jahodové muffiny s proteinem

Dobré ráno, poledne, večer🌷

Baví mě se starat o své tělo zvenku, ale aj zevnitř a to tím, že se snažím dávat pozor na potraviny, které do svého těla dám. Myslím si, že je velmi důležité tomu věnovat pozornost, ale o tom se můžu vypsat v jiném článku☺️ Nejsem žádná kuchařka ani trenérka, ale snažím se vzdělávat dál a dál, abych mohla předávat tipy na to, jak se udržet fit💪🏻

Dneska ale pro Vás mám recept na zdravé a jednoduché muffiny s jahodami, ale můžete použít jakékoliv ovoce, které zrovna najdete doma. Na nějakém zákusku k poobědové kávě si potrpím, tak se snažím volit aspoň zdravější alternativy.

Suroviny na 12 kusů (silikonové formičky jsem koupila někdy na jaře v Pepcu tuším za 60,- a jsou top😁😍):

-90g hladké špaldové mouky
-30g jahodového proteinu
-35g kokosového oleje
-2 vajíčka
-100ml mléka
-1/2 prášku do pečiva
-1 lžička vanilkového cukru
-2 lžíce sirupu / medu
-jahody
-(hořká čokoláda na posypání)

Postup:

Smícháme mouku, protein (můžete použít i třeba vanilkový) a přidáme rozpuštěný kokosový olej. Dáme vajíčka, ostatní suroviny a rozmícháme do hladkého těsta. Bokem si nakrájíme jahody na malé kousky.
Košíčky plníme -> těsto - jahody - těsto - jahody a můžeme posypat nasekanou čokoládou nebo čímkoliv, co máte rádi❤️

Pečeme v rozehřáté troubě na 180 stupňů cca 20 minut (ale raději je hlídejte!😃)


Budu moc ráda, když recept někdy vyzkoušíte nebo se inspirujete k tomu upéct cokoliv, co máte rádi💕Přece jen počasí venku není zrovna nejlepší, tak si pojďme osladit život něčím dorbým😍 A aby Vám neunikly moje články, budu vděčná za Váš odběr☺️
Najdete mě také na instagramu, kde jsem jako zuzani_ca 🌷

Mějte se moc pěkně a těším se u dalšího článku!

zuzani_ca




Komentáře

  1. Ja mám takéto maškrty veľmi rada a jahody zbožňujem, takže ďakujem za skvelý recept! :)

    Petra z FRENCHSTYLE | Sleduj ma aj na Instagrame

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsme dvě :) já děkuji za tvůj komentář❤️

      Vymazat
  2. Vypadají moc dobře! :) Já teda skoro nevařím a nepeču, ale tohle vypadá, že bych to snad i já mohla zvládnout. Tak třeba až zase začne semestr a já budu mít chuť na něco sladkého. Teda pokud budu mít na kolejích na Erasmu troubu. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě péct a vařit moc neumím, proto si vymýšlím uplně jednoduché recepty☺️ a teda s tím intrem uvidíš, já neměla na intru ani pořádně použitelnou kuchyň a vařila jsem na elektrickém vařiči, kde jsem měla dvě malé plotýnky😂

      Vymazat
  3. Ty vypadají teda ale nádherně! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadají skvěle. Já mám doma něco jako jahodový sirup, nevím jak to nazvat, dávám si to do ovesné kaše na oslazení a aby to hezky vypadalo. ¨
    Jahody miluji, určitě zkusím. Muffiny mám taky moc ráda. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemuselo by špatný to dát do toho, protože to zvýrazní ještě víc tu jahodovou chuť😍 a nebo potom aj na to to dát, jak je to upečené, to by taky nemuselo být špatné :)

      Vymazat
  5. Vypadají moc lákavě :) Trochu komplikovanější na sehnání surovin, ale věřím tomu že to bude ňamka až je vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všechno se dá nahradit klasikou jako normální mouka hladká, normální olej řepkový, místo proteinu více mouky a tak dále :)

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. Já obecně miluju muffiny :D a určitě vyzkoušej :) ať chutnají!

      Vymazat
  7. Vypadají skvěle, jen já bych zkusila třeba borůvky 🙈.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji Vám za každý jeden komentář a sledování. Moc si toho vážím🌷