Turecko 2018

Po delší době Vás vítám u nového článku!💕
Doufám, že jste léto završili tak, jak jste chtěli. Já pracovala každý den a pak jsem odletěla na dovolenou, na kterou jsem se strašně těšila, takže jsem neměla žádný čas ani chuť dělat ještě něco po večerech. Určitě to znáte, kdy unavení přijdete večer domů a absolutně se vám nechce ani hýbat😴
Každopádně už jsem zase plná síly a tak nebudu víc zdržovat a věřím, že se Vám dnešní článek bude líbit!
Nacházíme se v Turecku - kousek od města Side (cca hodinu autem od města Antálie, kam jsme přistáli). Letěli jsme z Brna a to trvá 2 hodiny a 25 minut, takže úplně v klidečku.
Když jsme přistáli, letuška nám hlásila ve 4 hodiny odpoledne krásných 41 stupňů💕🌞. Já jsem naprostá milovnice horkého počasí a sluníčka, takže si dokážete představit, jak šťastná jsem byla. Autobusem do hotelu nám to potom trvalo přibližně hoďku.
Co možná někoho z vás zajímá, jeli jsme s cestovkou a do konkrétního resortu, kde jsme byli celý týden.
Název hotelu - Bella resort & spa - Alexandria club - *****
Moc jsem nefotila, ale i tak pár fotek mám a můžu aspoň zlehka nastínit, jak to tam vypadalo.
Focené zhruba v 7 večer a to před hotelem, kam nás odvezl autobus z letiště.
Hlavní hala byla celá v takovém stylu jak z nějakého zámku. Co můžu ještě dodat je to, že hotel je velmi starý, jeden z nejstarších v Side, ale prošel rekonstrukcí a tak to není vůbec poznat.
Byli jsme jako VIP hosté, ale o tom někdy později, takže proto jsme měli nachystané jak nějaké občerstvení, župany, tak i pantofle. Bylo to tak hezky ozdobené, že mi až bylo líto to večer ničit😒..
No a tady náš výhled z okna. Myslím, že to ani nepotřebuje komentář. Absolutně 'in love'.💓
 Jídla bylo tak strašně moc, že mi bylo až líto toho, že jsem tam jen na pár dnů a nestihnu všechno ochutnat😂
(a taky se omlouvám za to, jak ta koláž pokazila kvalitu..ještě jsem nevymyslela žádný lepší způsob, ale pracuju na tom)
S estetikou to nemá nic společného a víc jídel jsem ani nefotila, tak aspoň tato troška.
Příroda, zeleň, tráva, květiny, keře, palmy...to všechno je udržované a hotelu dodává takové zvláštní kouzlo. Procházet se bez přemýšlení a jen se kochat, je pro mě naprosto uklidňující.
Pláž byla obrovská, dalo se koupat na spoustu místech, dalo se procházet podél pláže několik kilometrů, písek byl jemňoučký a moře mělo na začátku týden neskutečných 35 stupňů🔥
Poslední den kdy jsme odlítali, nebylo vůbec pěkné počasí. Ráno nám pršelo, bylo zataženo, foukal chladný vítr a v plavkách mi bylo zima. Moře mělo sice pořád přes 30 stupňů, ale nebylo to ono. Aspoň nám to nebylo tolik líto, že odlítáme zpátky.
Největší "problém" byl ten, že já se vždycky opaluju několik hodin a naprosto to miluju, jenomže to má háček. Změním o tolik odstínů barvu, že mi pak nesedí absolutně žádný make-up, který se nachází v mojí kosmetické taštičce😶.
Nojo. Člověk nemůže mít všechno a myslím, že to tak je správně.
Tato dovolená byla čistě odpočinková, maximálně jsem si ji užila a už se zase těším, jak pojedu někam do tepla k moři.
Do komentáře mi dejte vědět, kde jste naposled v létě byli a jak se Vám tam líbilo😊.

Tímto se s Vámi loučím a těším se na Vás u dalšího článku💕.

zuzani_ca

1. Tak to je úplná nádhera :) Před pár lety jsem byla taky v Turecku v podobném resortu a bylo to svělý :) A tiše závidím, že se dokážeš tak moc opálit, mně se to nikdy nepodaří :)

Another Dominika

1. Ja rozhodně všem Turecko doporučuju, pokud si chce někdo opravdu odpočinout☺️ Moc děkujuu☺️

2. Krásnéé fotky! Mně dovolená u moře letos bohužel nevyšla. :/

1. Děkujuu☺️ Budu držet palce, aby co nejdřiv vyšla☺️

3. Skvelé fotky, je vidno, že dovolenka bola vydarená. :)

4. v turecku som ešte nebola, ale je to jedno z miest na mojom travel wishliste! :).
    krásne zábery, je vidieť, že ste si to poriadne užili! ♥.

THE WORLD BY KEJMY | @LADY_KEJMY.

1. Určitě doporučujuu☺️ Je to tam super hlavně na odpočinek a takovou tu klasickou dovolenouu☺️

5. Krásná dovolená i fotky :)
    My byli letos začátkem července na Santorini a taky jsme si to moc užili :)
    Elle about everything

1. Děkujuu :) Jee tak to jste si museli taky pořádně užít :)

6. Do Turecka bych se jednou chtěla moc podívat, krásné fotky :)

7. Moc hezké fotky :) já na dovolené miluju snídaně a bufety :D

1. Toho jidla tam bylo požehnaně, to by se ti líbiloo 😃

8. Ooo, krásne fotky, už veľakrát som premýšľala, či sa ísť pozrieť do Turecka ale ešte som sa nejak nepresvedčila :D

Klaudia Duranova BLOG  / check my IG

1. Jeej to mě mrzi, že ani můj članek trošku nepomohl v přesvědčenii :)

9. Vyzerá to tam nádherne! Určite si si dovolenku užila :) V Turecku som ešte nebola, aj napriek tomu, že sme rozmýšľali, že by sme sa tam išli pozrieť. Z tureckých seriálov ma veľmi láka Istanbul.

FRENCHSTYLE

1. Istanbul mě taky lakaa a chtěla bych se tam podívat ☺️

10. Turecko je naozaj nádherné! :) A ty máš pekné fotky a super článok ;)
    partofnicol.blogspot.sk

11. Páni, ten hotel a pokoj! To je nádhera. :-) A moc Ti to na fotkách sluší. ♥

12. Vypadá to opravdu nádherně, ten výhled je božský. :) Ten hotel se mi moc líbí, vůbec bych neřekla, že je jeden z nejstarších.

1. Když mi to bylo řečeno, divila jsem se uplně stejně :)

13. Jé v Side jsem byla před pár lety a musím říct, že v Turecku jsou fakt krásné hotely :) váš hotel vypadal moc hezky :)

Maris Novotná

14. Boží fotky!!! Vypadá to vážně nádherně:))

15. Já byla letos poprvé u moře, v Egyptě v dubnu a moře mělo jen 22 stupňů, takže těch 30 a víc vám úplně závidím :o Já do té ledové vody měla fakt problém skočit, jelikož jsme neměli pozvolnou pláž, ale vstup přes molo a o to to bylo horší. Jinak ten hotel vypadá fakt krásně :)

1. Egypt je nejlepší v říjnu, kdy je tam kolem 30 stupňů a moře prohřáté z léta:)

16. Mě to Turecko stejně hrozně moc láká :) A když vidím vaše fotky, tak ještě více. Opravdu krásné. A chtěla jsem se zeptat, jestli byste doporučovala nějaké ty výlety ze Side? Koukám teď tady jaké jsou možnosti a lákalo by mě hned několik výletů. Ale ráda si nechám poradit :)