daily článek #3 I výlet, bakalářská práce a velká prosba

Krásnou neděli přeji!🌷

Snad jste si užili víkend, protože byl naprosto krásně sluníčkový☀️Týden jsem měla pracovní a trošku mě mrzí, že se k minulému víkendu vracím až teď, ale vzhledem k tomu, že jsem teď byla hodně pracovně zatížená, tak to je taková náhrada pro mě☺️

Sice to víte, ale připomenu to znovu, kdyby se tu objevil náhodou někdo nový - bydlím aktuálně v Břeclavi a naše nejčastější výlety jsou právě tady na Jižní Moravě. Je tady tolik krásných míst, že to stejně nemám celé prozkoumané, ale postupně mě přítel tahá na nová místa a za to jsem moc vděčná. Tentokrát jsme se vydali na Kolonádu na Reistně, která je popisována jako romantický klasicistní gloriet v Lednicko-valtickém areálu. Skvěle jsme to vychytali, protože jsme tam byli až okolo 6.odpoledne a skoro nikdo tam nebyl💕

Pokračovali jsme procházkou a užívali si naprosto úchvatný západ slunce, který jsme vychytali na výbornou. Co vám budu povídat, procházet se mezi vinicemi, koukat se na zapadající sluníčko s člověkem vašeho života..to byla romantika😍❤️
Teď jdu na Vás s velikou prosbou. Přemýšlela jsem, jestli to zahrnu i na blog, ale věřím v zázrak!
Bakalářská práce už mě dohání a s ní i praktická část. Touto cestou tedy oslovuji Vás, co čtete můj blog, zda by se tu našel někdo ochotný a laskavý človíček, který by mi pomohli s mojí praktickou částí a věnovali mi pár minut po dobu 14 dní🙏🏼
O co se jedná?
V nejnovějším výzkumu Ústavu aplikované psychologie FSEV UK vytvořili bezplatnou psychologickou mobilní aplikaci dostupnou pro Android a IOS telefony, která Vám pomůže naučit se efektivnější a zdravější způsoby, jak zvládat, když se vám nedaří podle vašich představ. Jednotlivé úlohy vám pomůžou naučit se reagovat na sebe samého s větším pochopením, s podporou a soucitem, a tím, paradoxně, zvýšit aj efektivitu svého chování a výkonu v práci, ale i zlepšení vztahů.
Co bude vaším úkolem?
Cvičení, která budete vyplňovat, jsou rozložená na 14 dní a na každý den máte připravenou úlohu, které splnění vám bude trvat průměrně 15 minut. (Efekt intervence je ověřeným výzkumem.)

Pokud někdo z Vás má zájem mi pomoct, napište mi do komentáře například, jak se jmenujete na instagramu a já vám napíšu zprávu co a jak. Děkuji velmi pěkně!
Taky mi určitě napište, co jste dělali o víkendu vy a držím palce do nového týdne💕

Mějte se výborně a těším se příště🌷

zuzani_ca




Komentáře

  1. Krásné fotky, jižní Morava je nádherná:) já bych ti klidně pomohla, na blogu mám odkaz na svůj ig:)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky, věřím, že jste si to užili:)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten západ slunce je tam opravdu kouzelný, nádherné fotky! :))

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkné fotky, Jižní Morava je krásná :). Klidně ti taky ráda pomůžu, můžeš mi napsat na ig: ponasichtlapkach :).

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá to tam moc krásně. Hlavně je super, že tam skoro nikdo nebyl :) jižní Moravu nemám vůbec projetou, ale moc mě láká :) my byli o víkendu na dynove farme a v kině na Venomovi 2 :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě si na ni doporučuji někdy vyhradit čas, nebudeš litovat :) jee na dýňové farmě jsem nikdy nebyla, ale musí to mít skvělý podzimní vibe :)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji Vám za každý jeden komentář a sledování. Moc si toho vážím🌷