daily článek #2

Krásnou neděli🌷

Počasí už začíná být pomalu podzimní a já mám volnou neděli. To znamená pohodičku s přítelem a ME TIME😍 Ráno jsem si uvařila kaši z žitných vloček a snědla ji tak rychle, že jsem ji ani nevyfotila. Nebo spíš - snažím se o víkendu nebýt na telefonu a tak jsem ho měla někde bokem. Po snídani jsem rozkoukala seriál Clickbait na Netflixu (je to drama/thriller, hodnocení na čsfd je 75% a jako docela mě to baví. Má to jednu sérii a tuším 8 dílů. Viděl jste to někdo taky?

V průběhu seriálu jsem si dala masku na obličej konkrétně tuto kokosovou Garnier Nutri Bomb. Je to klasická plátýnková maska, která velmi příjemně voní po kokosu, hezky hydratuje a pleť mám po ní moc příjemnou a voňavou. Pokud jste nezkoušeli, tak doporučuju, určitě si ji koupím někdy znovu💕

Včera jsem se ještě zastavila do obchodu a do Pepca a co by to bylo za stěhování do nového bytu bez nového hrnku na čaj? Já vím, není to asi top kvalita a ideální nakupovat v Pepcu, ale když já si nemůžu pomoct. Ty hrníčky a další jiné "moc potřebné" věci mají skvělé. Tento růžový mi padnul do oka z asi 3 metrů a už jsem si do něj dneska uvařila čaj☕️
Přítel uvařil k obědu špagety aglio olio, na plánu mám ještě rozečíst novou knihu, o které Vám dám vědět jak ji dočtu, půjdeme si zacvičit do posilovny a pak už jen odpočívání❤️

Takto tedy vypadá můj dnešní den. Takové příjemné neděle si moc užívám a mě zajímá, co dnes děláte vy😍Budu moc ráda, když se podělíte v komentářích☺️

Krásný zbytek dne🌷

zuzani_ca


Komentáře

  1. Ten hrníček je krásný😍 a aglio olio bych si taky dala, je to moje oblíbené jídlo!
    Já jsem dnes jela 4 hodiny na Moravu, jelikož mi zítra začíná škola. Ve vlaku jsem úplně vypla, poslouchala písničky a teď se zase válím. Tohle je na tom podzimu super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to zas tak nemusela, ale už jsem v aglio olio našla tu krásu v jednoduchosti😁jee tak držím palce, abys začala ve škole tak jak si představuješ a ať se Ti daří❤️a odpočívání je důležité☺️

      Vymazat
  2. Mám to podobné:-) Ráno kaše z Mixitu, na obličeji též maska. Preferuji korejské (neb mám citlivou pleť). Vozím si je z Německa, kde jsou za příhodné ceny. Upekla jsem banana bread, dočetla knížku a kafe a Netflix bude za chvíli:-) Hezký týden přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na korejské masky slyším samou chválu, asi je taky vyzkouším :) a moc hezkou neděli máš, mám radost🌷

      Vymazat
  3. Hrníček je moc krásný :) já ráno doma uklízela a pak byla na 2 h v práci. Dovařila jsem jablečnou přesnídávku, napsala stránku diplomky a zpracovala fotky a videa ze včerejší oslavy :) Máš moc krásnou neděli <3

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyjoo tak ty máš zase produktivní neděli, to je skvělý😍děkuji, že ses podělila🌷

      Vymazat
  4. Měla si příjemný pohodový den :). Já byla na procházce se psy, upekla banánový chlebíček a pak jela s mužem k jeho rodině :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsi měla taky krásnou neděli😍 tak to má být :)

      Vymazat
  5. Hrníček je krásný! Seriál Clickbait jsem zhltla asi za dva dny!:D My jsme si v neděli ráno šli zaplavat a odpoledne vyrazili na nákupy:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že ho taky budu mít maximálně do 3 dnů zkouknutý :D a měla jsi taky moc fajn neděli, plavání je skvělý :)

      Vymazat
  6. jé, na tu pohodičku se taky už moc těším! a tyhle masky miluju!
    Sarushef blog

    OdpovědětVymazat
  7. Taktiež sa snažím dávať cez víkend mobil bokom a som rada, že v tom nie som sama! O seriáli Clickbait som už počula ale ešte som ho nevidela. ;)
    Pepco je proste Pepco. Tiež v ňom rada nakupujem a milujem tie "veľmi potrebné vecičky". :D

    Maj krásny deň. ♥
    Blog of Sunflower ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anoo, toho telefonu je až příliš, takže takto vypnout aspoň přes víkend je moc fajn :) Já ten seriál dokoukala a můžu doporučit ☺️

      Vymazat
  8. Tuhle masku jsem zkoušela během léta a hrozně příjemně mi voněla. :) Hrneček je také krásný!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo mám moc příjemnou vůni, takovou akorát ne nic agresivního, co moc nemusím :)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji Vám za každý jeden komentář a sledování. Moc si toho vážím🌷