můj poslední měsíc I Vánoce 2021

 

Krásný víkend všem a vítám Vás v Novém roce 2022!❤️✨

Vůbec nechápu, kam se poděl čas. Konec roku a Vánoce byly tak rychlé a pro mě pocitově krátké (asi skrz dovolenou v teple), že jsem je ani moc nestihla pobrat. Věřím, že jste do nového roku vstoupili tak, jak jste si představovali nebo alespoň s úsměvem na rtu. Já moc dobře nezačala, ale to nevadí😃 Měla jsem před Vánocemi nachystaný asi 3 články, které jsou ještě vánoční, no nakonec jsem nevydala ani jeden a tak mě zajímá, jestli je mám už úplně zahodit nebo by někdo z vás klidně trošku vánočně/zimní atmošky ještě ocenil. Dejte mi vědět, protože to mě fakt zajímá, ať se podle toho zařídím dál✨

A abych si nepřipadala na vině, že jsem Vás úplně ochudila o můj život poslední měsíc od posledního článku, tak si uděláme rekapitulaci pomocí fotek😍

Polovina prosince byla v duchu karibském, jelikož jsem se válela asi 15 dní na pláži a užívala si nádherných 30 stupňů!❤️
Vidět pelikána na živo byl naprosto úchvatný zážitek. Lítalo jich tam pravidelně víc a je to tak krásné a elegantní zvíře, až je to neskutečné. Trošku jsem díky nim měla Hledá se Nemo vibe😂
Ach...jídlo bylo dokonalé a co si budeme, all-inclusive je skvělost! Nejvíc jsem si vychutnávala čerstvé ovoce, které se nedá s tím u nás srovnat a také čerstvé mořské plody a ryby, kterých se nemůžu nabažit a miluju to☺️ Takže moje dovča byla v duchu jídla, slunění, plavání a pití drinků😂
Vánoce v tropech...je to zvláštní. Nejsem zvyklá mít 30 stupňů v prosinci, ležet na pláži, plavat v teplém moři. Ale snažili se nás naladit pomocí dekorací. I vánoční stromeček měli. Ozdobené palmy jsou taky dobrý kýč, ale bože, miluju to tam😍 Sice jsem vánoční dárky doháněla až těsně před Vánocemi, což není u mě zvykem a snažila jsem se o vánoční náladu pomocí koled u procházek kolem pláže, ale i tak to bylo boží a utéct od předvánočního shonu a krátkých studených dnů moc doporučuju a byla to nádherná zkušenost a zážitek!
Tyto fotky si tu chci odložit❤️ Podívejte na tu nádheru, na ty krásné barvy moře, oblohy, písku..
A na závěr cesta zpět, ať to není všechno jenom růžové. Cesta nám od hotelu ke mně domů trvala 35 hodin! Z toho asi 31 hodin jsme měli na obličeji respirátor. Let do Evropy byl docela dobrý, byl kratší o 2 hodiny jak po cestě tam, ale letěli jsme v noci a v respirátoru se spát prostě nedá, takže to bylo náročný a oči jsem ani nezavřela. Poté nám v Düsseldorfu zrušili let a museli jsme čekat 11 hodin na let do Vídně na prázdném letišti, kde skoro vše bylo zavřené. Šílenost a ještě teď zpětně mě úplně mrazí, jak hrozné to bylo. Na letišti jsem se snažila usnout pokroucená na sedačkách, ale nešlo to, takže tak 42 hodin bez spánku bylo fakt náročných.
Po dovolené nastal stres, panika a těžký návrat do reality. Práce, kde jsem se musela nahřívat u přímotopu, protože 30 stupňů rozdíl byl cítit, balení dárků, zdobení stromečku a snaha nasát vánoční atmosféru ze všech sil. Jo a do práce jsem šla hned druhý den po příletu, takže jsem byla jak přejetá válcem😃
A můj vánoční stromeček ze všech úhlů, který miluju (jako každý rok miluju svůj stromek😃). Ozdob mám jenom pár, protože živý strom je tak krásný samotný, že mi je líto ho zakrývat příliš mnoho ozdobami. Také mě mrzí, že jsem nikde nesehnala girlandu podle představ, protože by se sem tak moc hodila, ale nedá se nic dělat. Třeba příští rok, jestli tu budeme☺️
A první cukroví, které jsem nepekla já. Hold jsem to tyto Vánoce už nějak nestihla.
Štědrý den jsme slavili u mojí sestry na chatě na Slovensku a napadl sníh, takže jsme měli bílé Vánoce a stihli jsme si i zabobovat před štědrovečerní večeří😍 Atmosféra byla krásná a má to moc krásně zařízené včetně krbu, který asi nutně potřebuju ve svém (někdy) budoucím bydlení.
Po štědrém dnu následovaly návštěvy, Vánoce s přítelem, jeho rodinkou a tak dále. Klasika, kterou zbožňuju a užívám si to. Mimochodem toto je nejnádhernější strom, jaký jsem asi na živo u někoho doma viděla, protože je obrovský🎄
Silvestr jsme strávili s našimi kamarády a užili si ho u her, písniček a dobrého jídla. Děkuju za lidi, co kolem sebe mám a také za mého nejúžasnějšího muže, kterého mám po svém boku❤️
Nový rok a první dny v něm jsem neměla nejlepší, ale o tom třeba jindy. Každopádně i přes to byl plný lásky, sportu, dobrého jídla, čerstvě nabarvených vlasů a taky nového článku😍
Pokud jste dorazili až sem, tak Vám od srdce děkuji a všem Vám ještě jednou přeji hlavně zdraví, co nejméně starostí a co nejvíce užitých dnů v roce 2022❤️

Dejte mi vědět, jak se máte vy, jak jste strávili Vánoce, Silvestr, dny v novém roce a tak dále. Moc ráda si pročtu vaše příběhy😍

Mějte se úžasně a těším se u dalšího článku🌷

zuzani_ca




Komentáře

  1. Vše dobré v novém roce))dovolená musela být úžasná. Klidně sem ještě vánoční příspěvky dej. Ráda si v nich počtu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji mockrát a nápodobně! Anoo, bylo to moc krásné. Velký zážitek :) Jeee to jsem chtěla slyšet, že se ještě můžu vrátit k Vánocům❤️

      Vymazat
  2. Koukám, že jsi měla moc povedený prosinec a jen vidím to moře, hned bych někam vyrazila! :) Přeji ti do tohoto roku jenom to nejlepší. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja když na to zpětně koukám, tak už bych zase utíkala někam k moři :D Děkuji mockrát, aj Tobě přeju :)

      Vymazat
  3. To moře je úžasné. My jsme už dlouho nikde nebyli, tak bych to měla letos napravit.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  4. Prosinec jsi měla pěkný. Přeji ti hodně štěstí a zdraví v novém roce. 🙂

    OdpovědětVymazat
  5. Ta souprava na cvičení je top! :) odkud je? :)
    Předvánoční čas v tropech ti závidím moooc, vždycky jsem chtěla zkusit odjet na Vánoce někam, kde to vůbec nevypadá jako že před Vánoci vůbec je. :D Tak třeba na to jednou našetřím peníze a vyrazím. :) vypadá to úplně idylicky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta souprava k sobě vůbec nepatří :D Každopádně ty leginy už mám dlouho a byly odněkud tuším z Tchiba a tu podprdu jsem koupila už taky nějaký pátek zpátky v Terranově :)
      Moc ti držím palce, aby se ti to podařilo, protože zážitek to je neskutečný :)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji Vám za každý jeden komentář a sledování. Moc si toho vážím🌷