čtecí chvilka #3

 

Pěkný víkend přeju😍

Doufám, že si užíváte asi opravdu posledního skoro letního počasí☀️My máme sobotu celkem plnou a popravdě nevím, u čeho mám začít, ale jedna věc ze seznamu je sepsání tipu na knížku, o kterou se s Vámi chci podělit. Jedná se o Sílu mysli (John Kehoe) - Jak se naučit pracovat se svým vědomím a podvědomím, kterou jsem si objednala celkem náhodou, když jsem jinou knihu objednávala kamarádce k narozeninám. 

Až tento rok někdy z jara jsem začala číst knihy sebe-rozvojové, protože jsem si říkala, že když čtu celkem dost, mohla bych ten čas věnovat aj jiným knihám, než jen romantikám a thrillerům. K sebe-rozvoji mě dostala moje kamarádka (ano, držte si kolem sebe cílevědomé a o sebe se starající kamarády😍) a já jsem ji za to velmi vděčná. Už jsem spoustu věcí ve svém životě změnila jen skrz knihy. To je ale celkem děsivé, když nad tím tak přemýšlím😁

Tato kniha je velmi stručná, jasná a pro začátečníky i pokročilé v této oblasti. Některé myšlenky z knihy pravděpodobně znáte, ale já se toho dozvěděla spoustu nového, protože v práci s myslí jsem teprve na začátku. V knize jsou zmíněné tipy co jak dělat a zkoušet, takže funguje jako taková příručka a rozhodně se Vám v knihovně neztratí. Půjčila jsem ji teďka mamce, ale plánuji si ji přečíst znovu❤️

Vyfotila jsem Vám seznam kapitol, které v knize jsou, abych Vás ještě víc nalákala k přečtení této knihy.

Vzhledem k tomu, že studuji psychologii a nově mě zajímá zákon přitažlivosti, manifestace a podobně, tak pro mě byla kniha jako dělaná. Má i velmi slušné hodnocení, takže opravdu doporučuju na knihu mrknout. 

Kdyby někoho zajímal popis knihy:
Ať už toužíme po naplňující práci a bohatství nebo usilujeme o osobní štěstí, vyrovnanost či vnitřní svobodu (anebo chceme skloubit obojí), klíč k úspěchu je vždy v naší hlavě, v naší vědomé a podvědomé mysli. V knize Síla mysli, která patří mezi klasiku ve svém žánru, John Kehoe popisuje účinné, praxí ověřené nástroje, jak změnou myšlení změnit svůj život a vzít svůj osud do vlastních rukou. Naše mysl vytváří naši realitu. Je jenom na nás, zda tuto skutečnost přijmeme, či nikoli. Můžeme svou mysl nastavit tak, aby pracovala pro nás, nebo ji můžeme ignorovat a dovolit jí, aby nás brzdila. Buď se staneme jejími pány, nebo zůstaneme jejími otroky. Vždy sklidíme to, co jsme zaseli. Naše mysl je jako zahrada, o niž můžeme pečovat, nebo ji zanedbávat. John Kehoe, jehož kreativní program využívají tisíce lidí na celém světě, nás učí, jak se stát zahradníky své mysli a proměňovat své cíle a sny ve skutečnost. Knížka Síla mysli nám umožní osvojit si celou řadu praktických dovedností a návyků, jako například: - zbavit se negativních představ a přesvědčení, která nás omezují - přeprogramovat svou podvědomou mysl tak, aby nás přestala brzdit v rozvoji - efektivně používat vizualizační techniky - vylepšit svůj sebeobraz - interpretovat svoje sny - vybudovat si „vědomí blahobytu“ - vytvářet a udržovat naplňující vztahy.

To je z mé dnešní čtecí chvilky všechno. Dejte mi vědět do komentáře, jestli jste knihu četli nebo zda Vás zaujala, popřípadě co máte rozečteného teď📚

Mějte se moc pěkně, užijte si víkend a těším se u dalšího článku🌷

zuzani_ca


Komentáře

  1. Tak tu jsme nečetla, teď na čtení ani není moc času, miminko dost zaměstnává ale třeba sek nějaké knížce zase dostanu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale mimi je dobrý důvod k nečteni😍uvidíš časem, jestli na knihy zbyde čas :)

      Vymazat
  2. Knížku jsem nečetla, ale zaujala mě docela dost. Sebe-rozvojové knihy už nějakou dobu plánuji začíst číst více než do teď a celkově se o toto odvětví ještě více začít zajímat než nyní. Jsem totiž úplně na začátku, ale jsem za tuto cestu zatím moc ráda. Tak přidávám i tuto na seznam knih, které si pořídit a přečíst. :)
    Jinak to s těmi kamarádkami je naprostá pravda. Ono je okolí člověka důležité, to totiž má obrovský vliv na to jaký se člověk stává a hlavně jak se cítí. :)
    Ale už mám i zkušenosti z až moc cílevědomými osobami jež šly za svým naprosto bez ohledu na pocity ostatních, ba naopak, a to také není hezké. :/ :)
    Moc fajn tip a moc hezky napsaný článek celkově. Mám tyto typy článků ráda. Super. :)
    Katie S.
    (https://kulturnicek.blogspot.com/)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, že jsem ti předala tip, který zvážíš a někam si ho zapíšeš :) já jsem na tom podobně jako ty, teprve na začátku, ale moc si tu "novou" cestu užívám❤️a jako určitě platí všude se vším s mírou, takže i maximálně ambiciozni, co nehledi vůbec okolo sebe, to může mít opačný efekt a to demotivaci :) a děkuji moc za Tvoji pochvalu, jsi moc milá😍

      Vymazat
  3. To vypadá na hodně zajímavou knížku, zatím jsem o ní nikdy neslyšela, ale přidám si jí na seznam. Teď na podzim toho stihnu přečíst snad hodně. :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S podzimem přichází aj více nálady na čtení, protože neběháme venku jako v létě :) určitě knihu moc doporučuju :)

      Vymazat
  4. Seberozvojové knihy mě osobně v životě posunuly neskutečně daleko. Je super, že jsi dala na radu kamarádky! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt se to nezdá, ale knihy mají silný vliv, alespoň na mě :) děkuji za komentář❤️

      Vymazat
  5. Knížku neznám, ale zaujala mě. 🙂
    Už pár dní trávím čas s Historií světa, po které jsem sáhla nejen proto, abych četla taky jiné knihy, než jaké obvykle čtu. Je to pěkně sestavena a zajímavá kniha.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Historii světa znám nebo jako nečetla jsem to, ale někdo mi říkal, že po ni sáhl :) je dobré zkusit někdy změnit žánr, než na který jsme zvyklý :)

      Vymazat
  6. Já miluji takové knihy a tato témata mě taky moc berou <3. Tuto knížku jsem nečetla, každopádně zní dobře :). Jen teď nemám moc náladu celkově na čtení a už vůbec ne seberozvojových knih :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nevadii, každý máme různá období a já to zase střídám :) třeba si k ni někdy najdeš cestu❤️

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji Vám za každý jeden komentář a sledování. Moc si toho vážím🌷