čtecí chvilka #6 I Námi to končí

Pěknou neděli Vám všem🌷

Jak se máte? Venku je pomaličku cítit jarní počasí, po dlouhé době začalo svítit sluníčko a dny se nám pěkně protahují✨ Mám z toho radost!

Dneska mám rychlou recenzi. Dostala se ke mně knížka od mojí kamarádky Námi to končí od Colleen Hoover z roku 2018, která mě přesvědčovala, že si ji musím přečíst, že to je nutnost. Je to první kniha, ke které jsem se dostala od této autorky, ale když jsem dávala na instagram na story, že ji začínám číst, tak mi došlo nespočet reakcí. Takže otázka zní - jsem poslední, kdo ji nečetl?😂 

Vždycky se před každou knihou podívám na hodnocení na databázi knih, abych si udělala aspoň nějakou představu (asi to není nejlepší nápad, protože člověk pak má kolikrát velká očekávání a nemusí mu to sednout😃). Můžu říct, že 91% má zasloužených. Začátek mě ihned vtáhl do děje a doslova jsem cítila na těle tu atmosféru, která tam panovala. Je to román. Trauma, láska, těžké životní situace, odpuštění. Je to krásná kniha, která klame obalem. Myslela jsem si, že to bude romantika se vším všudy, no nebyla. Čte se sice výborně, až bych řekla oddechovka, ale téma je to těžké, smutné. Ne všichni mají v soukromém životě štěstí a není vždy jednoduché najít cestu ven, když je člověk obklopený a zaslepený láskou. Více Vám psát nebudu, ale pouze povím, že si ji musíte přečíst, pokud jste se k ní nedostali. 

Kdyby někoho zajímal popis knihy:

Lily neměla jednoduché dětství, a tak se stěhuje do Bostonu, aby tam začala nový život. Její první přítel Atlas ji kdysi prozradil, že v tomhle městě "je všechno lepší". A i když se pak po něm slehla zem, ona je odhodlaná mu věřit. Zpočátku se zdá, že měl Atlas pravdu - Lily si otevírá své vysněné květinářství pro lidi, kteří nenávidí květiny, a seznamuje se s ambiciózním neurochirurgem Rylem, který si okamžitě získá její srdce. Má pocit, že už nemůže být šťastnější, dokud se neukáže, že i Ryle před něčím utíká. Před tajemstvím, které ho ničí a teď hrozí zničit i jeho vztah s Lily... 

Minulost se často opakuje. Co uděláte, když zjistíte, že to nejhorší, čeho jste byli svědky, se děje právě vám?

Dál tu mám novou Yankee Candle svíčku Pink Hibiscus, kterou jsem dostala na Vánoce a jako vždycky - naprosto boží a příjemná vůně. Sice Vám neřeknu, jak voní zapálená, protože mám teď rozhořených několik zároveň, ale po čuchu za studena si mě získala už teď💕

Na závěr tip kosmetický. Dostala jsem od kamarádky k Vánocům tento krém na ruce od značky Douglas Joyful Holidays Hand Cream a to je dokonalost. Krásná a příjemná vánoční/zimní vůně, hezky hydratuje a nezanechává mastný film na rukách. Často teď sedím u počítače, tak ocením, když si můžu namazat ruce a hned zase pokračovat v psaní, aniž by vše bylo upatlané. O tom roztomilém obalu nemluvím, ten je boží❤️ Jak ho dopoužívám, tak jsem si řekla, že bych vyzkoušela nějaký krém na ruce od značky L'Occitane, ty mě zaujaly a žádný jsem od nich nezkoušela☺️
To by bylo pro dnešní článek všechno. Mě už od zítra začíná poslední semestr před státnicemi, tak jsem z toho už trochu nervózní, ale já se vždycky uklidním, že to je daleko a zvládlo to několik lidí přede mnou😃 Takže pokud mám mezi Vámi někoho v končícím ročníku nebo Vás prostě jen čeká něco náročnějšího, držím všem palce, to dáme😍

Dejte mi vědět do komentáře, jestli jste knížku Námi to končí četli, popřípadě nějakou jinou od této autorky. Taky se klidně můžete podělit o knížku, kterou jste začali v tomto roce číst, ať se vzájemně inspirujeme✨

Tímto se loučím, krásný začátek nového týdne a moc se těším u dalšího článku!

zuzani_ca


Komentáře

  1. Nejsi! :D Já o té knize až doteď neslyšela .. zvláštní, když je to takový trhák. Rozhodně si mě zaujala (a především teda těch 91 % wau!). Píšu si na seznam, díky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uff, jsem ráda, že nejsem jediná, co to nečetla :D A jsem ráda, že někdo díky mě si tu knihu taky přečte! :)

      Vymazat
  2. Knížku jsem nečetla - mám od autorky doma dvě knihy, které jsem koupila s velkou slevou, ale ještě jsem se k nim nedostala.
    Včera jsem se pustila do čtení románu Měsíční svit nad Paříži, předtím jsem četla pět detektivek od Agathy Christie a vánoční příběh Sněhová sestřička.
    Přeji ti hezký den. 🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem zvědavá, co na tuto autorku řekneš :) Na Měsíční svit nad Paříží jsem už narazila a to stejné na Agathu Christie, ale nečetla jsem nic z toho. Sněhová sestřička mě zaujala, že píšeš, že to je vánoční příběh❤️ Děkuji za tipy!

      Vymazat
  3. Knížka mě zaujala, já ji teda neznám, ale ráda bych si ji přečetla :).

    OdpovědětVymazat
  4. Knížku jsem nečetla, teď čtu víceméně jen seberozvojové knížky :) Jinak ten krém a svíčka vypadají skvěle, úplně cítím, jak to mega hezky voní :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mi připomíná, že je fakt škoda, že se nedá vůně přenést přes obrazovku :D :)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji Vám za každý jeden komentář a sledování. Moc si toho vážím🌷