nové vánoční dekorace I Vánoce 2021

 

Příjemné pondělí přeji

Vítám Vás u dalšího vánočního článku. Mám toho tolik, že to všechno utíká jak voda. Ale jediné, u čeho jsem aktuálně schopná na chvíli zastavit, tak je nakupování a dekorování bytu vánočními dekoracemi. V pátek jsem byla na návštěvě u naší známé, co má v Brně květinářství. Je veliký milovník Vánoc a její obchod je vánoční sen😍 Škoda, že nevím, jak Vám sem dát video, protože to je něco nádherného. Má několik vánočních stromů a každý do jiného stylu a dekorace kupuji většinou už jen u ní. 

Ani tento rok jsem neodešla s prázdnou. Vánoce jsou období, kdy mi nevadí kýčovitost. Ale pořád se snažím držet alespoň v podobných barvách. Už pár let si frčím na kombinaci bílé a růžové a zatím mě neomrzela. Co dál zbožňuju, tak jsou kostelíky, domečky a podobné dekorace, takže si to postupně sbírám. Tento rok jsem pořídila do sbírky kostelík se třpytivě zlatou střechou a je podle mě úplně boží. Dokonce i svítí, jako všechny ostatní, takže když je všechny zapnu, vytvoří to krásnou atmosféru✨

Jako další jsem pořídila dřevěné sáňky, který mám teda normálně na jídelním stole. Zatím jsem na ně položila svícen na čajovou svíčku, ale plánuji dokoupit nějakou postavičku nebo něco, co bych na ty sáňky mohla posadit. 
Zasněžený vánoční stromeček jsem kupovala minulý rok v Tescu a zatím ho mám jen takto postavený, protože se mi líbí i samotný. Prázdný ale nezůstane, v týdnu na něj dám své růžové skleněné ozdoby, které už pár let sbírám a mým snem je jednou ozdobit velký živý strom pouze růžovými skleněnými ozdobami💕 Určitě vám ho ukážu, měla jsem ho už minulý rok a moc se mi to líbilo🎄

Taky mám za sebou tento rok ozdobený první stromeček a to ve vinotéce moji mamky, kde mám taky brigádu. Ano, na stromečku jsou i květiny. Někde jsem to jednou viděla a moc se mi líbilo, že to je takové jiné. 
Tady končí moje vánoční chvilka. Doufám, že se mi daří Vás pomalu ladit na vánoční atmosféru. Mojí náladě chybí už jen balící papír, který jsem pořád nekoupila, protože mám představu, jaký bych chtěla😃 Plánuji ještě zajít do Pepca, Kiku, Butlers a NanuNana, abych pořídila ještě něco do sbírky✨

Dejte mi vědět, jestli už taky začínáte zdobit váš byt, dům, pokojíček nebo jestli jste neodolali nějaké vánoční dekoraci jako já a koupili si nějakou😍

Mějte se hezky a těším se příště!

zuzani_ca








Komentáře

  1. Taky každoročně ujíždím na vánoční vlně )))

    OdpovědětVymazat
  2. Krásne ozdoby. Ja som ešte nič nekúpila a ani nevytiahla a ani ma ešte Vianočná nálada nechytá.

    môj blog nájdeš tu>> DISCOVERINGGLAM

    OdpovědětVymazat
  3. Balící papír jsme byli kupovat v pondělí a výzdobu plánuju na první adventní neděli :) Už se na Vánoce moc těším! Dost tomu pomohla i tvorba vánočních receptů na blog :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee tak super:) mně celkově pomáhá okolí, když všude vidím vše vánoční❤️

      Vymazat
  4. Nádherné dekorace i stromeček! Letos se na Vánoce šíleně teším! :))

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji Vám za každý jeden komentář a sledování. Moc si toho vážím🌷