welcome back + daily článek #1

Vítám Vás všechny!
Rok utekl nějak rychle, ale já jsem se konečně vrátila zpátky k mojí oblíbené činnosti, která mi hrozně chyběla. Psaní článků. Já ani nevím, proč jsem přestala, ale teď jak kdyby mě něco trefilo přes nos a já už se nemůžu dočkat, až tento článek pošlu do světa. Stalo se Vám to taky někdy s něčím? Psaní je to, co mě baví, co mě naplňuje. A tomu, co nás baví, bysme se měli věnovat, protože se to umí projevit i na naší náladě (nebo minimálně na té mojí😊)


Nevím, z kterého konce bych měla začít. Stalo se příliš mnoho změn. Možná se tu objeví někdo, kdo můj blog četl. To bych byla fakt ráda! Mám trilion myšlenek a nápadů na články. Ale co je taková největší změna a co mě rozhoupalo zpátky k blogu, tak to je můj nový život v novém městě.
Pro ty z Vás, co tu jste noví, jakože asi všichni😂 Jsem z Brna a bydlím v Brně celý život. Studovala jsem tam základní školu, gymnázium, pak i zkusila vysokou školu, ale to nebyla ideální cesta. No v rozhodování jsem nikdy nebyla dobrá a tak jsem se teď vydala absolutně opačným směr. Mým novým dočasným domovem se stane Bratislava. Jsem si jistá, že mi toto město bude dodávat velké množství inspirace a životních zkušeností.

Aby tento článek nebyl úplně o ničem, tak jsem se rozhodla pro takový kratší daily článek. Popíšu Vám můj začátek týdne v Bratislavě. To bych nebyla já, aby celkem obyčejný den nebyl něčím vyšperkovaný.

Den 1:
V pondělí jsem dojela odpoledne do Bratislavy vlakem (na Regiojet nedám dopustit!) Došla jsem k mojí ségře a jely jsme vyřídit ubytování. Pršelo a bylo fakt hnusné počasí. Když potřebuju být většinu času venku, tak prší skoro pořád. Na to jsem si už nějak zvykla. Fronta na vyřízení klíče byla tak dlouhá, že se nám nechtělo čekat a tak jsme se na to vykašlaly a jely jsme do obchodního centra Bory. Koupily jsme oblečení na malé miminko mojí ségry a vyřídily spoustu dalších věcí, ale to nestojí za řeč.
Večer už se nám nic něchtělo, tak jsme si jen tak povídali a dívali se na Přátele. Den první vlastně ani nebyl tak zajímavý, když to tak píšu.😂

Den 2:

Druhý den už byl zajímavější. Nejdůležitější část - zápis na studium. Věděla jsem, kde je zastávka, jakým jedu trolejbusem, kde si koupit lístky a nevím co všechno. No ráno neprobíhalo uplně podle plánu. Lístek jsem si koupila omylem dětský zlevněný, trolejbus jsem stihla hodně akorát a pak v něm neříkali zastávky a ani nebyly nikde napsaný. Netušila jsem, jak je to daleko a kde vystoupit😂 Velmi intuitivně jsem vystoupila na náhodné zastávce a přejela jsem jen jednu zastávku! Pomocí mapy jsem se vymotala a úspěšně dorazila do školy. Strávila jsem tam nějakou hodinku a bylo po zápise. (Uff.. konečně si můžu být jistá, že jsem všechno to papírování zvládla👐)
Následoval přesun přes skoro celou Bratislavu na koleje, kde jsem si nutně už potřebovala zařídit klíč od pokoje. Fotky pokoje Vám dnes ukazovat nebudu, to až někdy později. Nechci nikoho odradit hned u 'prvního' článku😂. Naštěstí fronta nebyla žádná a za 10 minut bylo všechno vyřízené. Vyzvedla mě ségra a jely jsme na oběd.

Restaurace Soho v Bratislavě - maximálně doporučuju. Jídla jsou inspirovaná azijskou kuchyní. Musím upozornit, že asi všechny jídla mají pikantní. Lze si ovšem bez problému říct o méně či vůbec pikantní porci. Sestra si dala kokosovou polévku s tofu, banánem a thajskou bazalkou a já kari s kuřecím masem, sušenými rajčaty a rýží. Obě jídla vynikající a veliké porce, nedalo se to ani sníst. Můžete mrknout sami. Fotka teda není nejkvalitnější, protože zrovna nesvítilo sluníčko a světla rozsvítili až o chvíli později. 

Po obědě jsme se procházely s kočárkem po prezidentské zahradě a nasávaly atmosféru krásného slunečného dne. Dál následovala už jen cesta na vlakové nádraží a za přítelem. 

Pro dnešní článek to bude všechno. Ani nevíte, jak jsem ráda. Určitě mi dejte vědět, jestli jste tu noví, jak se máte, jak začalo září Vám a podobně. 

Krásný zbytek dne a těším se u dalšího článku💕


zuzani_ca

Komentáře

  1. Hezký blog si píšeš. Žít v Bratislavě z Brna pěkná změna. Preju ať jsi spokojená ❤️💄👄🙋‍♀️

    OdpovědětVymazat
  2. Máš krásny blog. Určite píš ďalej budem veľmi rada sem chodiť a čítať.

    CHUDOBNÍ, BOHATÍ, ROZDIEL MEDZI VRSTVAMI UŽ OD ŠKOLKY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, takové komentáře mě absolutně nabíjí 💕 doufám, že se ti tu bude líbit:)

      Vymazat
  3. Budu se těšit na nové články ♥ Je super, že ses vrátila :) Také mě hrozně baví psaní článků!

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji Vám za každý jeden komentář a sledování. Moc si toho vážím🌷