essence - in love with rose

Zdravím všechny! 
Vítám Vás u nového článku, ve kterém bych chtěla představit dva produkty od essence. Jedná se o paletku očních stínů, která je novinkou a o konturovací tužku na rty. Začala bych tou paletkou.
Paletka má opravdu rozkošný obal, který je velmi pozitivní a na jaro a léto jak dělaný. Barvy jsou v paletce opravdu krásné a dost mě zaujaly. (je na výběr ze 4 paletek a každá má jiný obal a jiné složení barev) Já mám paletku 02 & happily ever after. Bohužel, dneska budu trošku negativní, protože co se týče kvality, paletka trošku pokulhává. No vlastně trošku víc. 
1.řada

2.řada
Takhle na ruce vypadají barvy celkem pěkně, ale abych udělala tak pigmentovaný swatch, musela jsem vícekrát přejet prstem. Stíny dost práší, a když jsem se s nimi líčila, měla jsem většinu stínu pod okem a na řasách. Když jsem se snažila udělat výraznější líčení, nešly mi stíny vyblendit, nedalo se s nimi pracovat a ve finále ani nebylo poznat, že jsem použila několik barev a na oku jsem měla jednolitou barvu s troškou třpytek.
Paletka mě stála 119 Kč a koupila jsem ji v drogerii Dm a opravdu mě mrzí, že je to takový propadák.
Vypadá velmi pěkně a zkusím jí dát ještě šanci. Za mě ale rozhodně nedoporučuji.

Co mě ale velmi překvapilo, je tužka na rty.
Mám ji v odstínu 07 lost in love a je to krásná nude barvička, která dodá rtům trošku života a vypadá velmi přirozeně. Vydrží mi celý den, takže ji dám někdy na celé rty a ne jenom jako konturku.
(fotku na rtech nemám, protože mě trápí už delší dobu koutky a nevypadá to hezky)
Stála úžasných 30 Kč a je taky z drogerie Dm a určitě doporučuji. Je skvělá a měli tam několik druhů barev. 

To je pro dnešek ode mě všechno a dejte mi vědět, jestli jste se na ni taky dívali a popřípadě ji i vyzkoušeli.
Mějte se krásně.

zuzani_ca   


      




    
                                                                                 






Komentáře

  1. Ta paletka je krásná a za super cenu, ty světlejší barvy vypadají na ruce skutečně parádně. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Se mi to odeslalo dřív, než bych byla potřebovala. Zase jsem jednou dřív konala než myslela. :-D Ještě jsem chtěla dopsat, že škoda, že se stíny tak práší... Protože na té ruce to vypadá sytě a pěkně...

    OdpovědětVymazat
  3. Škoda těch stínů, na ruce vypadají teda fakt skvěle:D. A ta tužka na rty se mi taky moc líbí a za tu cenu...:D
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je uplně skvělá ta tužka! Používám ji každý den :D

      Vymazat
  4. Tu konturku mám taky a taky mě příjemně překvapila :)

    Maris Novotná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měli tam spoustu barev a všechny vypadaly velmi slibně :)

      Vymazat
  5. Jéé já jsem si říkala, že vidím krásně pigmentované stíny od essence a pak jsem si to celé přečetla :D.. tak to je škoda, s tou pigmentací. Jinak tužky na rty od essence mám ráda :).

    TheBlondieTale

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na první pohled jsou moc pěkne, ale prostě bohužel. Nejsou ideální...

      Vymazat
  6. Paletka na první pohled vypadá dost dobře. :) Už někdy budu muset konečně vyzkoušet jejich tužky, protože je každý chválí a já ještě neměla ani jednu.
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  7. Škoda, ty stíny vypadají moc hezky. Ale jestli tak práší a pigmentace taky pokulhává, tak to nemá cenu ani za tu cenu :/ :D Ale konturka vypadá moc dobře... Asi půjdu na nákupy :D Já používám od Essence tužku na obočí a ta je skvělá, taky vydrží celý den :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám essence ráda, ale fakt ta paletka je špatná...

      Vymazat
  8. To balenie je naozaj parádne :) Ale skôr by som takéto paletky odporúčila niekomu, kto sa len začína maľovať - hlavne kvôli tomu, že tá pigmentácia nebude taká vysoká ako pri trošku drahších. Aj keď to niekedy nehrá pravidlo :/ :)

    Klaudia Duranova / INSTAGRAM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná by někomu vyhovovala, 100 lidí, 100 chutí :)

      Vymazat
  9. Love the beautiful shades of this palette! Would be perfect for so many make up looks.

    www.fashionradi.com

    OdpovědětVymazat
  10. Tá paletka vyzerá krásne! :)
    xx Mon
    http://lifebymon.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. veci od Essence mam velmi rada, ale skor kupujem laky na nechty a obcas nejaky ruz. paletka vyzera na fotke naozaj pekne, ale viem, ze by som ju urcite nevyuzila, kedze som nikdy nebola prilis fanusickou malovania si oci. na druhej strane ta konturka ma zaujala, aj ked som teda skor na vyraznejsie farby ako na taketo nude. ale mozno by sa mi prave preto nejaka jedna nude farba celkom aj hodila. no mam pocit, ze u nas som este tuto kolekciu nevidela.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chtěla jsem tu paletku vyzkoušet :) takže se prostě někdy stane, že se člověk netrefí do samých dobrých produktů :)

      Vymazat
  12. Paletku vyzerá na prvý pohľad pekne. Ja si väčšinou priplatim a kúpim si drahšiu paletku, s kt. sa dá skvelo pracovať. Niekedy sa ale tiež nechám zlákať tými z drogérie aj keď kvalitovo bohužiaľ nie sú bohviečo.

    Suesanqa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U těch dražších je větší šance, že se s nimi bude dobře pracovat. Ale tak člověk musí zkoušet :)

      Vymazat
  13. Tužky ty Essence umí, ale stíny fakt ne. :-D Poslední stín, který od Essence mám je monostín 17 tiffunny a taky jsem byla hodně zklamaná. Tvářil se, že bude stříbrný metalický, ale to byla jen pidivrstvička na povrchu. Jinak je to šedivá s pár třpytečkama. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To tak asi bude u většiny stínů od Essence. A to jsem ji opravdu dávala naděje! :D

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji Vám za každý jeden komentář a sledování. Moc si toho vážím🌷