malý začátek

Ahoj všichnii💕
Občas si tak říkám, že s mým vydáváním článků to dost vázne a dost mě to mrzí, protože každý den sem několik z Vás zavítá a já si jsem na 100% jistá, že teď už tady najdete pravidelně články, které Vám zpříjemní den, něco se dozvíte a nebo jen odpočnete u pohodového článku u snídaně.
Začal mi 1.semestr na vysoké škole, takže oproti gymnáziu kde jsem byla, to je něco úplně jiného. Co si budeme povídat, to množství informací co se valí ze všech stran, moje hlava odmítá pobírat. Vy co už studujete nebo jste studovali na vysoké, tak určitě víte, o čem mluvím. A které to ještě čeká, klidně vymyslím i článek na toto téma pokud by Vás to zajímalo. Přece jenom by to mohlo někomu pomoct.😊 

Snažím se si zorganizovat čas na všechno. Škola, práce, přítel, blog, rodina, kamarádi a ačkoliv jsem dost přísná vůči sobě co se týče organizace času, tak jsem to nějak nezvládla. Ve škole jsem se už docela zaběhla, brigádu už mám taky stálou (normálně mám v tuto dobu už vánoční dárky, ale letos to trošku nestíhám😂) a můžu s klidem na duši říct, že jsem připravená začít na plno psát články a strašně se na to těším, protože si u toho odpočinu a baví mě to.💕 Každý jeden komentář mi vždycky udělá radost, protože je neskutečně skvělý pocit, když někoho zajímá a baví číst články, u kterých strávíte spoustu času a dáte si záležet.
Mám nachystaných hodně článků různých druhů, něco už mám i předchystané a tak doufám, že se Vám to bude líbit a bude Vás to bavit tak jak mě.

Ještě než se rozloučím, tak se chci zeptat, jak se vlastně všichni máte? Co škola, práce, jak zvládáte podzim a co Vás čeká v nejbližší době?😊 Dejte mi vědět, ať taky vím, jak se máte vy.


To je pro dnešní mini článek všechno, mějte se krásně a užívejte víkendu.💕

zuzani_ca


Komentáře

  1. Začít studovat na vysoké škole je vždycky šok, já teď začala studovat na jiné vysoké a doteď jsem nebyla schopná vstřebat všechny informace a celý systém, který na škole je.. ale věřím tomu, že ty i já si brzy zvykneme :) Držím palce, aby sis našla čas na všechno, čemu se chceš věnovat :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že máš stejné pocity! Věřim, že to zvládneme :) moc děkuju a aj já tobě držím palce ☺️

      Vymazat
  2. Jo začátek vysoké dá zabrat, než se vzpamatuješ, shánět materiály atd. :) držím palce, ať vše zvládneš :) já jsem třetím rokem na vysoké a bojím se všeho co mě čeká, protože je to dost těžké, ale člověk musí věřit že to dokáže :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně jak řikáš, ale věřim, že to bude už jen a jen lepši :) moc to držim palce, ať se ti daři :)

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Právě mám pocit, že už bude čas a moc se těšiim :)

      Vymazat
  4. Klidně nějaký článek sepiš, já třeba se teprve chystám. :) Ačkoliv zatím jsem ráda že jsem ráda v tom maturitním ročníku, když všichni každým dnem připomínají, že budeme maturovat, jako kdybychom na to zapomínali... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To znám :D učitelé straší a ve finále to není nic, co by se dalo zvládnout. A nějaký článek asi vymyslím, protože by to mohlo být užitečné :)

      Vymazat
  5. Podzim je mé oblíbené obdobi, ale v tomto roce přelomové, momentálně se mi mění celý život :-\

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ať je to cokoliv, držim palce a věřim, že bude liip ☺️

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji Vám za každý jeden komentář a sledování. Moc si toho vážím🌷