poslední šance + čtecí chvilka #2

 
Zdravím všechny vzácné, kteří ještě věnují svůj čas čtením blogů. Jste skvělí!🌷🤓

Z nějakého důvodu, aj po fakt dlouhé době, kdy jsem tu nebyla aktivní, mi sem tam přijde email o komentáři k mému článku. Dneska jsem si řekla, že se tedy podívám, co se tu změnilo a kdo mi na co zareagoval. Musím říct, že mi to udělalo velkou radost aj takto zpětně a velmi mile mě to překvapilo☺️

Začátků na blogu mám už nespočet. Vždy u toho vydržím nějaký čas, baví mě to, ale pak se mi to nějak posune do ústraní a přesunu se na instagram. Teď si dávám poslední šanci! 😁 Mám totiž tolik zajímavých nápadů na články, že je mi líto si to nechat jen pro sebe. Sice si nejsem jistá, jestli se tento blog k někomu ještě dostane, ale aj kdyby jen jednomu člověku udělal radost nějaký můj článek, někoho nakopnul v tom něco pro sebe udělat, popřípadě si odpočinul se čtením u dobré kávy nebo čaje, tak to má smysl💕

Ale aby to nebyl článek úplně o ničem, tak Vám dám aspoň tip na jednu knihu, kterou jsem přečetla před létem📚


Začala jsem se hodně věnovat sebe-rozvojovým knihám a popravdě mě mrzí, že jsem se k nim nedostala už dřív, protože na mě mají pozitivní vliv. Každopádně lepší později, než nikdy.

Kniha Atomové návyky je teď hodně populární a určitě si to právem zaslouží. Je velmi motivační a srozumitelně napsaná. Je to takový stručný návod, jak si vybudovat nové návyky krůček po krůčku nebo jak se zbavit starých (těch, co nás nikam neposouvají), a jak v tom vytrvat.
Je opravdu čtivě napsaná, obsahuje příběhy některých úspěšných lidí, najdete v ní hromadu tipů a triků (doporučuju si dělat v průběhu zápisky, protože je vážně nabombená✍🏻) a rozhodně stojí za povšimnutí💕

To je pro dnešní článek všechno. Dejte mi vědět - jak se máte a jaké jste měli léto☀️, jestli jste atomové návyky četli, popřípadě co máte rozečteného aktuálně☺️ Těším se na Vaši zpětnou vazbu.

Pěkný zbytek dne.

zuzani_ca











Komentáře

  1. Já jsem si léto vlastně skoro vůbec neužila.. nikde jsem nebyla, byla nuda, žádné plány. Ač je už léto u konce, tak se těším na podzim. 🍁 Knihy bohužel nečtu, ale věřím, že tuhle bych i přečetla. Zní dost zajímavě. Jinak k těm článkům - vždy to mám jako odreagovačku večer a ráda si počtu. 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za Tvůj komentář, jsi moc milá☺️ nejsi první, u koho slyším, že mu přišlo léto nudné..moc mě to mrzí, ale věřím, že přijdou dobré a zajímavé dny, ze kterých budeš mít dobrý pocit🌷

      Vymazat
  2. Knížka musí být dost přínosná, protože s návyky je to někdy opravdu oříšek :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je skvěle napsaná. Sice tam není nic, co bychom nevěděli, ale jsou tam výborné tipy, takže moc doporučuju☺️mně to v některých věcech pomohlo se rozhoupat😃

      Vymazat
  3. Som veľmi rada, že si sa sem opäť vrátila. ♥ Ja to mám s blogom podobne. Raz ma to baví, mám nápady a potom dostanem nejaký blok a už neviem o čom písať a takto sa to točí stále dookola. Určite neprestávaj! Kniha vyzerá super a myslím, že sa na ňu v kníhkupectve pozriem hoci preferujem čítať skôr príbehy a milujem romány. ;) Ja som si svoje leto predstavovala trochu inak, ale za ten čas som sa toho určite veľa naučila, takže ma to možno ani tak nemrzí. A čo tvoje leto? ♥

    Maj krásny deň. ♥
    Blog of Sunflower ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi tak miloučká, děkuji moc za krásný komentář! Snad se ti u mě bude líbit a ráda se sem vrátíš❤️a s blogem to máme stejně, takže nám držím palce, aby to pro tentokrát vydrželo😃na knihu se určitě mrkni, mohla by se ti líbit☺️moje léto je v rámci možností dobré, ale je pravda, že je zvláštní a teďka ten konec srpna stojí za prd...děkuji za optání a za tvůj komentář❤️

      Vymazat
  4. Myslím, že s blogem je to takto úplně normální :). Je super, že jsi to nevzdala a pořád píšeš! Já to mám podobně, svůj blog jsem založila teď nedávno, protože mi to moc chybělo. Tobě držím moc palce <3 .

    Děkuji za tip na knížku. Tyhle seberozvojové mám ráda. Myslím, že mi ji tehdy i někdo doporučoval :).

    coffeeslap.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že v tom nejsem sama a je to vlastně uplně normální :) já držím palce Tobě❤️ a knížka je hodně doporučovaná, takže to je možné :)

      Vymazat
  5. Knížka vypadá zajímavě, moc ráda si ji přidám na seznam. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud máš snahu a zájem o seberozvoj, tak ji moc doporučuju :)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji Vám za každý jeden komentář a sledování. Moc si toho vážím🌷