tlapky na cestě

Ahooj!
Mám tu další článek z úplně jiného soudku. Ale ještě pro začátek bych chtěla říct, že jsem opravdu ráda za ohlas a Vaše komentáře u předchozího článku. Udělalo mi to obrovskou radost, takže moc děkuju každému jednomu, kdo přečetl článek 'čtecí chvilka'💕 No a teď už k dnešnímu tématu. 
V sobotu jsem se s rodičema a s přítelem účastnila charitativní akce pro psy. Ve zkratce Vám napíšu, jak jsem se k tomu dostala. 
Moje mamka před asi 3 rokama zachránila pejska z útulku 'Tlapky na cestě'. Celé to založila slečna, která pejsky miluje a tak je začala zachraňovat, poskytovat jim veterinární péči a hledat všem nové domovy. Finančně je to hodně náročné a tak se jednou za čas nachystá bazar s věcma jako oblečení, knihy, plyšáci, hračky pro pejsky, boty, kabelky a všechno možné, na co si vzpomenete. Ceny byly krásné a každá celá částka šla právě na pejsky v nouzi. I já jsem si něco ulovila za pár korun a rovnou tak i pomohla. 
Posledních pár týdnů se hodně snažím zlepšit svůj vztah k přírodě a tak jsem síťovku (30 Kč) na ovoce/zeleninu musela koupit, když jsem ji tam viděla. Plátěnou tašku (40 Kč), kterou tam měli ve více barvách, jsem taky hned vzala a to hlavně na nákupy. Pokud ještě nic podobného nepoužíváte, tak nad tím zapřemýšlejte, protože se sníží počet plastových sáčků, které ve finále ani nepotřebujeme.
Hned jako další mě zaujal plyšový hroch (100 Kč). Ano, je mi 20, ale já ho tam nemohla nechat. Bude mi zdobit pokoj na kolejích😊
I pár kousků oblečení jsem si ulovila a mám z nich velkou radost. Černá mikča, kterou vidíte na obrázku, stála 50 Kč. Je příjemná, značka Zara, takže parádní kup. 
Teď Vám ukážu šaty, které mám do práce. Ty už jsem vyfotila zvlášť, protože poskládané nejsou nic moc.
Trošku retro šaty nebo možná jak od babičky si můžete říkat, ale jsou fakt hezké na postavě a ideálně dlouhé, že jsem je tam nemohla nechat a stály mě neuvěřitelných 30 Kč. 
Další šaty jsou s volánkama, dost elegantní a s délkou ke kolenům. Mají velmi příjemný materiál a skvěle mi sedí. Tuším 50 Kč stály. 
Na závěr tu mám dvě pecky. Jednu už jste zahlédly na fotce. Černobílá kabelka (100 Kč), do které se vleze A4, takže nejlepší velikost do školy. Už jsem ji vytáhla za přítelem do Břeclavi a je fakt pohodlná. Další výhoda je její přehlednost. Některé moje kabelky jsou jako nikdy nekončící černé díry, ve kterých najít klíče je nadlidský úkol😂 Tato je díkybohu v pohodě a všechno se v ní rychle hledá.
Poslední kousek mám do zimního období. Stylový teplý kabátek s kožíškem uvnitř. Byl nejdražší (290 Kč), ale já si ho musela vzít. Když víte, že jdou peníze na dobrou věc, tak se hned nakupuje líp😶 Na fotce vypadá trošku neforemně, ale je skvělý.
Mamka si taky nakoupila hromadu věcí, takže jsme přispěly hezkou částkou a zároveň si udělaly radost.

Tímto článkem bych chtěla vyzdvihnout tuto organizaci, protože dělají skvěle svojí práci a já jim moc děkuju, protože zachránili už nespočet týraných a odložených psů. Lidi jsou zlí, hnusní a nikdy nepochopím, jak můžou ublížit tak roztomilému stvoření a nebo přes ně vydělávat.
Pokud máte zájem přispět, koupit sobě něco pěkného a zároveň pomoct nebo se jen podívat, jaký pejsek ještě stále hledá svůj domov, můžete se mrknout na facebookovou stránku, na jejich instagram tlapky_na_ceste nebo přímo na webové stránky

Dejte mi do komentářů vědět, jestli jste se někdy podíleli na nějaké charitativní akci nebo jste podpořili organizaci jakéhokoliv druhu. Tento článek píšu z vlastní vůle a i když přispěje čímkoliv alespoň jeden z Vás, bude to pro mě mít smysl.
Pokud se Vám u mě líbí, budu vděčná za Váš odběr.


Já se pro dnešní článek s Vámi loučím a přeji krásný a úspěšný týden. 


zuzani_ca





Komentáře

  1. Ta kabelka je opravdu skvělý úlovek! Já jsem takhle podpořila, když jsem objednávala z skrz.cz, tak nabízeli přispět 50kč na nějakou organizaci. Předloni jsem přispívala na kočičí útulek, kdy jsem si od nich objednala 2 vánočních přánička na podporu kočiček :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super😍 Kočičky chci taky podpořit skrz nějakou organizaci☺️

      Vymazat
  2. Noo... samozřejmě se mi líbí úplně všechno🤣. Ty retro šaty jsou boží, miluju tenhle styl. A ta kabelka? No páni. Ale promiň, ale ten kabát? Kdybys ho nevzala, tak bys byla blázen. Úplně cejtím, jak je jemňounkej a příjemnej❤.

    Jinak já moc zatím žádnou finanční podporu úplně nedala. Ale teď budu vydělávat trochu víc peněz, tak si něco vyberu. Ale já vyberu asi kočičky🙈🐱.

    Verča ze Ztracena v Praze I Zajímavosti za léto 2019 I OBLÍBENCI

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že chápete, že jsem ty věci tam nemohla nechat😂❤️
      Kočičky chci taky podpořit, uplně je zbožňuju ještě víc než pejsky, ale nenašla jsem nic jako tuto organizaci, co dělá právě bazárek jednou za čas☺️

      Vymazat
    2. Jasný, já to chápu. I pejsci potřebují dobrý podmínky💕. Tak hlavně, když se všichni budou mít dobře a budou mít hodná páníčky nebo ošetřovatele💕.

      Verča ze Ztracena v Praze I Čas utíká rychleji, když pracuješ... I MŮJ ŽIVOT

      Vymazat
    3. Jak říkáš😍 a obecně všechny zvířata☺️

      Vymazat
  3. To je od vás moc hezké, že takhle podporujete pejsky! :) Jinak se mi moc líbí ten kabátek, hned bych si ho také vzala :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z kabátku jsem měla asi největší radost společně s tou kabelkou☺️

      Vymazat
  4. Super, hned má jeden lepší pocit :) Jó, kabely menší než A4 u mě nemají místo, už jen kvůli těm materiálům do školy :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jako sem tam když nic nepotřebuju vezmou malou crossbody kabelku, jinak taky tahám veliký :D

      Vymazat
  5. Jéé, tak to je super, že si takto podpořila dobrou věc a zároveň sis pořídila krásné nové kousky :))

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  6. Úplně super kousky, tu kabelku mám doma úplně stejnou, od někoho jsem ji dostala, ale je vážně parádní, dost velká a jak píšeš přehledná. :-) Do školy mi udělala velkou službu. A i ostatní věci jsou super, hlavní je, že je to na dobrou věc a pejskům to pomůže. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tu kabelku používám docela často, je suprová🥰 joo pejskům z toho nakoupí všelijake granule, konzervy a všechno možné

      Vymazat
  7. Tak ta kabelka?! To je fakt mega úlovek! Boží boží a zase boží. Nejlepší možná kombinace barev, která se hodí snad úplně ke všemu. Je vážně super, že může člověk takhle sehnat super věci a ještě podpoří takovou pěknou věc jako jsou pejsci. Taky musím začít takovéhle akce vyhledávat! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem z toho měla mega radost a ještě dobrý pocit☺️ Takže 2 v 1, ideálka😃

      Vymazat
  8. Tyjo, to je skvělá akce! A nakoupila jsi nádherné věci, takže to je win-win :D Ten kabátek a ta kabelka se mi líbí nejvíc, taky bych je koupila:)

    OdpovědětVymazat
  9. Tlapky na cestě znám, dokonce jsem několikrát žádala o adopci pár malých pejsků, ale žádná adopce mi nevyšla z důvodu , že máme doma velkého psa. Je moc hezké, že jsi je takto podpořila a určitě jsi moc pomohla! Kezby takových lidí bylo víc! :)

    Michaela Cheetah

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejlepší je, že přesně dokáže ta Lucka poznat, do jaké rodiny a ke komu je konkrétní pejsek ideální. Určitě se ale poštěstí :)
      Pomohla a ani to nebolelo, dokonce mám z věcí radost ještě teď😍

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji Vám za každý jeden komentář a sledování. Moc si toho vážím🌷