme hlavně hodně fotek :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! Snažím se, ale wifi tu není nejlepší :D

      Vymazat
  6. To ti moc přeju a tiše závidím! Já létání miluju a Dominikánskou Republiku mám taky na seznamu už pěkně dlouho! :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji Vám za každý jeden komentář a sledování. Moc si toho vážím🌷