něco končí, něco začíná


Hello! Pro začátek bych Vás chtěla velmi přivítat na mém blogu, pro který jsem se rozhodla celkem spontánně. Vzhledem k situaci, kdy jsem úspěšně ukončila gymnázium, mě doprovází i chvilky nudy. 
Je úterý a já přemýšlím nad tím, co bláznivého udělám. Chci zkusit něco nového, něco jiného a něco, co mě zabaví na nějaký čas. Pokusím se Vám alespoň okrajově nastínit, o čem to tady celé bude a jaké nápady mi v myšlenkách naskakují - móda, recenze na kosmetiku, sem tam něco z cestování a vlastně všechno možné, co bude doprovázet můj život. Inspirace snad omezená není. I když....

Je blog omezený? Je šance napsat ještě něco nového, co nikdo před náma nenapsal? Má vůbec cenu to zkusit?
Co nezkusíš, nikdy nezjistíš. A to platilo, platí a platit bude. A proto jsem tady.

Střípek ze života
Můj děda rád maloval. Dělal to každý den. Sedával u toho několik hodin denně. Byl to vyjímečný člověk. Pořád si zpíval a radoval se ze života. Dnes už tady bohužel není, ale všechny ty obrazy po něm zůstaly a pořád se na ně můžu dívat, i když zrovna sedím v obyváku nebo v kuchyni. Já malovat neumím, ale motivaci k psaní mám. A třeba tu jednou po mně zůstanou články, ke kterým se bude někdo z Vás vracet tak jako se já vracím k dědečkovým obrázkům.

Přeji Vám příjemný večer, za každý komentář budu velmi ráda a já jen doufám, že tady prožijete příjemné chvíle a budete tu rádi.

zuzani_ca











Komentáře

Okomentovat

Děkuji Vám za každý jeden komentář a sledování. Moc si toho vážím🌷