nazuby.cz I spolupráce

Krásný večer🌷

Výjimečně píšu článek takto pozdě, ale za to jsem se nemohla dočkat, až ho začnu sepisovat. Jedná se totiž o mojí úplně první spolupráci s e-shopem nazuby.cz a já jsem vděčná, že mě oslovili. Navíc slečna, se kterou jsem komunikovala, byla moc milá, takže už jen za to palec nahoru☺️

Název a úvodní fotka přibližuje, co zhruba za produkty tento e-shop nabízí. To, že mám radost já, je jasný. Ale překvapený a šťastný byl i můj přítel, protože to je teprve chvíle, co nemá rovnátka a starostlivost o zuby bere maximálně vážně (určitě víc, jak já😁). 

Nechtěla jsem moc experimentovat s první objednávkou, takže jsem brala produkty spíše na jistotu. Tedy kromě jednoho, který přiblížím za chvíli.

Úplně první po čem jsem sáhla, byly ústní vody. Listerine používáme už dlouho a jsme moc spokojení. Zvolila jsem Clean & Fresh, který jsme ještě nezkoušeli a Fresh Ginger & Lime, který nám teď akorát dochází. Oba druhy jsou bez alkoholu a podle mě je nutnost ústní vodu používat😁

Další kombo, co jsem vybrala, jsou Curaprox kartáčky ze zimní edice a jsou úplně rozkošné. Na štětinkách je motiv vločky😍Jeden je samozřejmě pro přítele a prý chce ten růžový, ale to ještě nevím, jestli mu ho nechám 😃Kartáčků mají obrovský výběr, ale tyto mi padly do oka, protože jsem chtěla dvojici a jsou ultra soft, což nám oběma vyhovuje. 
Další nutnost v mé zubní rutině jsou mezizubní kartáčky a já si vybrala start sadu od Curaprox. Do teď ale nechápu, proč jsem nikdy nevyzkoušela kartáček s delší 'rukojetí', protože je to mnohem pohodlnější, než ty krátké. Je to praktické balení a doporučuju na to mrknout. Velikost jsem měla doporučenou od zubařky☺️
A jako poslední jsou pasty na zuby a tady bych se na chvíli zastavila. Kromě Elmex Sensitive zubní pasty, která je fajn, jsem vzala na vyzkoušení jednu mnohem zajímavější - SWISSDENT Extrémně bělící pasta. Popravdě tuto pastu neznám a neviděla jsem ji. Rozhodla jsem se pro ni podle recenzí zákazníků, které na e-shopu jsou a jsou hodně pozitivní. Bělící pastu jsem zkoušela asi 2x, ale byla to nějaká za pár korun z drogérie a nikdy se účinek nedostavil. Toto ovšem vypadá slibně a tak se ptám, zajímala by Vás recenze toho, jestli pasta funguje a bělí? Teď aktuálně stojí ve slevě 329,-, ale pokud bude fungovat...no uvidíme☺️
To by bylo pro dnešní článek všechno. Ještě jednou velmi pěkně děkuji e-shopu nazuby.cz a na stránku doporučuji mrknout. Vy mi dejte vědět do komentáře, jak o své zoubky pečujete a jestli Vás zajímá výsledek bělící pasty💕

Děkuji Vám moc, že čtete moje články a reagujete krásnými komentáři. Vážím si toho a jsem moc vděčná!

Teď už jen přeji pěkný večer, ráno, poledne nebo kdy článek čtete🌷

zuzani_ca






 

Komentáře

  1. Používám vše kromě bělící pastě ))úplně se bojím napsat; že mi zubař 35 let nic nedělal. Na recenzi bělící pasty jsem zvědavá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Buď ráda :) není to zrovna příjemné :D a Tvůj komentář beru jako "ano" na odpověď k otázce, jestli by byl zájem o recenzi na bělící pastu :)

      Vymazat
  2. Jé, Curaprox kartáčky také využívám od dob, co jsem měla rovnátka a jsem s nimi velmi spokojená :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je mám teďka asi po 7., takže taky už je nějakou dobu používám :)

      Vymazat
  3. Taková krásná spolupráce, moc gratuluju! Mè zuby po porodu, šílenost. Každopádně přesně tuto Elmexku teď používám, spolu s vodou a je jedna z mála která mi v nejhorších chvílích pomohla takže určitě palec hore! Listerin mi doporučený nebyl, prý je na ústní dutinu ať zbytečně moc silný... Ještě jednou moc gratuluji, tento balíček bych potřebovala jako sůl :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, jsi moc milá😍s tím listerinem to chápu, já to tak měla u těch druhů s alkoholem, ty mi vadí. Ale tady ten žlutý například je moc fajn :)

      Vymazat
  4. Děkuji, že jsi mi svým článek připomněla, že si musím koupit ústní vodu a nový nástavec na elektrický kartáček. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není za co :D toto je jedna z věcí, na které se těžko myslí, aj když to používáme každý den :D

      Vymazat
  5. Super spolupráce :-) Já teď s přítelem začala pečovat o zuby více než kdysi :-) Byla to potřeba a říkám si, že je hrozné, že nás k tomu nevedli rodiče, nebo třeba ve školce/škole. A popravdě je málo zubařů, kteří vše vysvětlí a ukážou. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo tak s tím souhlasím..ve škole jsem nikdy neslyšela nic o tom, jak si správně čistit zuby, starat se o ně a nejenom to😒

      Vymazat
  6. Vybrala si si super! :) Pre mňa sú Curaproxky a presne táto Elmexka úplni favoriti :)

    Petra z FRENCHSTYLE | Sleduj ma aj na Instagrame

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujii a ano, to máme stejný :)) takové zubní must have❤️

      Vymazat
  7. Super výber! Ja si už neviem predstaviť umývať zuby inou kefkou než je curaprox.


    xx Alexandra z 𝕄𝕊 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝕃𝔸𝕋𝔼

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, mne zajímá, jak chutná ta zázvorová ústní voda a samozřejmě výsledky bělící pasty také uvítám, tohle mne obecně zajímá a taky bych chtěla zkusit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zázvorová ústní voda mi přijde nejpříjemnější ze všech ústních vod, co jsem zkoušela. Často mi po ústních vodách vadí ten pocit v puse potom, ale po této ne. Je to s mým přítelem naše nejoblíbenější. A bělící pastu testuji, bude recenze, ale až časem :)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji Vám za každý jeden komentář a sledování. Moc si toho vážím🌷