korektor liquid camouflage

Krásnou neděli přeju!
Venku je zataženo a není vůbec hezky, tak proč si nezpříjemnit den článkem.

Dnešní článek věnuju tekutému korektoru LIQUID CAMOUFLAGE high coverage concealer od značky Catrice. Já mám suchou pleť a tuhé korektory mi nevyhovují, proto vyhledávám převážně tekuté.

Tento korektor má opravdu vysokou intenzitu krytí. Je hodně pigmentovaný a zakryje jak kruhy pod očima, tak pupínky a používám ho i na zarudlá místa a jsem s ním absolutně spokojená. Korektor je voděodolný, což v takových teplých dnech jako jsou teď opravdu uvítám a myslím si, že nejenom já. Velmi dobře se nanáší a na pleti vypadá přirozeně.

Já mám korektor v odstínu 020 Light Belge. Moje pleť je celoročně trošku tmavší, takže pro bledulky určitě světlejší odstín.
Jako perlička tohoto korektoru je jeho vůně. Není nijak vtíravá, ale velmi příjemná. Abych ale tento produkt pouze nepřechválila, jednu malou negativní věc bych našla. Přijde mi, že velmi rychle zasychá. Nevím, jestli to tak vnímám jenom já nebo i někdo z Vás. 

Koupila jsem ho v drogerii dm a stál 100,-. Za to, jak úžasně slouží, je i cenově dostupný.

Určitě mi napište, jestli jste tento produkt vyzkoušeli a zda Vás nadchnul tak jako mě.
Mějte se krásně a těším se u dalšího článku.

zuzani_ca
          





Komentáře