čtecí chvilka #5 I kniha, co mi otevřela oči

 

Krásný večer/ráno/poledne🌷

Poslední dobou se toho na mě sesypalo nějak moc a některé aktivity musím posouvat na druhou kolej a to i včetně čtení. Sice čtu, ale málo. Každopádně i přes to tady mám článek ze čtecí chvilky💕

První knížku mám od mojí babči, co si ji půjčila v knihovně a moc ji bavila. Tak jsem si řekla, že si ji půjčím a zkusím taky. Kniha Stále vládne mráz od manželů Börjlindových z roku 2017. Popravdě na to, že to je bestseller, tak jsem si ji nikdy nevšimla. Kniha patří do žánru krimi/detektivky a teda musím říct, že to, co se tam řeší, je nechutný a pro silné povahy. Je to velmi chytlavě napsané, určitě to není nudné a dlouho se rozjíždějící, a i když toto není první díl a pár souvislostí mi nedocházelo, tak to na mém pocitu po přečtení neubralo. Určitě doporučuju☺️
Kdyby někoho zajímal popis knihy:
Jedné noci bezdomovkyně Muriel natrefí v centru Stokholmu na plačící děvčátko. Jmenuje se Folami, a podobně jako hodně jiných dětí, i ona sem přišla na vlastní pěst, úplně sama. Muriel ji odvede na místo, kde sama přechodně bydlí. Po nebezpečném incidentu se tam však už neodváží zůstat, proto Muriel požádá o pomoc bývalého policajta a bezdomovce Toma Stiltona. 
Ve Smalandu našli zahrabané tělo zavražděného chlapce. Komisařka Mette Olsäterová a její tým posilněný mladou vyšetřovatelkou Olivií Rönningovou se rychle přesunou na místo hrozného nálezu, aby co nejdřív vyřešili ošklivou vraždu. Nedaleko nacházejí dýku s nápisem, který naznačuje, že chlapec se stal obětí rumunské zločinecké organizace. Stilton nabízí pomoc při vyšetřování. Spolu s Olivií ho vyšlou do Bukurešti, aby zjistili co nejvíc o chlapci i možném vrahovi. Když se začnou vyptávat a sbírat informace, přijdou na šokující stopu - a sami se ocitnou v ohrožení života.

Druhá kniha je jedna z těch, která Vám otevře oči v některý věcech. Kniha Tajemství od Rhondy Byrne z roku 2008 patří do žánru osobního rozvoje. Ať už vás zajímá zákon přitažlivosti nebo nezajímá, knize byste měli dát šanci, protože vás donutí se minimálně zamyslet. Možná se někomu může zdát, že je kniha až moc americká a vlezlá, ale hlavní pointa není narušena. Není to knížka s příběhem, kde je zápletka. Snaží se vám ukázat, jak zákon přitažlivosti funguje, obsahuje spoustu tipů, jak se tomu začít věnovat a tak dále. Tajemství je i jako film, ten je hodně americký, ale otevřelo mi to oči a na svět se koukám zase trošku jinak, jinak přemýšlím nad věcmi a situacemi a celkově se snažím tomuto tématu věnovat. Takže za mě můžu doporučit!🙏🏼
Kdyby někoho zajímal popis knihy:
Stojíte na prahu poznání. Fragmenty velkého tajemství se objevují v legendách, mýtech a filozofiích po celá staletí, jen znát tu správnou šifru. Kniha, kterou právě držíte v rukou, shromáždila moudrost předchozích generací a naučí vás dosáhnout všeho, co si přejete - v oblasti peněz, zdraví, vztahů i osobního štěstí. Pochopíte skryté síly, které ve vás dřímají, a odhalíte jejich moc. Učení novodobých mistrů, kteří štěstí, zdraví a bohatství dosáhli, vám ukáže, jak lze tajemství spokojeného života aplikovat na každém kroku. 

Zákonu přitažlivosti mám v plánu se někdy časem věnovat i tady na blogu, protože věřím, že to někoho dalšího zajímá také a ráda bych předala nějaké svoje tipy a zkušenosti💕

To je z mých přečtených knih aktuálně všechno. Dejte mi vědět, jestli knihy znáte, popřípadě jestli Vás nějaká zaujala☺️

Děkuji za přečtení, že stále navštěvujete můj blog a těším se zase příště🌷

zuzani_ca

Komentáře

  1. Knížku Tajemství mám taky na seznamu knih, které si chci přečíst :).

    OdpovědětVymazat
  2. Woe, já teda nečtu, ale věřím, že to byl zážitek. Tu první knihu bych asi ani nezvládla přečíst, na to mám moc slabou povahu. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mě dost zaujala hned ta první - Tady vládne mráz. Jednu detektivku jsem teď přečetla a moc mě bavila. Je to nová knížka od A. Mayne Dívka pod hladinou :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za tip! Já si teď ty detektivky dost užívám :)

      Vymazat
  4. Tajemství znám, sice jsem knihu nikdy nečetla, ale několikrát jsem viděla dokument natočený podle ní, moc mě bavil a sama se snažím podle toho žít.
    První kniha vypadá dost náročně, obávám se, že bych z toho byla v háji i několik týdnů :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to by Tě mohla ta kniha bavit ještě víc, pokud tě hodně bavil film :)
      Téma není lehké v te knížce, ale jednou za čas nějakou takovou vyberu a přečtu

      Vymazat
  5. Tajomstvo je skvelá kniha. Keď už sa fest nudím tak si pustím aj film a len tak počúvam.

    Andula z blogu DISCOVERINGGLAM
    Najnovší článok nájdeš tu >> KEDY SME OBJAVILI KOŽU? A AKO SI SPRÁVNE VYBRAŤ KOŽENKOVÚ SUKŇU?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anoo je to skvělý a jsem ráda, že to sdílíš semnou :)

      Vymazat
  6. To vypadá na chytlavou knížku, sama mám takové nejraději a brzy se chystám na podobný žánr. :) Super tip!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejlépe se mi čtou takové napínavé, protože nejde od nich odejít :D :)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji Vám za každý jeden komentář a sledování. Moc si toho vážím🌷