tipy na podcasty #1

Pěkný den🌷
Doufám, že se máte dobře a sluníčkové září Vám dělá radost tak jako mně☀️Já mám před sebou sice hodně náročný týden a do toho je to vše podtrhnuté nemocí, která mě dostihla, ale věřím v lepší zítřky☺️
Dneska mám pro Vás tipy na pár podcastů, protože je poslouchám celkem často a tak se chci o ně podělit. Na otázku "a kdy je posloucháš?" odpovídám "při vaření, při uklízení, ve vlaku, u běhání, u umývání nádobí, na procházce, u žehlení vlasů..." zkrátka si ten čas na ně najdu. A takový běh s dobrým podcastem v uších utíká neskutečně rychle, takže vyzkoušejte, pokud chodíte běhat✨
Podcast Vinohradská 12 a Studio N znají věřím všichni. Jedná se o zpravodajské podcasty, které řeší aktuální dění nejenom u nás, ale i ve světě. Jsou výstižné, jsou nabité informacemi a vycházejí téměř každý den nové díly. Pokud se Vám nechce sedět u zpráv jako mně, ale chcete mít přehled, určitě tyto kanály doporučuji. 
A protože tu mám aj čtenáře ze Slovenska a sama studuju a jezdím do Bratislavy hodně často, tak úplně na stejný styl je aj slovenský zpravodajský kanál Dobré ráno I Denný podcast denníka SME. Taky vycházejí díly téměř každý den a dobře se poslouchá.
Lucku a Barču z kanálu Opravdové zločiny můžu taky velmi doporučit. Vím o jejich podcastu už dlouho, ale pustila jsem si nějaké díly až nedávno a dost mě to chytlo. Musím ale říct, že si je pouštím jenom během dne když je světlo, protože některé příběhy jsou brutální a asi bych se bála jít i na záchod😂Mají už neskutečných 149 dílů, takže mám co dělat, jestli je chci slyšet všechny.

Seznam dílů, které jsem poslouchala a byly moc dobré:
  • #138 - Lisa McVey & Vražda pro Slander Mana
  • #140 - Banskobystrický škrtič & Zmizení Adama Walshe
  • #144 - Brněnské vraždy & Michael Gargiulo & Karlie Guse
  • #145 - Bonnie a Clyde & Voodoo Murders & Orange Socks
  • #149 - Elyse Pahler & Kent Heitholt
Vedátorský podcast. Tento podcast by do mě možná nikdo neřekl a fyzika mi nikdy nešla. Každopádně mě baví různé dokumenty o vesmíru, letadlech a nevím o čem všem a tento podcast mi doporučila sestra a já ho musím doporučit dál. Kluci to hezky laicky vysvětlují a je to podle mě hodně zajímavé. Konkrétní díly psát nebudu, protože každého může zajímat něco trochu jiného. Doporučuju mrknout☺️Aktuálně mají 93 dílů.
A na závěr můj nejoblíbenější podcast od Mari Beckové - ŽIVOT SNŮ s Marianou, která se věnuje józe, meditaci, zákonu přitažlivosti, ženství, veganství a hlavně - jak si vytvořit život podle svých představ. V posledních týdnech mi hodně změnila život, pomohla mi si uvědomit některé věci a za mě opravdu aktuálně nejlepší a nejpřínosnější podcasty. Kromě asi 5 dílů jsem si už poslechla všechny a doporučuju Mari sledovat i na instagramu, protože je to úplné sluníčko💕Aktuálně má 30 dílů a doufám, že plánuje další, protože potřebuju nové díly😂

To by bylo pro dnešní tipy na podcasty vše. Dejte mi vědět, jestli posloucháte podcasty také, popřípadě zda znáte nějaký ze zmíněných a jestli se Vám takový typ článku líbí☺️Pokud to bude mít dobrou zpětnou vazbu, možná udělám i další díl.

Mějte se moc hezky a úspěšný začátek týdne všem🌷

zuzani_ca










Komentáře

  1. Skvělé tipy, díky za ně! Moc ráda si je poslechnu. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc ráda :) já děkuju za Tvůj komentář❤️

      Vymazat
  2. Já podcasty moc neposlouchám, ani nevím proč :D Jediný, co si sem tam pustím je Coffee Chic podcast, jinak nic moc. Ale o Opravdových zločinech jsem hodně slyšela, ale stejně si myslím, že má bojácná dušička by to nezvládla :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Coffee Chic taky znám, právě možná udělám ještě další díl tohoto článku :) a já to beru tak, že ten čas třeba u uklízení je trošku více efektivní, když u toho poslouchám něco zajimavého :)

      Vymazat
  3. Opravdové zločiny jsou super podcast!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo jsou, jsem ráda, že nějaký z mých znáš❤️

      Vymazat
  4. Podcasty jsou tak super věc, ale já se prostě nemůžu donutit je poslouchat. Prostě vůbec! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba si k tomu někdy najdeš cestu :) hlavně si musíš najít to, co by tě bavilo a potom od toho neodejdeš a toho času si na to budeš hledat víc :)

      Vymazat
  5. Já podcasty úplně nemiluju, raději si pustím i něco s obrazem, ale ráda si občas místo hudby poslechnu něco i při práci, úklidu nebo na zahradě. Obvykle si ale stahuji něco z youtube, osobně mě baví Duše K s Jaroslavem Duškem. Děkuji ale za tip, Život snů vypadá moc hezky a je to určitě téma, které mě baví!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo to uplně chápu. Já si k nim hledala cestu taky docela dlouho. Nejdůležitější je si najít taková témata, která nás baví a pak to jde samo :) Podcast Život snů vyzkoušej, ten je vážně boží :)

      Vymazat
  6. Opravdové zločiny miluju! Holky jsou velké sympaťandy:)

    OdpovědětVymazat
  7. Super výběr, Opravdové zločiny poslouchám taky :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem podcasty poslouchala dříve, ale poslední měsíce už jsem si žádný nepustila. Občas se podívám na Spotify, ale vlastně si z té velké nabídky ani nedokážu nic moc vybrat a raději si pustím videa nebo písničky :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  9. Já taky miluji podcasty :). Z tvých znám akorát opravdové zločiny, ale neposlouchám ho :). Já mám ráda různé seberozvojové, mama, psí anebo nějaké takové "oddechovky" :D.

    OdpovědětVymazat
  10. Miluji podcasty! Jestli jsem něčemu v posledním roce propadla, tak je to právě poslouchání podcastů a jsem strašně ráda, že se mluvené slovo dostalo díky tomu opět do popularity, protože sama jsem dělala dva roky v radiu a za mě nejlepší forma média. :)
    Já poslouchám spíš komediální podcasty na pobavení a oddych. Občas si ale pustím i Vinohradskou nebo se snažím si trénovat jazyky. Z oblíbených můžu doporučit Jau, ps to bolelo, Kachny (ty už ale skončili s vydáváním nových dílů) a Vyhonit ďábla. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je skvělý! Já se k podcastům dostala až taky teď během korony a je to skvělý :) a moc děkuju za tipy❤️

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji Vám za každý jeden komentář a sledování. Moc si toho vážím🌷