moje skin care rutina


Pěkný den všem🌷

Věřím, že se Vám podařilo začít nový měsíc tak, jak jste chtěly. Co vás čeká? Škola, práce nebo oboje? Určitě se podělte. Mě čeká praxe, psaní bakalářky a brigáda, takže celkem v pohodě a věřím, že mi to vše hezky půjde, hlavně ta bakalářka (asi Vás budu potřebovat k moji praktické části🙏🏼)

Dneska jsem si připravila článek o mojí skin care rutině, která mi maximálně vyhovuje a není cenově náročná. Musím ještě dodat, že moje pleť je suchá až velmi suchá, ale bezproblémová. Na akné netrpím, jen mám občas lehkou krupičku na čele zejména v ženských dnech.

Úplně první krok, než začnu samotnou rutinu, je opláchnutí obličeje vodou. Asi to tak děláte všichni, ale měla jsem potřebu to tady zmínit😂

Po umytí obličeje vodou vezmu micelární vodu. Používám a střídám různé značky ať už Garnier, Myxa, Dermacol a tak dále, ale teď mám zrovna Astrid (cca 100,-) a je podle mě moc fajn. Kupuji vždy jen velké balení, aby to nějakou dobu vydrželo.

Jako další používám čistící pěnu od ECO Laboratorie (cca 100,-). Tuto jsem od někoho dostala, ale musím říct, že je fakt dobrá. Ani nevím, jestli je třeba v drogérii, ale velmi mi vyhovuje💕O víkendu jsem měla možnost vyzkoušet od mojí sestry cleansing gel od Biodermy (takovovou růžovou lahvičku to má) a ten byl možná ještě příjemnější, jak tato pěna, takže si ho asi pořídím hned jak dopoužívám aktuální produkt.
Následují pro mě dvě novinky, po kterých jsem koukala dlouho, ale pořídila jsem si je až nedávno. Růžová (199,-) a levandulová voda (189,-) od Purity Vision. Miluju to. To mi v mé rutině úplně chybělo a nevím, jak jsem bez toho mohla žít😂❤️Růžovou vodu používám ráno a levandulovou večer. Dívala jsem se aj na další jejich produkty, takže pokud jste zkoušeli od této značky ještě něco dalšího, budu ráda za tip☺️ (Nevím proč, ale ty fotky jsou kvalitní, ale jakmile je nahraju do článku, tak se ta kvalita pokazí. Nějaké tipy co s tím?)
Na závěr moje nejoblíbenější část - krém. Teď zkouším dva krémy od značky Ziaja a to denní s SPF 20 (109,-) a noční (99,-). Na tom denním necítím nic závratného. Příjemně voní, je lehký a na chvíli pleť hydratuje. Mně vyhovuje, protože ráno nepotřebuji a nevyhledávám hutné krémy. 
Co ale musím vyzdvihnout a zaslouží si pozornost, je jejich noční krém. Na to, že stojí pár korun, tak mi dělá velkou službu. Kromě příjemné vůně, je krásně hutný a pleť mám po něm hydratovanou ještě ráno. Když jsem ho zkoušela poprvé, tak jsem koukala, jak skvělý je. Takže můžu maximálně doporučit a určitě mrkněte po jejich produktech💕Já mám od nich vyhlídnuté další kousky a těším se, jak nějaký další opět vyzkouším.
Tady se blížíme ke konci mojí skin care rutiny. Je to něco, co mi ráno příjemně nastartuje den a večer zase hezky naladí na relax a spánek. Maximálně si to vždy užívám. Ještě samozřejmě používám masky na obličej, ale to zase někdy příště. Baví mě se o mojí pleť starat s láskou a věřím, že mi to jednou vrátí❤️

Budu velmi ráda, když mi dáte vědět, jestli máte zkušenost s nějakým z těchto produktů, popřípadě co nesmí chybět ve vaší skin care rutině💕

Moc děkuji za přečtení a těším se zase příště🌷

zuzani_ca






Komentáře

  1. Moje září bude opět pracovní, ale za týden mě čeká svatba, tak se moc těším :).

    Jinak já znám a občas používám růžovou a levandulovou vodu, mám ráda jejich vůně :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se máš na co těšit, to je krásný😍 mně ta růžová tolik nevoní, ale ta levandule je dokonalá :)

      Vymazat
  2. Obdivuji všechny, kteří si zvládají dávat na obličej víc jak jeden krém. :D Já jsem ráda, když se každý den zvládnu odlíčit a namazat obyč Niveou, která mi jako jediná nedělá problémy. Jo asi už bych měla začít používat nějaké další produkty, přece jenom mi táhne na 25 a za chvíli bych mohla litovat.
    Já strávím ještě půlku září v Bulharsku prací u moře, pak mě čeká krátký oddych doma v ČR a zpět do Bulharska studovat. Takže cestování a cestování. :D Držím palce s bakalářkou. Mě čeká diplomka :/ :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No občas to je náročný, protože jsem dost často zabalená v kufru a ještě jsem nenašla praktický způsob, jak to převážet tolik produktů, protože jsou dost velký a těžký :D a třeba si najdeš cestu k nějaké rutině :) je to fakt moc příjemný a užiješ si každý den pár minut pro sebe ❤️

      Vymazat
  3. Veľmi pekné produkty :) Ja mám kvetinové vody na pleť veľmi rada a akurát si mi tým pripomenula, že už som dlho nejakú nepoužívala. Táto rada kozie mlieko od značky Ziaja ma už dlhšie zaujíma, avšak som si nie istá, akú vôňu očakávať :)

    Petra z FRENCHSTYLE | Sleduj ma aj na Instagrame

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krémy co mám od Ziaja jsou moc příjemné. Není to žádná agresivní vůně, jsou takové opravdu akorát :) zkus třeba jen jeden produkt od nich, není to nic drahého a uvidíš, jak to na tebe zapůsobí ❤️

      Vymazat
  4. Moc pěkné produkty, ani jeden nemám ozkoušený :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  5. Pekné produkty. Ja som mala od Zjaji šampón a bola som veľmi spokojná, ale už dlhšie ho nemôžem nájsť.

    NOVÝ ČLÁNOK TUNA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já plánuju asi prozkoušet více jejich produktů, protože tyto dva mi moc vyhovují :)

      Vymazat
  6. Ahoj, levandulová voda mne láká. Ziaja noční krém právě používám a je super, jak je hutný, to mi vyhovuje. Krásný den přeji. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doporučuju tu levanduli vyzkoušet a krém nám vyhovuje ze stejného důvodu. To jak je hutný je uplně skvěly a na noc ideální :)

      Vymazat
  7. Moje září snad bude pokračovat už jen dobře. :) A Ziaja značka je úplně super. Měla jsem krém a mléko a nemohla jsem si je vynachválit. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je skvělé, že ti od nich nějaké produkty vyhovovaly :)

      Vymazat
  8. Moc hezké věci, já už dlouho chci vyzkoušet něco od Ziaji, ale zatím jsem se k tomu nedostala, bohužel, protože vypadá moc hezky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě moc moc doporučuju vyzkoušet :) cena/výkon moc fajn :) minimálně tyto 2 produkty co mám já

      Vymazat
  9. Mám to podobné 🙈 než jsem ji spotřebovala, měla jsem též micelární vodu od Astrid, jen tu modrou a byla jsem s ní spokojená, pak jsem pleť opláchla a nanesla mycí gel od Garnier, ten jsem smyla, nanesu tonikum, oční krém a denní krém od Garnier, na večer používám noční krém od Astrid - mandlový krém. Po levandulové a růžové vodě koukám, vždy když navštívím DMko, ale zatím jsem si jí nekoupila, ale dost o tom uvažuji 🙂. Od značky Ziaja mám jen tělové mléko 😊, ale to že dělají i noční krém, o tom jsem zatím neslyšela ani neviděla, to musím příště taky omrknout 😄.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je skvělý, že máš takto hezky taky zavedlou rutinu😍 mandlový krém od astridu jsem měla myslím 2x možná aj 3x, je skvělý❤️ty vody jsou hrozně příjemné v té rutině. Nevím uplně přesně, jak moc velkou roli hrají, ale já si to bez nich už nedovedu představit 😁 a určitě na tu Ziaju mrkni víc, podle mě mají spoustu dobrých produktů :)

      Vymazat
  10. Tuhle micelárku od Astrid taky používám, na střídačku ještě s Garnierem. Růžovou i levandulovou vodu od Purity Vision jsem používala jednu dobu taky, ale nepřišlo mi, že by to něco dělalo a vyšplíchala jsem je obě dost rychle, takže se mi to nechtělo znovu kupovat za ty prachy... teď chci ale vyzkoušet vodičky od Saloos, jsou levnější, tak uvidím :D Jinak s kozím mlékem mám taky super zkušenosti, i když delší dobu jsem od Ziaja používala spíše ten jejich okurkový krém. Teď mám krémy čistě domácí, vyrábíme si měsíčkovou mast a co mi teď došla, tak si zatím dávám na pleť před spaním obyčejné sádlo (dělá to fakt zázraky na suchou pokožku), než budu vyrábět novou mast. Ale asi si budu muset koupit nějaký krém na ráno, protože to teď žádný nemám a celkem mě to štve :D

    Lucy Villain
    kulturnicek.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyjo to je skvělý, že si vyrábíte svoji mast, to jsem dlouho od nikoho neslyšela :) a krémy denní těch je taky spoustu a já na ně nemám takové nároky jak na ty noční, takže to je uplně v pohodě :)

      Vymazat
  11. Používáš super produkty, některé z nich mám také v oblibě nebo jsem je dříve používala. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tím, že nemám problematickou pleť, tak to mám jednodušší a také levnější :)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji Vám za každý jeden komentář a sledování. Moc si toho vážím🌷