nyx butter lipstick

Krásný den všem!
Vrátila jsem se docela unavená z výletu a nikam se mi nechce chodit. Takže jsem se rozhodla pro takový pohodový a krátký článek, ve kterém Vám ukážu moje nové kousky, které teď v mojí kosmetické taštičce mají své stálé místo a mám je vždy po ruce.
Krásně máslovité a velmi příjemné rtěnky od značky NYX jsem koupila, protože klasické výrazné rtěnky nenosím a na mně se mi to vůbec nelíbí. No a hledala jsem něco, co bych na rtech přetrpěla. Tohle mi přišlo jako ideální řešení. Vzala jsem si rovnou 2 odstíny. 
První odstín je takový světlounce růžový, jak můžete vidět na fotce. (fotky nejsou focené ve stejný den, proto ta rozdílná barva nehtů) Jmenuje se summer fruits a na rtech se mi velmi líbí. Na to, že je to tak krémové a je to jako balzám, tak je to celkem slušně pigmentované. 
Druhou rtěnku mám v odstínu lollies a má takovou lehoučkou broskvovou barvičku s nádechem do růžova. Tato oproti té první rtěnce není tolik pigmentovaná, ale to se u těchto produktů ani neočekává. Trošku problém je ten, že já se hodně opaluju a moje kůže změní barvu o několik odstínů, takže mám pocit, že by se tento odstín hodil více na světlejší typy. 
Obě rtěnky kryjí jenom lehce a na rtech dělají saténový finiš. Nevydrží nějak výrazně dlouho, ale není vůbec problém kdykoliv během dne rtěnku přetřít. Jsou příjemné, nelepí se, trošku hydratují a vypadají přirozeně. Pro mě, když vůbec nenosím rtěnky, je to přesně to, co potřebuju a jsem s tím maximálně spokojená. 
Dají se koupit dohromady ve 12 odstínech a vůbec bych se nebála koupit výraznější odstíny. No možná si ještě udělám radost a zkusím i tmavší.
Cena se pohybuje kolem 180 Kč.

A ještě malá třešnička na závěr - zkusila jsem si objednat malý beauty blender z aliexpress. Původně jsem ho chtěla na korektor pod oči a nebo na víčka. Je krásně barevný, maličký, roztomilý a nevím co všechno, ale je moc tuhý a dost špatně se s ním pracuje. Takže unešená z něj moc nejsem.
Stál něco kolem 25 Kč, takže se to dalo čekat.
Jestli jste si zkusili objednat taky někdy takový beauty blender, tak mi dejte vědět do komentáře, jak jste s ním spokojení. Určitě mi i dejte vědět, jestli máte zkušenost s rtěnkama, kterým byl dnešní článek věnován.
Tímto se s Vámi loučím a těším se u dalšího článku.

zuzani_ca




Komentáře

  1. Rtěnky vypadají skvěle, hlavně se mi líbí, jak jsou přirozené :)
    Beauty blender z aliexpresu jsem měla taky, ale také mi nevyhovovalo, jak byl tvrdý a špatně se s ním pracovalo. Teď používám bb myslím že z Primarku, kde stál asi 1 euro, takže taky levný a je 100% lepší ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Plánuju do Primarku zase někdy zajet, takže se po něm mrknu. Děkuju za tip! :)

      Vymazat
  2. Já často nosím Lipcolor Butter od Astoru, když chci na rtech něco lehčího a jsem spokojená :)

    Elle about everything

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dívala jsem se na internet a taky mají pěkné odstíny :)

      Vymazat
  3. Rtěnky mají krásné odstíny, já jsem pro tu první, protože ta je taková prostě víc do růžova. Ps: máš hezký nehty :D

    lifebynikys.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona ta růžová je trošku ještě přirozenějši :) a moc děkuju za pochvaluu!:)

      Vymazat
  4. od NYX som si nedavno kupila dva ruze a teda nie som prilis spokojna s ich vydrzou. len raz sa napijem a polovica ruzu je prec. a kedze je leto a pijem vela, tak su tie ruze pre mna absolutne nepouzitelne, co ma celkom mrzi, lebo som si kupila odtiene, ktore som fakt dost chcela a teda celkom ma sklamali. ale zas co som asi chcela za tu cenu, ze...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak řikáš. Já nečekala dlouhotrvající rtěnky a ani mi to neni na rtech přijemne, takže já jsem spokojená:) Ale jasně, každému sedí něco jiné☺️

      Vymazat
  5. Od NYXu chci už dlouho nějakou jejich rtěnku vyzkoušet. :) Mám jejich paletku a ta je boží.
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  6. Koupila jsem si blender asi pred rokem a půl a stále ho používám, mám teda trochu jiný než ty, je černý a s takovou prekazkou uprostřed a velmi dobře se drží. Rtěnky používám od znacky wet and wild, která u nás bohužel není, ale pokud někdy pojedeš do zahraničí, tak ji zkus, tu vřele doporučuji :) Tyhle rtěnky od NYX mají moc pěkné názvy :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi jsem vybrala špatný ten beauty blender...moc děkuju za tip! Do zahraniči se chystam, tak se mrknuu:)

      Vymazat
  7. Nyx máslové rtěnky bych ráda zkusila, už jsem se na ně dívala vloni. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji Vám za každý jeden komentář a sledování. Moc si toho vážím🌷