nákupy #3 I Rossmann

Krásný den🌷

Mám sice rozepsaný článek ještě zpětně k víkendu, ale vzhledem k tomu, že právě probíhá akce v Rossmannu 1+1 na všechnu dekorativní kosmetiku, přehodnotila jsem pořadí článků a dnes tu mám tedy krátký kosmetický haul💕

Největší radost mám z paletky Revolution Forever Flawless Dynamic Eyeshadow Palette v odstínu Mesmerized. Kromě toho, že mají asi 6 barevných variant, má paletka krásný plechový obal. Vybrala jsem si tuto fialovou variantu, protože jsem chtěla oživit svoji skromnou sbírku paletek, které mám většinu do nude a hnědých barev, maximálně s odstíny do růžova. 

Paletka obsahuje 8 stínů, z toho 3 jsou lesklé, 4 matné a jeden je vyloženě třpytivý a bude potřeba ho nanášet štětcem spolu s fixačním sprejem. Mám z paletky obrovskou radost a těším se, jak ji vyzkouším. Snad mě nezklame, protože jsem do ni sahala jen v testeru a pigmentace se mi zdála hodně slušná☺️

Dalším produktem, respektive dvojicí produktů, ze kterých mám radost, je novinka od Essence. Rtěnka Cool Collagen Plumping Lipstick v odstínu 203 My Advice, který je nádherný. Ve stejném odstínu mám i tužku na rty. Kromě krásného odstínu má rtěnka i krásný obal, řekla bych až do rosegold barvy💕

Další produkt jsem koupila na základě doporučení moji kamarádky. Původně jsem chtěla zkusit řasenku Lash Sensational od Maybelline (taková ta v růžovém obale, určitě víte která), ale nakonec jsem dala na doporučení a vzala jsem řasenku the Colossal. Jsem hodně zvědavá, jaké bude dělat řasy.
Posledním kouskem je můj nejoblíbenější gel na obočí, který mám už asi po páté. Essence Make Me Brow v nejtmavším odstínu 04 Ashy Brows. Zkoušela jsem gel od Pupy, od Benefitu, ale cena/výkon je tento podle mě nejlepší.
To je z mých nákupů všechno. Dejte mi vědět, jestli tuto akci v Rossmannu plánujete využít (je platná do 24.10.2021), popřípadě jestli jste ji už využili. Také mi dejte vědět, jestli byste chtěli recenzi produktů a líčení s paletkou, protože já už se nemůžu dočkat, jak to vše vyzkouším a ráda bych se o to podělila aj s Vámi, v nějakém krátkém článku☺️

Mějte se moc pěkně a těším se u dalšího článku, který bude souviset ještě s víkendem☀️

zuzani_ca


Komentáře

  1. Ahoj, také jsem využila akce. Gel na obočko od Essence mám taky, řasenku jen v jiné variantě. ☺ krásný den .
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahooj, tyto akce jsou skvělé a dneska jsou v drogerce už skvělé produkty :)

      Vymazat
  2. Takové akce jsou super :). Hezké produkty sis vybrala :).

    OdpovědětVymazat
  3. Joooj tuhle akci na podzim v Rossmannu úplně miluju a vždycky tam toho haldu nakoupím. Teď jsem ale bohužel na Erasmu a v Bulharsku Rossmanna nemají, takže nic nového nepořídím. :( Ale zase ušetřím. :D
    Jinak ta paletka je moc pěkná, super výběr barev. Akorát já mám těchto do růžovo-fialova doma už minimálně 4. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee tak to nevadi, příští rok si to vynahradíš a třeba za tu dobu stihneš něco dopotřebovat☺️já růžovou paletku sice mám, ale do fialova ne, takže si ji hodně užívám❤️

      Vymazat
  4. Tuhle akci jsem využila asi 2 roky zpět a pamatuju, jak tam bylo šííleně moc lidí :D Teda bab :D Myslím, že si ji nechám ujít. Teď nic z kosmetiky nepotřebuju. Maluju se jen vyjímečně, takže ani tu spotřebu nemám takovou. Ale paletka má moc krásné odstíny.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I to je v pořádku. Já si vyloženě z dekorativní kosmetiky taky dlouho nic nekoupila, protože přes koronu, kdy jsem byla pořád doma, jsem se nelíčila a tak mi nic nedocházelo, ale teď přišla uplně chuť oživit moji sbírku :)

      Vymazat
  5. Jé o té akci vůbec nevím a dnes po práci teda jedu do Rossmana!:D Super článek, paletky od Revolution mám moc ráda a po tom gelu taky pokukuju:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee tak to jsem ráda, že nejsi ochuzena o akci :) já ji využívám každý rok a jindy skoro dekorativní kosmetiku nekupuju :D

      Vymazat
  6. Colossalka nikdy nezklame, je to za mě jedna z nejlepších řasenek. :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem ji vyzkoušela a myslím, že mi bude vyhovovat❤️

      Vymazat
  7. Tyjo, ta rtěnka vypadá moc dobře, vůbec ji neznám... jak je to možné?! :D

    Ela

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji Vám za každý jeden komentář a sledování. Moc si toho vážím🌷