Brno, lásky plno

Krásnou neděli🌷

Věřím, že jste měli krásný víkend! Já jsem ho strávila Brně a bylo to výjimečnější než jindy, protože dojel do Brna můj přítel a jeho mamka s přítelem, které pozvali moji rodiče. Tak jsme vymysleli plán, využili krásného počasí a udělali si krásné odpoledne☀️

Chtěla bych jenom zmínit, že jsem velmi vděčná, že se moji rodiče s rodiči přítele baví, že spolu rádi tráví čas a mají dobré vztahy. Je mi jasné, že to není všude a tak jsem šťastná, že u nás to takto je❤️

Posunuli jsme se tramvají do města a šli jsme k Janáčkovu divadlu, kde jsme si fotili na památku fotky. Skoro nikdo tam nebyl, takže to bylo moc fajn a dokonce si chtěl semnou aj přítel bez nějakých větších keců udělat fotky😃

Pokračovali jsme na Jakubské náměstí, kde je vyhlášená "hospoda" Výčep Na stojáka, kde je pouze pivo a není tam jediné místo na sednutí, proto ten název. Já pivo nepiju, ale všichni si dali, stáli jsme na sluníčku a bylo to moc příjemné😍
Po pivečku jsme (pouze ženy, chlapci počkali venku) zašly do velkého Notina na České a vybrala jsem si tam naprosto boží parfém, který mě uchvátil a zapisuji si ho na můj seznam přání. Docela by mě zajímalo, jestli ho někdo z Vás zná a co na něj říkáte. Já z něj byla hotová a ten flakónek taky nemá chybu😃💕
Následoval přesun na Náměstí Svobody, kde byly trhy jídla. Dali jsme si poslední burčák tento rok, nějaké občerstvení a bylo skvělý, že jsem měla už vážně pocit, že korona je pryč (ale uvidíme...). Našli jsme tam také stánek s vykrajovátky, takže moje vánoční duše se rozzářila a pár do sbírky jsem si jich koupila❤️
Další naše místo v pořadí byl Zelný trh, kde jsme si dali ještě na ochutnání víno a užívali krásného počasí, pořád jsme něco rozebírali a povídali si a vyloženě to nemělo chybu. Navíc volby 2021 dopadly dost dobře, takže bylo co slavit😁A vidíte tu oblohu? Ty fotky jsem neupravovala, protože nebylo ani potřeba!
Nevýhoda podzimu je, že jakmile začne sluníčko pomalu zalézat, ochlazuje se hodně rychle. Prošli jsme teda do obchodního centra Galerie Vaňkovka, koupili si různé druhy oříšků na oslazení života (já mám nejraději kešu v jogurtu, těch bych mohla sníst kila😁) a pěšky jsme šli domů, kde jsme si dál povídali, měli dobré jídlo a bylo to skvělé.

Dneska už jsem jen psala bakalářku, cvičila, odpočívala a teď píšu tento článek. Budu moc ráda, když se podělíte o Váš víkend vy, protože takových krásných dnů se musí využít naplno a zajímalo by mě, jestli tu mám i nějaké Brňáky☺️

Mějte krásný zbytek neděle, úspěšný další týden a příští článek bude ze série #befitwithZuzanica🌷

zuzani_ca



Komentáře

  1. Miss Dior mám a je úžasný, doporučuji. Krásné fotky :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt moc mě uchvátil, takže hned přistál na seznamu přání☺️ a děkuji❤️

      Vymazat
  2. Hezký článek i fotky. 🙂
    Já osobně jsem tenhle parfém od značky Dior ještě nezkoušela. Ráda bych ale zkusila Joy - podle složení se ale bojím, jestli to nebude moc sladké.
    Víkend je u nás chladný, takže tentokrát doma, ale věřím, že si ještě užijeme sluníčka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc💕
      Já si musím parfémy očuchat na živo a ideálně aj na sobě, protože na každém voní každý parfém uplně jinak :)
      Aj odpočinek doma je super ☺️

      Vymazat
  3. Ach moje Brno.. jak mě chybí a to jsem si myslela, že si na něj za celé léto a Erasmus ani nevzpomenu. Ale popravdě teď když po roce a půl zase začal semestr normálně, se mi po tom Brnu plném studentů a studentských akcí vážně stýská. Brno je láska. ♥ :D
    Parfém vůbec neznám, takže bohužel neporadím. Já už x let používám svého Versaceho Bright Crystal růžového. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Brno je skvělé, takže se Ti nedivím, že Ti chybí. Je to hodně studentské město a teď po koroně se začaly konat každý víkend ve městě různé akce, trhy, stránky a je to super, jak to žije❤️
      Jee tu znám a ta nádherně voní😍

      Vymazat
  4. Brno je krásné, měla bych se tam taky vypravit. Můj syn tam jezdí na výlety a moc si ho pochvaluje. O parfému jsem zrovna četla v posledním čísle Elle. Jsem na něho taky zvědavá. Hezký zbytek neděle :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě doporučuju Brno navštívit, pro mě je to srdcovka, protože tu celý život žiju💕a jestli se ti naskytne příležitost si čuchnout k tomu parfému, tak taky doporučuju :)

      Vymazat
  5. V sobotu jsme byli s přítelem v divadle v HK na Lakomcovi a celkově si užili moc krásný den a v neděli jsem byla v práci :) Je super, že mají mezi sebou tak hezké vztahy :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee to divadlo mohlo být krásné, protože mě bavila i ta knížka :) a anoo, jsem moc ráda :)

      Vymazat
  6. Vypadá to na skvělý víkend! Já zatím v Brně nikdy nebyla.
    Štěstí, že se takhle jako celá rodina sejdete, já mám rodiče úžasné, ale to už se bohužel nedá říct o straně mého přítele. Jsme spolu 6 let a jeho máma pořád dělá, že neexistuju, ignoruje mě a když už, tak jen zhodnotí, že jsem přítele zhypnotizovala a dělá všechno jen proto, že to chci já 😂 (nedokáže pochopit, že rád cestuje a vaří). Ale vždycky si říkám, že lepší ignor, než nucené návštěvy a rádoby milé konverzace 😅

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem zvědavá, jestli se Ti u nás bude líbit, až se sem podíváš :)
      Jejda no to může být docela nepříjemné...ale nejsi první a určitě ani poslední, od koho slyším něco podobného. Hlavně že nemusíš trpět u návštěv :)

      Vymazat
  7. To musel být skvělý výlet, krásné fotky! :) Parfém neznám, ale já celkově kosmetiku moc neznám :D. Je super, že se vaši rodiče tak baví :).

    OdpovědětVymazat
  8. Vyzeráš nádherne! Pekné fotografie! Ja som sa do Brna presťahovala pred niekoľkými mesiacmi a je tu nádherne - nesmierne sa mi tu páči :) 🌸

    𝓑𝓵𝓸𝓰 𝓭𝓮 𝓵𝓪 𝓛𝓲𝓬𝓸𝓻𝓷𝓮
    𝒴𝑜𝓊𝓉𝓊𝒷𝑒

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji💕 a to ráda slyším, tak ať se Ti tu líbí aj dál a daří se ti☺️

      Vymazat
  9. Tyjo, článek z Brna jsem psala před pár měsíci (přijde mi to teda jako včera) a ten tvůj mě úplně přenesl zpátky! Díky za to! <3

    OdpovědětVymazat
  10. Moc hezké fotky, je vidět, že sis to v Brně užila. :) Vykrajovátka na cukroví mám také v plánu pořizovat, Vánoce se pomalu a jistě blíží a nemůžu se dočkat! :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anooo přesně 2 měsíce do Vánoc, neskutečný. A vykrajovátek není nikdy dost☺️

      Vymazat
  11. Abych prořízl hluk a pomohl vám zajistit financování vašich obchodních a osobních půjček, doporučím pana Benjamina Leeho pro obchodní a osobní půjčky.
    Laskavě pošlete e -mail na adresu: 247Officedept@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji Vám za každý jeden komentář a sledování. Moc si toho vážím🌷