top čaje (a první vánoční tip!) I Vánoce 2021

Krásný den

Vůbec nechápu, kam se poděl říjen a že je už 2.listopadu. Pro mě to ale znamená jediné - listopadem pro mě začínají Vánoce a já se nemůžu dočkat vánočních článků a tímto dnešním oficiálně začínám vánoční období u mě na blogu😍Dala jsem si záležet a každý vánoční článek (nevím, jestli teda jen čistě vánoční nebo každý) bude mít svůj rámeček, kterým Vám pomalu ale jistě budu navozovat vánoční náladu a atmosféru🎄Nebo v to alespoň doufám, protože já jsem veliký milovník Vánoc❤️

Dneska mám pro vás tip na 2 čaje z Rossmannu. Jeden není vánoční, ale i tak ho musím doporučit. Jedná se o čaj s názvem Sonne Afrikes s příchutí manga, ananasu a banánu. Tento čaj vám navodí spíš trošku exotickou dovolenou (takže Vánoce na pláži?😁) a je úplně boží. Má hrozně specifickou vůni i chuť a já si ho moc oblíbila. Pokud budete mít cestu kolem Rossmanna, doporučuju mrknout (omlouvám se všem Slovákům. Tuším, že na Slovensku Rossmann není..).

Další čaj už je maximálně vánoční a to konkrétně limitovaná edice Winter Backstube s příchutí jablek, koření skořice a perníku❤️ Jakmile si tento čaj zalijete vodou, provoní vám celý byt a to nekecám. Jestli si mám představit vůni Vánoc, tak přesně takto voní a chutná tento čaj. Mají ještě další dvě příchutě a mám takový pocit, že si ještě minimálně jednu vezmu. A jako bonus má tato značka moc hezké obaly☺️
Koukala jsem také na drogérii Dm, kde mají adventní kalendář s 24 čaji a taky na adventní kalendář od Sonnentoru, které má rozkošné balení😍Dám vám sem fotky, ať víte, které myslím. Až tento rok jsem tolik začala pít čaje (moje kamarádka je na mě určitě pyšná, zdravím Tě Kačii❤️), takže si to užívám a nejraději bych teď nakupovala jenom čaje😂
To je z mých prvních vánočních tipů všechno. Dejte mi vědět, jestli teď v zimě taky rádi pijete čaje, popřípadě jaký je Váš oblíbený a jestli Vás zaujal nějaký z těchto✨

Přeji hodně štěstí do nového měsíce a těším se zase příště, u celkem speciálního článku🙏🏼

zuzani_ca

Komentáře

  1. Já mám Vánoce taky ráda a ty letošní už mám skoro vyřešené. Adventní čaj od Sonnentoru jsem měla vloni a moc mi chutnal ( a to ovocné čaje moc teda nemusím). Rossmannovské čaje vůbec neznám; takže díky za tip.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že nejsem sama! Já tak miluju nakoupit dárky brzo a pak mít klid a užívat si jen vánoční atmošku bez stresů :)

      Vymazat
  2. Jee, ráda vidiím dalšího blázna do Vánoc! Taky je naprosto miluju a nemohu se jich každý rok dočkat :D Ty čaje vypadají skvěle, já je vždycky v DMku nebo Rossmanu tak ráda kupovala!
    A ten mini čajový adventní kalendář je super, ten bych si určitě koupila!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Boží, je nás tu víc takových😍
      Já pravě až letos začala takto pít čaje a hrozně si užívám, jaký je výběr :) a oba adventní kalendáře vypadají moc dobře, takže je chci oba dva :D

      Vymazat
  3. Já jsem milovník čajů jakéhokoliv druhu. Vánoční už jsme si taky koupili - teď je to správné období na pořádný hrnek dobrého čaje. 🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně jak říkáš :) je to pro mě aj určitý relax to pití čaje, takže to miluju :)

      Vymazat
  4. Pěkné tipy na čajíky :). Já čajová moc nejsem, a navíc mi většina ovocných nedělá dobře kvůli ibišku :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo tak tomu rozumím :) to nevadí, každý má rád něco jiného :)

      Vymazat
  5. Wow, vypadají opravdu skvěle a určitě tak i chutnají! Mám moc ráda čaje, hlavně v zimním období. :))

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji Vám za každý jeden komentář a sledování. Moc si toho vážím🌷