makeup revolution #1

Krásný den přeju! 
Už je to tak měsíc zpátky, co jsem navštívila Rossmann a šla se mrknout, co mají pěkného. Že bych si třeba udělala něčím radost. Já vám nevím, ale já asi přitahuju slevy.😂😂 Procházela jsem mezi stojanam a šla slečna, co tam pracovala a dala dvě paletky do stojanu s výprodejem. Byly uplně nové, nerozbalené a tak jsem si řekla, proč je nezkusit. No a tak mě napadlo Vám je trošku přiblížit, protože nejsou vůbec k zahození.
Jedná se o značku Makeup Revolution a konkrétně o konturovací paletku a paletku rozjasňovačů a tvářenek. Jako první bych přiblížila konturovací paletku 
 Tahle paletka nese jméno Ultra Cream Contour Palette, což jste si mohli všimnout už na obrázku. Co jsem se tak dívala, na trhu je už dlouho, ale to mě neodlákalo od toho Vám ji ukázat. 
Paletka je zabalená v papírovém obalu a plastový obal samotné paletky je velmi jednoduchý, černý a se zlatými nápisy, takže to vypadá moc hezky. Co ale musím teda dodat, není to úplně praktické. Každé šáhnutí prstem tam zanechá šmouhu a je to vidět.
V paletce se nachází 8 různých krémových odstínů. Většina je tak akorát pigmentovaná, takže na denní líčení bohatě vystačí.
Ani nevím, jestli používám všechno přesně tak, jak to vymýšlející myslel, ale lehce žlutý odstín používám jako korektor a to konkrétně kolem nosu, lehce na střed nosu a do T zóny. Hezky splyne s pletí, na začervenalá místa funguje dobře a nezalézá do vrásek ani do pórů.
Hodně světlounký odstín, co vypadá na fotce do bíla, se mi líbí jako rozjasňovač. Jsem teda raději pro pudrové rozjasňovače, ale nevypadá to špatně. Přijde mi, že krémový rozjasňovač mi moc nelichotí. 

A celá spodní řada se dá skvěle míchat, výborně drží celý den, nezalézá do vrásek, dobře se s ní pracuje a myslím si, že určitě stojí za povšimnutí.
Když jsem se dívala na stránky, mají ji i v pudrové verzi, což možná bude trošku lepší, protože se mi s pudrovýma produktama pracuje komfortněji. Co ještě můžu dodat, tak nejlepší aplikace každého jednoho odstínu je prstem.

Na stránkách Revolution už ji myslím ani nemají, ale můžete se podívat na Notino, tady na ní máte odkaz. 
Aktuálně je za 321 Kč, takže za takovou konturovací sadu mi to přijde přijatelné.
Druhá paletka se jmenuje Blush Palette Blush Queen. Jde teda o tvářenky a rozjasňovače v jedné paletce, které jsou do růžovo/fialkova. Sama za sebe musím říct, že všech 8 odstínů používám jen jako rozjasňovače, protože mám jiné oblíbence co se týče tvářenek.
Jak si můžete všimnout na následujících fotkách, všechny odstíny jsou krásně pigmentované. Neobsahují v sobě velké třpytky, takže mi to maximálně vyhovuje. Libovolně podle nálady si je míchám dohromady a je to fakt úžas. Krásně odráží světlo, můžete si je vrstvit jak je libo a mně osobně vydrží celý den. 
Já používám více tu vrchní řadu, protože je přirozenější než ta spodní. Doporučuju si s těma barvama hrát, protože to vypadá zase o kousíček líp a hlavně to bude ještě víc podle vašich představ. 
Já můžu tuhle krásku doporučit všema deseti, ale spíše tmavším typům. Jedna moje blonďatá kamarádka to zkoušela a nebylo to uplně ono.
Můžete se na podívat tady na stránky Makeup Revolution a mají ji za 199 Kč. Jestli máte poblíž Rossmann, tak i tam se dá koupit.😊
To je pro dnešní článek všechno, dejte mi vědět do komentáře, jestli jste jednu nebo druhou paletku vyzkoušeli, popřípadě jak Vám seděla nebo ne.

Mějte se úžasně, užívejte teplého podzimu a těším se u dalšího článku.💕

zuzani_ca



btw. od dnešního dne 15.10.2018 do 21.10.2018 probíhá ve všech prodejnách Rossmann 50% sleva na všechnu dekorativní kosmetiku při koupi minimálně 2 produktů, tak tam běžte určitě mrknout😊


Komentáře

  1. Ta paletka s tvářenkami vypadá skvěle! Mám jednu tvářenku od Sephory, kterou používám už strašně dlouho, tak by to chtělo nějakou změnu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každý máme takové ty svoje oblíbence, na které nedáme dopustit ☺️

      Vymazat
  2. Mám hrozně ráda značku Revolution, ty paletky mají fakt krásné, taky bych je tam nenechala :D
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  3. V Rossmannu byly (a asi furt jsou?) 50 % slevy na dekorativní kosmetiku, tak jsem si myslela, že to máš odtud. :D
    Každopádně jsem si tam teď nakoupila taky paletky od Revolution a jsem s tou značkou nadměrně spokojená.

    Dokonalý tabu

    OdpovědětVymazat
  4. Makeup revolution je super značka :)
    Krémové odstíny jsou super, ty růžové bych asi nevyužila, mám radši takového přirozené nude líčení ;)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji Vám za každý jeden komentář a sledování. Moc si toho vážím🌷