nákupy ze Sinsay - vyplatí se?

 

Pěkný čtvrtek

Musím říct, že mi včera ten svátek úplně sednul a potřebovala jsem to. Přiznám se, nevytáhla jsem paty z domu, ale za to jsem udělala spoustu věcí do školy, v klidu jsem si zacvičila, koukala na Netflix a byl to příjemný den☺️

Dneska věnuji článek celkem známému obchodu Sinsay. Minulý týden mi kolegyně v práci dala info, že na jejich e-shopu mají slevy a dopravu zdarma. Už jsem po něm koukala víckrát, protože mají dobré ceny, ale popravdě jsem se od tam bála objednat. Přece jenom není dopředu jasné, jestli za nízkou cenu můžeme očekávat kvalitní zboží. 

Letos jsem usoudila, že budu dávat méně kosmetiky a více praktických věcí. Rozhodla jsem se, že koupím malé crossbody kabelky, které se neztratí v žádném šatníku. Tak jsem to tedy riskla a teď zbystřete - obě kabelky mě stály 264,- dohromady🙏🏼 Docela neskutečné, že? Tak se pojďme podívat na kvalitu.

Samotná doprava byla rychlá a kabelky přišly kvalitně zabalené, obalené v papíru. Také se mi líbilo, že používají papírovou lepící pásku. Podle mě super krok a všímám si, že to využívá čím dál více firem. První jsem vybrala černou klasiku se zlatými prvky. Velikostně jsou obě dvě na menší peněženku, klíče, mobil, kapesníky a tak, celkem klasická crossbody. Je hezky ušitá a vypadá velmi dobře. Kdyby tam ta akce ještě byla, objednala bych ji i sobě, protože takových kabelek není nikdy dost😍Na fotce nevypadá úplně černá, ale to je jen světlem.

Jako další jsem zvolila šedou variantu se stříbrnými doplňky. Ach, jak já mám ráda, když za málo peněz koupím něco, co vypadá výborně. Tato kabelka mi přijde o něco málo prostornější než ta černá. Je šedá, takže my, co nosíme převážně černé outfity, máme alespoň nějaký výraznější element. Zároveň se hodí i ke světlým outfitům, takže výborné využití a nebojte se sahat i po jiných než černých barvách. Kabelku můžu opět moc doporučit❤️
Zatím to vypadá, jak kdyby mi někdo dal velké prachy za vychvalování😁 Ale vůbec ne. Jen jsem to vyzkoušela a jsem nadšená z toho, v jaké kvalitě kabelky přišly. Tady rozhodně platí za málo peněz hodně muziky a to se vyplatí! Co za další tipy vám můžu z této stránky dát a co mně se líbí, tak jsou různé vánoční srandy jako naušničky, pyžama, trička, svetry a postupně přidávají i vánoční dekorace, takže se určitě podívejte💕

Tady už se s Vámi loučím. Dejte mi vědět, jak jste na tom s vánočními dárky vy, jestli už nakupujete nebo si to necháváte na prosinec🎄

Mějte se moc hezky a těším se u dalšího článku.

zuzani_ca


Komentáře

  1. To je super, že jsi spokojená! Kabelky vypadají hezky, věřím, že je unosíš.
    Sama si potrpím na kvalitu a raději jednu top kabelku než více, takže tam často nad cenou jen zapláču :D
    Dárky už mám skoro všechny, za což jsem ráda, mám pak před Vánoci klid :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou to vánoční dárky, takže snad je unosí obdarované :)
      joo jako určitě bude něco na tom raději více peněz za dobrou kvalitu než opačně :D
      To je supeer, já taky a chybí mi už jen drobnosti :)

      Vymazat
  2. Sinsay u nás otevřeli nedávno a přesně takový obchod u nás chyběl, mají tam krásné věci! :) I tyhle kabelky jsi vybrala skvěle, moc se mi líbí. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do kamenného obchodu bych se klidně zašla podívat, to musí být mnohem lepší než přes internet :)

      Vymazat
  3. Na jejich e-shop už jsem také několikrát koukala, ale ještě jsem se neodhodlala od nich něco vyzkoušet. Přece jenom mám ráda, když ty věci vidím naživo 😅

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo to já taky, když si to prostě můžu osahat, tak je to lepšii☺️

      Vymazat
  4. Nedávno u nás otevřeli Sinsay a právě po kabelkách jsem hodně pokukovala :D Jinak dárky dnes doobjednávám, jinak hotovo, uf:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je nejlepší mít dárky vždycky takto dřív! :D :) a na ty kabelky mrkni, jsou podle mě moc hezký za ty ceny :)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji Vám za každý jeden komentář a sledování. Moc si toho vážím🌷