moje nejoblíbenější tužka na oči

 

Ahojte🌷

Jak se máte? Jak zvládáte první studené dny? Já nějak nemůžu pustit z mé hlavy léto, takže to moc nezvládám😁O tom jsem ale psát nechtěla. Dneska mám pro Vás tip z kosmetického soudku. Makeup mám velmi ráda, baví mě zkoušet nové produkty, ale jakmile si něco oblíbím, jsem schopná si to kupovat stále dokola a trošku odmítám začít používat něco jiného (prosím, že to tak máte taky někdo?).

Chtěla bych Vám představit můj absolutní must have v mé sbírce kosmetiky. Tužka na oči od NYX v odstínu Golden Bronze, na kterou fakt nedám dopustit. Nádherný odstín, měkký hrot, se kterým se výborně pracuje a linky s ní mám hotové za 2 minuty. Pokud jste jak já, že vám dělá problém udělat přesnou linku, toto je skvělá alternativa, protože je to s touto tužkou jednoduché a když to nebude úplně nejpřesnější, vůbec to nebude vidět. 

Už jsem přemýšlela, že bych si koupila i jiný odstín, ale zatím jsem zůstala věrná tomuto💕Absolutně ji zbožňuju, protože si i myslím, že mi tento odstín sedí a já se často v líčení držím v zemitých a nude odstínech, takže se mi hodí téměř vždy.

Pro lepší představu, jak tento odstín vypadá na očích, jsem moje jedno líčení vyfotila. Někdy si dělám širší linky, někdy jen tenké. Co taky někdy dělám pro větší dokonalost, vezmu si vatovou tyčinku, dám na ni trošku micelární vody a ocásek linky upravím více do špičky nebo jak se mi zrovna líbí. Fotky nejsou upravené a jsou vyfocené na přirozeném světle☺️
Je mi jasné, že Vás bude zajímat, jakou paletku na oči jsem použila. Použila jsem paletku od NYX Ultimate Edit v odstínu Warm Neutrals (nosím ji všude sebou vzhledem k velikosti, tak už obal nevypadá reprezentativně😁) a 2 stíny jsem použila z paletky Makeup Revolution Soph X (tu jsem věnovala mamce, ale na toto líčení jsem si ji od ní půjčila). 

Paletku Soph X už nemám u sebe, ale kdyby náhodou někdo nevěděl, která paletka to je, přidávám fotku☺️ Je skvělá a i moje mamka se s ní ráda líčí. Je dobrá na klasické každodenní líčení v nude odstínech, ale dá se s ní vytvořit i barevný a zajímavý look.
Pro info - NYX paletka je aktuálně na Douglasu ve slevě za krásných 151,-  a tužka na oči je aktuálně na Douglasu taky ve slevě za 159,-❤️

To je z dnešního makeup článku všechno. Dejte mi vědět do komentáře, co je Váš must have produkt na který nedáte dopustit💕Těším se na Vaše tipy a třeba si najdu s Vaší pomocí další top produkt😍

Mějte se krásně🌷

zuzani_ca

Komentáře

  1. Mě naopak kosmetika vůbec nebaví :D. Kdysi jsem se malovala, ale vždy jen tak nějak laicky a s kosmetikou, kterou mi doporučily kamarádky :D. Každopádně vždy obdivuji, kdžy si někdo umí udělat hezký make-up a ty to máš teda moc krásné :O.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nevadí, každého to nemusí bavit a z mých kamarádek se takto full face líčí jen asi 2, takže to je uplně v pohode :) každopádně moc děkuji za kompliment❤️

      Vymazat
  2. Hezké líčení!!! Musím říct, že já moc hnědou tužku na oči nepoužívám, vlastně ani jinou. :D Nejvíce používám černé linky (fix). A někdy si linku vytvořím stínama. Ale ta tužka vypadá dobře, tak bych to mohla někdy zkusit. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si dřív dělala linky černou fixou, ale přišlo mi, že to je moc tvrdé na mě a nešlo mi to udělat tak jak jsem chtěla. Pak jsem jednu dobu volila jako linku stíny, ale potom mi poradila ségra tady tuto hnědou tužku a od té doby skoro nepoužívám jinou :)

      Vymazat
  3. Já mám oblíbenou tužku od Essence, nedám na ni dopustit. :) Paletka ale vypadá také moc krásně. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Essence má skvělé tužky na rty, ale na oči jsem ještě nezkoušela :)

      Vymazat
    2. Jojo, potvrzuji, je moc dobrá, na to kolik stojí... ! :D

      Ela

      Vymazat
  4. Krásné líčení očí... mně žádné nevydrží, tak se do něj raději ani nepouštím. :D
    Ale hnědé linky mám taky ráda! :)

    Ela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji mockrát! Zkus oční víčka hodně zapudrovat, možná Ti to bude držet líp :)

      Vymazat
  5. Tak ten odstín.. to je nádhera! Já používám na denní líčení víceméně jenom černé linky, občas v létě modrou nebo růžovou, ale tohle je takové jemné a přece jiné, takže díky za tip. Určitě po nich kouknu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! Já právě ty černé nerada používám, tak jsem si našla jinou cestu, protože jsem se linek nechtěla zbavit uplně :)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji Vám za každý jeden komentář a sledování. Moc si toho vážím🌷