cestujeme - Dianin chrám, Valtice

Krásné 1.září🌷

Korona nám všem změnila v poslední době život. Ať to bylo pozitivně nebo negativně, to tady dneska úplně řešit nechci, ale mně v mnoha věcech pomohla. Abych se více přiblížila, jsem z Brna. Ale stihla jsem za poslední 2 roky žít ve 3 městech - Brno, Bratislava a Břeclav (je nějaké znamení, že všechny města začínají na B?😂). Brno je mé rodné město, Bratislava je mé studentské město a Břeclav je město s mým (věřím❤️) životním partnerem. A já posledních zhruba 8 měsíců mám možnost zkoumat Jižní Moravu z jiných úhlů a mám ji na dosah jak nikdy. Je krásná, co vám budu povídat a obrovská tragédie s tornádem se dotkla mé blízké rodiny a známých - o to víc mám potřebu si mnohonásobně víc vážit všeho, co tady máme.

Výlet začal tak, že jsem se domluvila s kamarádkou, že půjdeme pěšky z Břeclavi do Valtic. Původní cíl byl pouze Rendezvous - známý jako Dianin chrám. Bylo to opravdu úchvatné místo. Šly jsme chvíli po silnici (to nebylo moc příjemné😂), ale potom už jsme zašly do lesa. Kolem Valtic je chrámů více (například Apollonův chrám nebo Chrám Tří Grácií). Co určitě doporučuju, tak buď vzít kola nebo jít z Valtic, protože cesta z Břeclavi se stala skoro celodenním výletem. V 11 hodin dopoledne jsme měly 12km v nohách😁

Vzhledem k tomu, že jsme měly velký hlad, rozhodly jsme se pokračovat do Valtic. Došly jsme tam přesně ve 12 a přísahám, že v 6 restauracích jsme si nesedly. Daly jsme si tedy rezervaci o hodinu později a zašly jsme na zmrzlinu na náměstí (nějak jsme ten největší hlad musely zahnat😁). Potom jsme úspěšně utíkaly na oběd do restaurace Valtická Rychta a já měla takový hlad, že jsem to ani nestihla vyfotit. Měla jsem salát s kuřecím masem a zálivkou a teplý čaj, protože bylo celkem svěží počasí.
Pro cestu zpět do Břeclavi jsme se rozhodly jet autobusem, a protože nám tam vznikl ještě prostor, nemohly jsme vynechat nádherný Státní zámek Valtice❤️Ach, mě to vždycky uchvátí a to sluníčko tomu dodávalo příjemnou atmosféru. Neskutečně jsme si to užily.
To je z mého kratšího cestovacího článku všechno. Kdo jste na Jižní Moravě byl, tak mi dosvědčíte, že to je čistá nádhera - krásné památky, vesnice, všude vinice a dobré víno. Kdo jste tady nebyl, určitě to moc doporučuju i třeba na prodloužený víkend - nebudete litovat❤️

Mockrát vám děkuji za přečtení a za odběr💕 Do komentáře mi dejte vědět, jestli jste ve Valticích někdy byly, popřípadě na jiném místě tady u nás na jihu☺️

Mějte se hezky a těším se zase příště🌷

zuzani_ca




Komentáře

  1. Krásné fotky, to je super tip kam vyrazit na výlet! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji :) ano, velmi doporučuji☺️ aj třeba vybrat ubytování s wellness :)

      Vymazat
  2. Ještě jsem tam nebyla, ale vypadá to moc hezky, třeba se nám někdy podaří tam taky vyrazit.

    OdpovědětVymazat
  3. Na jižní moravě jsem pořádně nikdy nebyla, ale v plánu už to mám tak poslední 2 roky :D Vypadá to tam moc krásně. A s těma restauracemi je to teda mazec... :D To se nám díky bohu nikdy nestalo! Ale chápu, že jste šli na zmrzku, já bych po takové tůře asi taky pošla hlady :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak říkáš, měla jsem takový hlad, že bych snědla fakt cokoliv, protože poslední jídlo byla snídaně někdy před 8.ráno :D a moc moc doporučuju, snad ti vyjde se sem zastavit! :)

      Vymazat
  4. Moc krásné fotky :) Já jsem byla v Lednicko-valtickém areálu a také u Chrámu Tří grácií. Moc se mi tam líbilo. Na Moravě je celkově krásně :) vidím, že vám vyšlo i krásné počasí, což dělá výlet hned o poznání hezčí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee tak to mám radost, že tu mám někoho, kdo tam byl :)) a ano, počasí bylo dokonalé❤️

      Vymazat
  5. Byla jsem se tam podívat jednou a moc se mi to tam líbilo :) Pořád doufám, že se tam podívám znovu, jen se mi pořád nedaří přesvědčit přítele, abychom se tam jeli podívat :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budu držet palce, dá se tu prožít kouzelný víkend například, je tu spoustu krásných míst😍

      Vymazat
  6. Díky za cestovatelský tip a za virtuální návštěvu na mém blogu)))

    OdpovědětVymazat
  7. Jižní Moravu jsem ještě neměla tu čest pořádně prozkoumat. Ale tuším, že na zámku Valtice jsem jako menší byla ještě s rodiči. Navštívili jsme těch zámků a hradů tolik, že to nemůžu říct s jistotou :D Moc hezké fotky, určitě se tam někdy zajedu mrknout:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věřím, že ti to splývá dohromady, ono je to vesměs všechno podobně hezké :D A děkuju moc :)

      Vymazat
  8. Ve Valticích jsem byla minulý rok a bylo to tam krásné :) Super fotky.

    SmileThess

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji Vám za každý jeden komentář a sledování. Moc si toho vážím🌷