nákup kosmetiky do 30 Kč

Krásný den všem přeju! 
Léto je stále v plném proudu a já si momentálně užívám klidu na zahradě, popíjím dobré pití a jsem vděčná za tak nádherné počasí. No a máme tu další článek o kosmetice, na který jsem se těšila!💓
Minulý týden mi přijela moje kamarádka a šly jsme se podívat, co kde v jakém obchodě mají pěkného, co v Ikei mají a podobně. Nemohly jsme vynechat ani drogerku a zašly jsme do DMka. Jak určitě víte, vždycky se nachází někde na prodejně stojan plný věcí za pár korun. Tzv. stojan "všechno musí pryč". Poprvé minulý týden jsem měla čas a chuť se v něm trošku prohrabat a našla jsem parádní kousky za pár korun. Sami znáte, že lidé tu kosmetiku ošmatlávají, zkoušejí a většinou je tam téměř všechno zničené. No my jsme měly štěstí a o tom dnešní článek bude.

Jako první tu mám tvářenku od značky Essence. Je ze staré kolekce a její původní cena byla 89 Kč. Tvářenku mám v odstínu 20 - all you need is pink (název jak dělaný pro mě😶). Já jsem dost opálená přes léto a popravdě jsem se dost bála, že ten odstín mi absolutně nebude sedět. Je to taková světle růžová, až bych řekla béžovo-broskvová barva, ale žádný jiný odstín už tam nebyl, tak jsem to prostě riskla. No ještě že jsem ji vzala, protože na pleti je boží. Dodá mi zdravou barvu, je jen trošku prášivá, ale nic šíleného a pigmentace tak akorát.
Ještě větší radost mi udělalo to, že mě stála 29 Kč. No není to skvělost? To si pak člověk u toho nakupování a utrácení tolik nenadává😂
V minulém článku jsem psala, že nemám ráda rtěnky, ale lesky a máslovité rtěnky mi nevadí. No a tak jsem svojí sbírku rozšířila právě o lesk na rty a máslovou rtěnku. A když jsem začala značkou Essence, tak s ní budu i pokračovat.
Představuju Vám můj nejlepší úlovek. Matný lesk na rty v odstínu 08 - the big chill. Pigmentace je pro mě nepochopitelná, protože je to jak normální rtěnka. Matný finiš, na rtech se mi nijak neposouvá a pití zvládne s přehledem. Na rtech není moc cítit, ani nijak nevysušuje, takže pro mě ideální kombinace. Naprosto jsem si tento lesk zamilovala, přijde mi, že tento odstín je velmi slušivý a můžu jenom doporučit. Mrzí mě, že jsem si nevzala víc odstínů na vyzkoušení, protože jsem z toho nadšená.
Původní cena 69 Kč a mě stál nádherných 29 Kč
To je z Essence všechno a pokračuju další značkou a to je drogérková značka, kterou já mám velmi ráda a jmenuje se Trend it up. Není to drahá kosmetika, ale člověk najde pár dobrých kousků, které slouží za pár korun skvěle. Jak už jsem zmínila, tak "butter lipstick" je mým dalším úlovkem. 
Tento kousek není taková bomba jako lesk na rty od Essence, ale je taky velmi dobrý a mám z něho radost. Mám ho v odstínu 040 a na rtech se mi moc líbí. Žádný podobný odstín doma nemám a tak mi to přišlo jako dobrá změna. Mělo by to být 3 v 1 a to balzám, lesk a rtěnka. Konzistencí to připomíná spíš rtěnku, ale na rtech to vypadá jako celkem hezky pigmentovaný lesk na rty. Funkci balzámu ale plní nejlíp. Hydratuje po celou dobu, co je na rtech a je hodně příjemný. Co se týká výdrže, to už taková sláva není. Když opatrně piju, tak to docela drží, ale jinak nic moc. Je to podobné jako NYX rtěnky, o kterých jsem psala v minulém článků. Nečekala jsem žádnou 48 hodinovou výdrž, takže z toho zklamaná nejsem a vyhovuje mi to😊. Klidně bych si vzala i jiné odstíny, kdyby tam byly.
Původní cena kolem 80 Kč a já ji mám za 20 Kč. No neber to za pár šušňů jak já říkám😂💓.
Blížíme se do finále a zase jsme u značky Trend it up. Jako poslední tu mám konturovací tužku na rty, protože těch taky není nikdy dost. 
Tuhle krásku mám v odstínu 200. Není nijak drasticky výrazná, ale na jemnou konturku kolem rtů je dobrá. Když jsem ji doma zkoušela na ruku, jaký odstín jsem si vlastně vzala, tak jsem zjistila 2 věci. Ta první je ta, že je hezky přirozená a na rty je ideální. Ta druhá věc je, že mi nešla z ruky vůbec umýt a až později jsem zjistila, že je voděodolná! Takže jestli hledáte konturku, co bude držet celý den, tak určitě tuto doporučuju.
Původní cena kolem 60 Kč a já ji mám za 20 Kč.
Ze všeho mám velkou radost a celý nákup mě vyšel na rovných 100 Kč.
A jestli jste dočetli až sem, tak Vám moc děkuju a do komentáře mi napište, jaký máte vy nejlepší úlovek "za pár šušňů" a jestli taky rádi nakupujete ve slevách. Za každý jeden komentář jsem moc ráda💕

Tímto se s Vámi loučím, přeju všem krásný den a těším se u dalšího článku!

zuzani_ca













Komentáře

  1. Juu, to je skvělost. S tímhle bych šla domů víc než spokojená. Já takové podobné věci neměla štěstí, když už tak spíš u oblečení, ale snad to někdy vyjde:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikdy se mi takhle levně nepodařilo nakoupit kosmetiku, takže v klidu :D U oblečení se mi taky někdy zadaří:)

      Vymazat
  2. Občas do toho slevového koutku v DM nakouknu, ale ještě nikdy jsem si tam nic nekoupila. U nás tam většinou vidím jenom samé laky na nehty.
    Nejvíc se mi líbí ten matný lesk na rty od Essence. Kdysi jsem jeden z téhle řady měla a nosila jsem ho skoro každý den :)
    Elle about everything

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak jsem psala, my jsme měly štěstí, museli to tam zrovna dát :) Jsou to starší kolekce, ale to mně osobně vůbec nevadí :)

      Vymazat
  3. Tu tvářenku mám taky :) jinak trend it up je super
    V3ronika life

    OdpovědětVymazat
  4. Ten matný rúž je skvelý...A na tú cenu aj celkom kvalitný :) Skvelo si si kúpila. Ja by som to určite využila.

    Klaudia Duranova BLOG  / check my IG

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla jsem radost jak malé dítě, když jsem vyšla z toho obchodu☺️

      Vymazat
  5. velmi pekne ulovky. ten matny lesk na pery som si kupila v ruzovom odtieni a ked som si ho dala z pier dole, tak som este na druhy den mala jemne ruzove pery. takze za mna trochu fail :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To vážnee?? Tak to je drsne, ja to sundala v klidu aj ubrouskem suchym :D

      Vymazat
  6. To jsou super nákupy! Taky ráda takhle nakupuji a občas se ve výprodeji dají sehnat super kousky :) tu matnou rtěnku od Essence mám akorát v jiné barvě a je skvělá!
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja měla poprve štěstí takto v kosmetice a do teď z toho mám radost :) a s rtěnkou souhlasim, je top♥️

      Vymazat
  7. Trend It Up 3 in 1 ma úplne dostalo! Závidím že si to tak vychytala, pretože ja milujem hendé odtiene rúžov a leskov a všetkého, podľa mňa TOP!

    OdpovědětVymazat
  8. Takový nákupy fakt miluju!!:) tu konturku na rty od Trend it up mam taky a mozaikovou tvarenku od essence též :D jinak mega se mer libi ta matna rtenka :) no, co k tomu rict, výborně jsi pokoupila :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že tu semnou sdílite radost, protože já z toho byla fakt šťastná z takového nákupuu☺️

      Vymazat
  9. Páni, tak to jsou super úlovky :) Asi se do slevového stojanu budu muset někdy taky podívat :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ať se ti zadaří jak mně! Určitě mrkni když budeš mít chvíli ☺️

      Vymazat
  10. Občas se i v těchto stojanech dají ulovit pěkné věci. Sama to znám, nedávno jsem tam takhle asi za 30,- koupila hnědo-zlatavé stíny na oči od TrendIt Up a nejsou vůbec špatné. :) Gratuluji k úlovkům! :D Nejvíc se mi asi líbí ta tvářenka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju!😃 jsem ráda, že měl někdo taky štěsti na dobrý úlovek💕

      Vymazat
  11. Všetky produkty vyzerajú skvelo a sama by som ich kľudne vyskúšala :) Essence produkty som kedysi používala veľmi rada a tie odtiene sú jednoducho krásne!

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
  12. Tak to jsou super úlovky :) občas se mi také takhle povede, že najdu něco, co je super a nezničené a mám pak z toho ohromnou radost :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to naprosto skvěly pocit, když si člověk koupi něco za par korun a je to boži!☺️

      Vymazat
  13. Tvářenka a matný lesk na rty vypadá skvěle :-) za ty peníze... :-D
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  14. Na trend it up slevičky koukám neustále, už se mi podařilo ulovit dva nebo tři laky a hlavně mě teď lákají konturky. :) A na tu tvářenku do Essence jsem se teď dívala v Tetě, ty výprodeje ne Essence bývají boží. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Laky tam měli za 10,- a do teď mě mrzi, že jsem si nějaky nekoupila...

      Vymazat
  15. Tenhle formát článku je skvělý! :-) Určitě choď k tomu stojanu častěji, protože mě tyhle články fakt baví. :-) Nejvíc se mi líbí ta rtěnka Matt Matt Matt. Já mám od Essence něco podobného, ale moc to nevydrží. :-D Takže mě překvapil Tvůj popis. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že vás to baví číst :) Já jsem s ní vážně spokojená :)

      Vymazat
  16. páni, já nikdy na nic takového ve slevě nenarazím. u nás je vždy vyprodáno

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky nikdy na nic nenarazim, ale poštěstilo se :)

      Vymazat
  17. Děkuji za tip na levnou kosmetiku. Já osobně hodně šminků pořizuje přes slevové kupony. Navštěvuji různé weby, které to shromažďují a člověk občas zůstane zírat na to, že se dá i docela dost kosmetiky pořídit zhruba za sto korun. A to mi nepřijde moc. :) Ale na druhou stranu mi nevadí, když si musím za kosmetiku trochu připlatit. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji Vám za každý jeden komentář a sledování. Moc si toho vážím🌷