vždycky mě Balea překvapí

Krásný pondělní večer!
Jaký máte začátek týdne? Doufám, že příjemný. Počasí nám přeje a na polovinu října je pořád nádherně a teplo💓 Já jsem dnes byla poprvé v práci, potom jsem jela na intr si uvařit oběd na další den do práce a ještě mě čekala škola od 5 hodin do 8 večer. Jsem docela zvědavá, jak dlouho to v tempu škola/práce zvládnu😂
Dneska tu mám krátkou recenzi na dva produkty od značky Balea, takže nebudu zdržovat a jdeme na ně.
Začnu méně zajímavým balzámem na rty Magical Team. Baleácké produkty na rty používám už dlouho. Stojí pár korun, krásně voní a hezky hydratují. Tento není výjimkou. Mám jich sice doma dost, ale tento jsem viděla v katalogu co mi pravidelně chodí od DMka. Má trošku dětský obal, ale tak proč nemít barevný balzám na rty💕 Veliké plus musím dát vůni. Dokonce i můj přítel si ho dal na rty, protože mu neskutečně voněl a je mu příjemný jako mně. Hrozně ráda bych tu vůni chtěla popsat, ale já jsem na to fakt špatná. Teď ho mám pod nosem a snažím se přijít na to, co mi to připomíná. Ale nemám tušení, nějaká ovocná kombinace😂 Takže za pár korun, ale moc doporučuju. Hodit ho do kabelky a mít ho po ruce, je super.
Další produkt je maska na vlasy. Chtěla jsem zkusit konečně masku v nějakém kelímku, abych to měla na víc použití a tak jsem sáhla po této. K této masce jsem se dostala až když jsem vyzkoušela jednorázovou masku z této stejné řady. Musím říct, že nechápu, proč je Balea tak hodně levná. Já jsem s tímto produktem neskutečně spokojená.
Mám docela dlouhé černé vlasy, ale jsou hodně suché stejně jako moje pleť. Už po prvním umytí jsem cítila, že to s mýma vlasama něco udělalo. Jsem zvyklá si vždycky po umytí vlasy přežehlit, protože zakryju vzhled zničených vlasů. Vím, že by se to nemělo, když je chci aspoň trošku dát dohromady, ale ja bez vyžehlených vlasů nevyjdu. Ale po této masce bych se je žehlit ani nemusela, protože fakt vypadaly daleko líp. Maska má krásnou vůni, obsahuje keratin a arganový olej, které jsou pro vlásky super.
Maska se má nechat působit 2-3 minuty, ale já si ji dala asi na 20 minut a musím říct, že ten efekt je fakt skvělý. Dost mile mě to překvapilo. Skoro nic neubylo a to jsem si toho dávala dost a na celou délku vlasů. 
Rozhodně masku doporučuju vyzkoušet. A kdyby jste měli nějaký tip na suché vlasy (arganový olej ani kokosový mi moc nepomáhají..) tak budu moc ráda😍.

Dneska to byl oproti minulému kraťučký článek, ale i takové na svém blogu chci mít. Dejte mi vědět, jestli jste balzám nebo masku zkoušeli. Budu moc ráda za Vaše komentáře. Děláte mi s nima fakt radost💓

Mějte se úžasně a užívejte poslední krásné teplé dny.

zuzani_ca


Komentáře

  1. lool, ta škola je šílená o.O
    a pro ten jelení lůj si musím zajít!! už jenom kvůli tomu dokonalýmu vzhledu! :D
    btw. taky nechápu jak může být balea tak levná, když skoro vždycky jsem se vším spokojená :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám sice čas pracovat, ale jinak je to hodně vyčerpávající sedět ve škole takto večer...
      Jsem ráda, že to má někdo stejně jak já😍 taky jsem vždy spokojenaa

      Vymazat
  2. Balea mě nikdy svými produkty nezklamala, což je skvělé když uvážíme, jaký je poměr ceny/kvality.. :))

    OdpovědětVymazat
  3. Mě teda balzám od Balei vůbec nevyhovuje :/ ale miluju od nich vůni podmáslí s citrónem, mají takto krém na ruce a sprcháč :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  4. Hm hm tak to já si asi skočím do DM pro tu masku na vlasy, protože si pravidelně kupuji nějakou mnohem dražší a víceméně je kupuji tak random podle toho, která se mi zrovna líbí. Ale nemám teda pocit, že by mi nějak extra pomáhaly, spíš je používám tak pro dobrý pocit, že jsem něco pro vlasy udělala. :D Schválně zkusím tuhle a uvidíme :)

    OdpovědětVymazat
  5. Balea produkty sú skvelé :) Ja som vždy chcela vyskúšať balzámy na pery od Carmex

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
  6. Baleu mám veľmi rada a vyskúšala som od nich už mnoho produktov, ale tieto ešte nie :) Na masku sa najbližšie v DMku určite pozriem, vyzerá super :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  7. Blogunuzu sık sık ziyaret ediyorum.Oldukça dolu ve yararlı emeğinize sağlık.Zaman
    ayırmak isterseniz,yeni açtığım blogumu takip ederseniz çok mutlu olurum.Sağlıcakla Kalın.

    https://hepfragmanizle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. Jej, tomu říkám zápřah (škola/práce...), to já naštěstí nikdy nepoznala. Tak snad se ti podaří vytrvat co nejdéle - a i kdyby nedej bože ne, tak pamatovat že zdraví je nejdůležitější. ;) :)

    Jinak ten obal na balzámek je extra rozkošnej. Osobně jsem ujetá spíš na balzámy od Yves Rocher a ve slabé chvilce Labello, ale třeba někdy vyzkouším i ten od Balei.

    Ohledně masky jsem ráda, že ti vyhovuje. Já teď (měsíc zpět) konečně udělala TEN krok a řekla si kadeřnici o doporučení nějakých přípravků na vlasy, protože moje vlasy jsou "houba" tedy jako houba sají vodu až to pěkné není, takže mi doporučila nějakou kosmetiku na vlasy...tak zkouším a zkouším...jen teda těch peněz....

    Měj se hezky
    …ARI
    AriDrobna.COM

    OdpovědětVymazat
  9. Ja som od balei nemala nič ale skúsila by som tú masku ale len na končeky lebo ja mám mastné vlasy pri pokožke hlavy ale zase suché končeky.

    UPDATE: Ako sme to oznámili rodine?

    OdpovědětVymazat
  10. Já mám a vždy jsem měla Baleu hrozně ráda a tak hrozně mě mrzí, že ji v Anglii nemáme :( Zatím jsem nenašla ani žádnou alternativu :(

    OdpovědětVymazat
  11. Fajn tipy, po masce se asi podívám, když ji tak vychvaluješ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji mooc, akorát už je to starý článek, ale tuším, že to ještě prodávají☺️

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji Vám za každý jeden komentář a sledování. Moc si toho vážím🌷