cestujeme - Bad Kleinkirchheim

 

Krásnou neděli

Já jsem se zase nějakou dobu neozvala, což mě pořádně mrzí. Ale znáte to, máte nějaké plány, jen realita je potom trošku složitější, skočí vám milion jiných plánů a tak dále. Chtěla jsem se věnovat Vánocům, ale rozhodla jsem se, že ne (omlouvám se všem, kteří čekali na vánoční článek, možná se ještě zpětně vrátím k nějakým dárečkům, které jsem dostala a jsou boží a můžou být jako tip☺️)

Poslední dny mám pocit, že se toho na mě valí nějak moc. Dokončování bakalářky, první čtení státnicových otázek, samá práce, domácnost, rodina, kamarádi, cvičení... Je toho spoustu a nevím co dřív, ale přece jen na chvíli od reality jsme měli možnost odjet. Celá rodina jsme se sbalila a odjeli jsme na týden na hory na lyžovačku v kombinaci s termálními lázněmi a o tom dnešní článek bude❄️

První letošní dovolená a poznání nového místa se nacházela v Rakousku v malém lázeňském městečku Bad Kleinkirchheim. Bylo to celkem z ruky a cesta nám trvala 6 hodin autem. Jeli jsme na 6 nocí a jela celá moje rodina a naši blízcí známí, takže to bylo naprosto boží. 
Ubytovaní jsme byli u moc milé paní v chalupě, kde bylo více apartmánů, z toho každý měl svoji kuchyň, koupelnu, balkón a tak dále. Všechny apartmány byly v pěkném chalupářském stylu, všude dřevo, miloučké dekorace a působilo to moc příjemným dojmem. Největší výhoda tohoto ubytování byla poloha - viděli jsme z okna přímo na sjezdovku a k prvnímu vleku jsme šli (v lyžácích) přibližně 8 minut. Co víc si přát? 
Další parádní věc, na kterou se rychle zvyká, je donáška snídaně až na kliku dveří do pokoje. Každý večer jsme si napsali, jaké pečivo a kolik ho chceme na druhý den ráno, dál tam byly čerstvé jogurty, mléko a jiné další potraviny a ráno před 8 jsme to měli na klice nebo v ošatce před dveřmi😍 Sice bych s takovou měla za chvíli 100 kilo, ale ten týden to bylo moc příjemné.
To, že naše dovolená nebyla jenom o lyžování, ale také o jídle, vám ani nemusím říkat😃 Na každých horách si musím dát velkou plněnou sladkou knedlu a bombardino. Bez toho by to nešlo😁
Další jídla jako boloňské špagety, saláty nebo burger jsem nefotila, to nebylo nijak zajímavé. Obědy jsme jedli každý den většinou jinde někde na svahu a začínaly tuším od 9 eur, takže celkem v pohodě☺️ Kolikrát ale ten výhled, který jsme u jídla měli, byl neskutečný. Jeden Vám sem dám❤️
Co se samotného lyžování týče, tak jsme si za ten týden mákli. Lyžovali jsme každý den od rána od 9 hodin kdy pustili lanovky až do přibližně půl 4. Vydrželi jsme to hlavně proto, že nikde nebyli žádní lidi a sjezdovky byly široké a upravené jen pro nás a celý týden jsme měli modrou oblohu, sluníčko a bezvětří. Když to teď sepisuju, tak to zní jako zimní dovolená snů a to teda fakt byla, protože nám všechno vyšlo! Až na to, že jsem byla celý týden nemocná, tak mě to lyžování vždy zmohlo hodně😃 
(Přichází série fotek čistě na kochání😍❄️)
Nádhera, co říkáte? Fakt jsem si to moc užila! Jeden den jsem si šla půjčit snowboard, protože bych se na něm chtěla naučit. Sice jsem se druhý den skoro nemohla hýbat, jak mě vše bolelo, ale myslím, že mi to docela šlo a chtěla bych ještě tuto zimu stihnout zajet někam na kopec tady u nás v okolí a postavit se na prkno znovu☺️
Jak jsem zmiňovala na začátku, je to lázeňské městečko a tak jsme navštívili (já pouze jednou kvůli nemoci) lázně, kde jsme se mohli koupat venku s výhledem na sjezdovku. Bohužel jsem si nebrala telefon, tak jsem nic nevyfotila a dovoluji si přidat fotku z internetu aspoň pro představu. Bylo to příjemné, protože tělo mě z lyžování bolelo pořádně, jelikož to je úplně jiný pohyb, než na který jsem zvyklá.
Poslední část je opatření a covid. Pokud se chystáte kamkoliv cestovat, je nutné se podívat až těsně před cestou, jaké jsou podmínky v dané zemi, popřípadě zjistit, jestli domácí hostitelé nevyžadují něco navíc. My jeli v termínu, kdy do Rakouska mohli jen naočkování, z toho my co máme jen 2 dávky, tak jsme museli na PCR test. Ve stanicích na lanovkách jsme museli nosit respirátory a to musím říct, že helma, brýle, kukla a respirátor je bomba kombinace😃 Ale co se dá dělat, aspoň tam nikdo nebyl a tak prázdné sjezdovky jsem nikdy nezažila❤️
Pokud jste někdo došel až sem, tak jste boží a moc Vám děkuju. Věřím, že jsem Vás aspoň na chvilinku vtáhla do zimního království, kde jsem si mohla vyčistit hlavu a užít si čas s rodinou. Cestování mě baví a i když je doba šílená, tak jsem ráda, že ta možnost cestovat tady pořád je✨

Dejte mi do komentáře vědět, jestli plánujete letos taky odjet na hory a jestli patříte do týmu lyže, snowboard nebo běžky😍

Mějte se úžasně a moc se těším u dalšího článku🌷

zuzani_ca








Komentáře

  1. Tak to bych si taky nechala líbit. Parádní pobyt se vším všudy.

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Anoo a to jsou to jenom fotky. Realita byla jak sen☺️

      Vymazat
  3. Ty jejich obří sladký knedle naprosto miluju! A už jsem ho strašně dlouho neměla .. :D No já se na hory letos asi nedostanu stejně jako loni. Loni covid, letos práce, diplomka a všechno se valí, takže ti naprosto rozumím. Proto obdivuji, že sis v tom všem byla schopná najít čas odjet. Já mám teď pocit, že následující 3 měsíce nebudu mít čas vůbec na nic, než jenom sedět u compu a psát.. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ji neměla asi 5 let a to bylo pohlazení po duši, když jsem si ji dala :D Ježiiš, jak ja s Tebou soucítím..držím nám palce, abychom to všechno hezky zvládly!

      Vymazat
  4. Tak tam to muselo být doslova kouzelné! Určitě sis dovču užila naplno, krásné fotky! :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji Vám za každý jeden komentář a sledování. Moc si toho vážím🌷