avon sada - malina a černý rybíz

Krásný letní den Vám přeji z dovolené!
Momentálně se nacházím u moře a máme tu krásně teplíčko. Kde jsem a jak to tu vypadá se dozvíte možná později v budoucím článku. 
Dneska bych Vám chtěla představit sadu produktů, kterou jsem si objednala právě na dovolenou. Skládá se z tělového krému, krému na ruce a tělového spreje. Z Avonu nebo Oriflamu jsem objednávala když jsem byla mladší, protože mě hlavně bavilo listování v katalogu, ve kterém jsem si mohla vyzkoušet i tu vůni přejetím rukou po papíru. Popravdě, baví mě to dodnes.
Katalog na tohle léto se mi dostal do ruk úplnou náhodou, tak jsem si říkala, že by byla škoda, kdybych se nemrkla, co nového mají na výběr. Dívala jsem se především na pečující kosmetiku a na poslední straně mě zaujala letní sada s vůní malin a černého rybízu. Hned jsem si posledním volným neovoněným prstem přejela po vůni a strašně se mi líbila. Byla taková svěží a opravdu velmi příjemná, tak jsem si řekla, že když to je za pár korun, že to zkusím. 
Začnu krémem na ruce.
Mám hodně suchou kůži a tak se musím hodně věnovat mazání celého těla a to včetně ruk. Jsem dost vybíravá, protože krém nesmí být moc mastný, moc hustý, ale zase bych si přála, aby mi ty ruce pěkně hydratoval. No jsem dost náročná. Tento krém od Avonu opravdu krásně voní. Krásná svěží vůně, která mi je velmi příjemná. Na léto mi ale přijde strašně hutný a těžký. Nevím přesně jak to popsat, abyste mi rozuměli. Přijde mi konzistencí spíš jako tělový krém. 
Kdybych mu měla dát hodnocení, tak je to 5/10 a to hlavně za tu úžasnou vůni. 
Další v sadě byl tělový krém. Co si budem, to se vždycky hodí a já s krémy netroškařím, takže je rychle vypotřebuju. Tento voní stejně krásně jako ten na ruce. Podle mého názoru víc voní jak hydratuje, ale není vůbec na škodu. Kůži mi lehce hydratuje a dlouho voní. Měla jsem tento krém i v jiné vůni někdy v minulosti a myslím, že jsem s ním byla spokojená. Už je to nějaký ten pátek zpátky. Klidně bych si tento krém koupila znovu a zkusila i jinou vůni. Hodnotím tak 7/10.
No a jako poslední tu mám sprej na tělo. Asi jsem zjistila, že to je taková úchylka, protože se mi nechce v horkých letních dnech vonět nějakou těžkou voňavkou. Tento produkt z této sady vyhrává 1.místo. Je lehký, má skvělý aplikátor, vůně mi vydrží docela dlouho a je akorát velký do kabelky.
Zaslouží si takových 9/10

Všechny produkty z této sady se dají koupit i zvlášť, ale vyplatí se koupit celá sada. Můžete si ji koupit tady. Kromě fakt nízké ceny 130 Kč, mají barevný letní design a to se mi k tomuto ročnímu období líbí. 

Doufám, že si užíváte léto tak, jak byste si přáli a můžete mi dát vědět, jestli se Vám tato sada za pár korun zalíbila. 
Mějte se krásně.

zuzani_ca


Komentáře

  1. Mám doma ten krém na ruce, nádherně voní, je pravda že ta konzistence mi taky tolik nevyhovuje, ale jinak je super :) celou řadu jsem už neobjednávala, ale zaujala mě :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už to nějakou dobu použivam a jako jsem s tim spokojenaa :)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji Vám za každý jeden komentář a sledování. Moc si toho vážím🌷