můj nejoblíbenější vánoční stromek a životní přání I Vánoce 2021

Pěkný páteček

Venku sněží a moje vánoční nálada se zase posunula o level výš! Sice jsem sníh v listopadu nečekala, ale to nevadí😃 Dneska jdu na Vás s krátkým článkem a jdu se pochlubit s mým malým vánočním stromečkem, který mám u nás doma s přítelem😍

Abych vám jen přiblížila krátký příběh, proč okolo mého stromku dělám takové haló... Já jsem milovník růžové barvy a před zhruba 7 lety jsem dostala od mamky jednu růžovou skleněnou baňku na Mikuláše. Další rok mi dala baňku zase na Mikuláše a já se do nich zamilovala. Od té doby je sbírám a mým velkým snem je jednou nazdobit velký živý strom pouze růžovými ozdoby 💕🎄 Bude to ještě pár let trvat, každopádně jsem na dobré cestě, protože jeden menší stromeček už nazdobit můžu a ten vám teď ukážu. 

Už se tady rovnou i rozloučím, nasajte semnou trošku vánoční nálady a atmosféry a budu moc ráda, když mi dáte vědět, do jakých barev budete mít letos stromeček vy❤️

Mějte se moc pěkně a těším se příště🌷

zuzani_ca

 






Komentáře

  1. Já bych mohla jít s ozdobami z fleku hned na trh. Ale pravda, růžové bych na prodej neměla)))) A ty tvoje jsou nádherné a krásně vyniknou na zasněžených větvičkách. Přeji krásné zahájení adventu.

    OdpovědětVymazat
  2. To je krásný nápad s tím dáváním každým rokem jedné té baňky :). Pěkný stromeček :).

    OdpovědětVymazat
  3. Není to úplně můj styl, ale vypadá fajn:) A ten nápad s baňkou ročně je originální!:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo to určitě není šálek každého, protože to nejsou ani vánoční barvy :)

      Vymazat
  4. Pro mě růžová není vánoční, preferuji raději zlatou a červenou, jsem na to trochu posedlá, haha, ale máš to moc krásně sladěné a ten stromeček je moc krásný. Je fajn, že dnes jde už ozdoby sehnat v tolika barvách.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anoo je to nezvyklé, ale já pravě tu klasiku jako červenou a zlatou nemusím :) a máš pravdu, že je super, že se dneska dá sehnat cokoliv v jakýkoliv barvách :)

      Vymazat
  5. Máš opravdu nádherný stromeček! Do růžova sladěný se mi vždycky moc líbil, ale letos jsem zvolila červeno zlatou klasiku. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji mooc :) červeno zlatá je klasika, to je asi nejvíc vánoční :)

      Vymazat
  6. No joo kdo z nás milovníků růžové by nechtěla do růžova laděný vánoční stromek že jo. :D Já teda rozhodně, ale obávám se, že mi to doma s mamkou a ani v budoucnu s přítelem nejspíš nevyjde. Takže to máš krásné a užívej si, že mu nevadí růžový stromek. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. naštěstí to přítel neprožívá a nechává to v mojí režii :D :) držím palce, aby se ti podařilo mít někdy růžový stromeček :)

      Vymazat
  7. Krásný originální růžové ozdoby :) My máme stromeček do červeno stříbrné, to nám přišli jako takové nejuniverzálnější barvy :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tyjo znám nejčastěji červeno zlatou kombinace, ale se stříbrnou to musí být krásné😍

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji Vám za každý jeden komentář a sledování. Moc si toho vážím🌷