stěhování do nového

Pěkný den všem🌷

Poslední letní dny jsme strávili trošku netradičně. S přítelem jsme si našli nový byt, protože ve starém jsme nebyli spokojení a tak jsme se stěhovali. Byli jsme v malinkém 1+1 (pronájem) a člověk by neřekl, kolik věcí se tam vleze a nastřádá. Já nejsem takový ten sběratel, ale přece jen nějaké nové oblečení přibylo, nádobí a tak dále, takže už nám nestačily 2 kufry a 2 tašky jako při prvním stěhování😁Teď jsme ve větším s větší koupelnou, takže mám konečně prostor nejenom na svoji kosmetiku a celkově mám z toho prostoru radost. 

Je to naše druhé stěhování s přítelem - poprvé to bylo v lednu tohoto roku a teď. Moc dlouho jsme v předchozím bytě nevydrželi, ale stejně si ten byt budeme pamatovat, protože to bylo naše první společné bydlení💕

Teď už píšu článek z nové sedačky. Je to skvělý pocit. Mám ráda změnu prostředí a určitým způsobem to pro mě znamená takový nový začátek. Těším se, co v aktuálním bytě zažijeme. Ještě to tu nemáme uspořádané a zabydlené. Pořád nevím, kde mám pár svých věcí, možná budeme hýbat s nábytkem, aby nám to co nejvíc vyhovovalo, ale hlavní je, že už jsme všechny věci natahaly dovnitř. 

Co určitě musím prozradit už teď, tak je, že máme byt mezonetový a máme tu dřevěné schody. A vzhledem k tomu, že jsem veliký milovník Vánoc, tak už moje hlava začala přemýšlet nad dekoracemi, co kde bude a tak. No a dřevěné schody si úplně říkají o nějakou girlandu se světýlky😍Jsem asi trošku bláznivá, že už přemýšlím v září nad Vánocema, ale já se už nemůžu dočkat, tak snad to máte někdo stejně jako já a chápete to😃🎄

To je pro dnešní krátký info článek všechno. Dejte mi vědět do komentáře, kolikrát jste se stěhovali vy, jestli to máte rádi a jestli byste chtěli nějaké fotky a další článek k tomuto tématu☺️

Mějte se pěkně a moc se těším zase příště🌷

zuzani_ca

Komentáře

  1. Tak ať se vám v novém pěkně bydlí :) Těším se, že nám třeba ze svého bydlení ukážeš i něco víc :) Když nepočítám stehování na kolej (kam jsem se stěhovala a vystěhovávala dohromady šestkrát), tak jsem se stěhovala jednou, a to k příteli :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. joo stěhování na intr je kapitola sama o sobě :D :) a anoo, možná ukážu část našeho nového bydlení :)

      Vymazat
  2. Tak ať se vám krásně bydlí. 🙂
    Nejsi blázen, já mám taky ráda Vánoce a těším se na ně. Adventní čas je nejhezčí - těším se na výzdobu, na pečení a už teď přemýšlím, co by komu udělalo radost, ale dárky si nechávám vždy až na konec října. Nesnáším nakupování v prosinci, kdy je všude spousta lidí. Já mám ráda klid, takže s nakupováním dárků začínám včas.
    Ještě nikdy jsem se nestěhovala, ani nevím, jestli někdy budu. Ono je to v mém případě trochu složitější.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme moc ☺️joo tak to máš stejně jako já, to mám radost😍 a dárky taky nakupuju konec října/začátek listopadu, protože si aj užívám, když mám ty dárečky zabalené a nachystané :D
      A s tím stěhováním to vůbec nevadí :)

      Vymazat
  3. Gratuluji k novému bydlení, stěhování dá zabrat, ale pak to stojí za to! :) Ať se vám hezky bydlí! :))

    OdpovědětVymazat
  4. Stěhování je vždycky noční můra, když člověk začne zjišťovat, kolik těch věcí a hlavně totálních blbostí vlastně nastřádal. Já se za svá studia v Brně stěhovala už asi 5x a upřímně se nemůžu dočkat, až se konečně dostanu do té fáze života, kdy si najdu nějaký stabilnější bydlení a budu si to tam konečně moc zařídit podle sebe. Ale kdy to bude .. to nikdo neví. Čeká mě teď Erasmus, takže další menší stěhování do zahraničí, pak zas zpátky a co bude pak se uvidí. :D
    Hlavně ať se vám v novém hezky bydlí. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si říkám, že se už těším na nějaké stabilní místo, protože je to dost vyčerpávající :D ale ještě mě čekají roky v Bratislavě na intru atd, takže se vůbec netěším. A hodně štěstí na erasmu😍

      Vymazat
  5. Na stěhování mám nejraději, když si nový byt můžu zařídit podle sebe. Těším se na tvou vánoční výzdobu. Snad nám ji ukážeš. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  6. Jo, stěhování je vždy sranda :D. My se stěhovali loni z 1+1 do většího... A taky si ten první budu vždy pamatovat :).

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji Vám za každý jeden komentář a sledování. Moc si toho vážím🌷