štětce na make-up z aliexpress

Zdravím všechny!
Pokud jste se někdy dívali na aliexpress ať už za nějakým účelem nebo jen tak z nudy, protože jste zrovna neměli co dělat a venku nebylo zrovna pěkné počasí, určitě jste narazili na několik druhů štětců na make-up a to jak v různých barvách, velikostech, tak i cenách. 
Za cenu, za kterou jsem je objednala (tuším kolem 120,-), jsem nečekala žádné okouzlující a kvalitní štětce, ale jak mi přišly, byla jsem velmi příjemně překvapená. 
Jsou docela husté, chloupky nevypadávají a dobře se s nimi pracuje. Mrzí mě akorát, že jsem si nevšimla, že v této sadě není štěteček na obočí a ani žádný velký štětec, který jsem zvyklá používat na pudr. 
Vzhled je velmi miloučký. Vrchní část rukojeti je v lesklé bronzové barvě a zbytek vypadá jako nějaký roh jednorožce. Štětinky jsou bílé, což možná není úplně praktické, ale v tomto případě to byla moje volba, protože jsou i v černé variantě. Jsou tedy jak užitečné, tak i jako pěkný doplněk do pokoje, což je takový malý bonus.
Balíček mi přišel za 13 dní. To mě taky velmi překvapilo, protože původně to mělo přijít během 20 - 40 dnů.
Pokud tedy nechcete utrácet hodně peněz za štětce a vystačíte si s obyčejnou sadou štětců, určitě doporučuji objednat a vyzkoušet, protože já jsem s nimi spokojená. 
Určitě mi napište, jestli máte taky takovou sadu štětců z aliexpressu nebo z jiné internetové stránky a zda jste s nimi spokojeni nebo ne.  
To je ode mě pro dnešek vše a těším se u dalšího článku!

zuzani_ca


Komentáře

  1. Jsou krásné, já jsem objednávala už dvakrát štětce z ali, jednou pro sebe a jednou pro sestřenku, myslím, že je to docela kvalita za skvělou cenu. :-) Pak jsem objednávala ještě takový široký na pudr a ten je úplně nejlepší, hrozně měkkoučký, jak plyšáček. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se líbí :) Na štětec na pudr se musím taky ještě podívat

      Vymazat
  2. Vypadají pěkně :-) Musím si konečně taky koupit nové , už mám trochu ošklivé , až odrbané . Já ostuda jedna . :-D :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě objednej, protože mají opravdu krásný výběr :)

      Vymazat
    2. No on se už někdo objevil kdo je do mně nejspíš až po uši zamilovaný , ale já s ním nedokážu začít chodit . Protože miluju jednoho , který na mně kálí a to z vysoka kálí . Takže se bojím , že když s někým začnu chodit , tak právě ten kterého moc miluju mně zrovna v tou chvíli bude stejně moc chtít a tím pádem se dostanu do dost blbé ,strašné situace .

      Vymazat
  3. Z Ali mám jednu sadu štetcov doma už dlho a stále sú super. Striedam ich s inými ale aj tak ma milo prekvapili.

    Suesanqa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jich používám víc, ale za tu cenu jsou fakt parádní :)

      Vymazat
  4. Týjo, za tu cenu vypadají parádně! :)
    Já si jednou objednala z Aliexpress(u) trička. Na obrázku byly krásné, ale jakmile jsem balíček otevřela, byly to doslova hadry, ve kterých bych ani nevyšla :D Z toho plyne - tam už bych si nic neobjednala..
    http://justlucy.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem na objednávání oblečení ještě nesebrala odvahu :D moc tomu nevěřím..

      Vymazat
  5. Strašně mě zaujal design, ten se vážně moc povedl :) já si na štětce zas až tak moc nepotrpím, ale tahle sada by stála za to :)

    Maris Novotná

    OdpovědětVymazat
  6. Tieto mám tiež, nie z ali, ale normálne z eshopu, ale nezdá sa mi, že by boli rozdielne...aj keď to by som musela porovnať naživo ❤ xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji Vám za každý jeden komentář a sledování. Moc si toho vážím🌷