Svíčky, svíčky, svíčky... I Vánoce 2021

 

Krásný čtvrtek Vám všem

Takto zpětně děkuji za krásné reakce na předchozí článek, jste všichni moc milí❤️ Ve článku jsem se také hned ze začátku ptala, jestli mám ještě zabrouzdat do vánočního období a nějaký článek ještě Vánocům věnovat a tak jsem tady ještě s lehkým vánočním nádechem (nebo výdechem?😃) , ale zároveň s tipem a netipem na různé svíčky.

Já jsem velký milovník svíček a zapaluju je nejenom večer a nejenom v zimě, ale celý rok a klidně hned ráno. Není nad to, když krásně voní byt a navíc to dodává útulný pocit a zkrátka to zbožňuju. Před Vánocemi jsem si udělala radost hned několika kousky, o které se s vámi podělím☺️

Začnu mojí nejoblíbenější svíčkou těchto Vánoc. Tuto jedinou jsem dostala od přítele mamky a byla kupovaná v G3 v Rakousku. Voní po skořici, jablkách a pomeranči a když si k ní čuchnu, tak mám vánoční náladu ať je jakákoliv situace, protože takto prostě voní Vánoce. Voní tak nádherně, že ji ucítíte i když jen vedle ní budete sedět a nebude hořet, ale není to nic nepříjemného nebo agresivního. Proč o ni píšu, když spousta z Vás se nedostane do Rakouska? Protože takové jsou i v Rossmannu (celoročně tuším, jen se mění vůně podle období) a jejich vlastnosti jsou úplně stejné, jako tady této svíčky dokonce i hodně podobně vypadají, takže tip pro Vás😍Úplně mě mrzí, že jsem ji už skoro celou vypálila. 

Dalším tipem jsou čajové svíčky, které mám taky z Rossmannu a opět jablko/skořice. Je to balení po 6 a taky jsou tuším celoročně v nabídce, jen různé vůně (vanilka, berries, levandule...). Tolik po bytě cítit nejsou, protože jsou to přece jenom pořád čajovky, ale pokud vás už nudí ty normální, tak moc doporučuji😍 Navíc to může být jako pěkná drobnost pro někoho, koho chcete potěšit nebo přibalit něco navíc k dárečku k narozeninám, svátku a tak dále, protože to má moc milé obaly☺️
Další dvě svíčky mám z Lidlu. Mají je před Vánocemi pravidelně (alespoň mi to takto bylo řečeno) a jako voní docela hezky, když si k nim čuchnete, ale ne zase tolik, že by vás to uchvátilo. Jednu mám vanilkový rohlíček a druhou cookies (ta mi voněla víc i zapálená). Co musím uznat, tak obaly jsou moc povedené. Jsou decentní a pěkné jako dekorace. Co už tak dobré není, tak je to, jakým způsobem hoří. Ať ji necháte zapálenou klidně 3 hodiny, nerozpouští se vosk okolo a svíčka ubývá pouze uprostřed, takže je jasné, že ji nemáte šanci celou vyhořet a doba hoření se tak o hodně zkrátí. Pro představu, jedna stála 99,-, takže nemůžeme chtít zázraky, ale je to škoda a nejsem si jistá, jestli do nich půjdu příští rok. Za mě lehké zklamání😒
Poslední svíčka, kterou jsem si moc užívala přes Vánoce a ještě stále užívám, je Yankee Candle Reindeer Treats. Také je z Rossmannu a mají tam celý rok různé vůně a velikosti. Nevím, co přesně to má společného s origo Yankee Candle, protože jsou levnější a střední stojí něco málo přes 300,-, ale to jak voní a jak se chovají když hoří, to je naprosto totožné, takže já je kupuji pravidelně a mám aktuálně doma 5 dalších různých vůní. Nikdy se mi u nich nestalo, že by se mi nerozpustil vosk a vypálila se díra. Hoří pěkně, provoní nádherně byt a zamilujete si je určitě i vy❤️
To je pro dnešní svíčkový článek všechno. Mám v záloze ještě minimálně jeden, dva, možná i tři vánoční články, ale ještě uvidím. Už máte určitě Vánoc plné zuby, ale mně to k lednu ještě patří a chci si užívat vánoční klid v hlavě co nejdéle❤️ Ještě tady máte jednu fotku teď aktuální, když píšu tento článek - stále máme vánoční stromeček, stále nás baví a líbí se nám🎄
Dejte mi do komentáře vědět, jaké svíčky máte rádi vy, kde si je kupujete a jestli už jste opustili definitivně vánoční náladu nebo vám nevadí si ji ještě připomenout✨ 

Mějte se pěkně a těším se u dalšího článku!

zuzani_ca



Komentáře

  1. Já mám doma tu velikou Yankee Candle s vůní skořicových šneků už skoro 3 roky a ačkoliv ji celkem pravidelně pálím, přijde mi, že je pořád skoro celá. :D Letos jsem k Vánocům dostala další takovou sladší a pevně doufám, že se mi ji podaří do nějakého kufru během jara nacpat, abych si jí mohla odvézt do Bulharska a rozvonit to i tady konečně. :D To že je mají i v Rossmannu jsem vůbec netušila!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skořicový šnek? Ta musí naprosto nádherně vonět!! A je pravda, že YC dost pomalu ubývají, takže ta cena potom není tak hrozná :D Určitě ji někam nacpeš, jen ji hoodně zabal do oblečení, ať ti ji nezničí po cestě, protože s kufry zacházejí hrozně...

      Vymazat
  2. Já si kupuju většinou značku Yankee candle a pálím převážně jen votivní svíce. Nepálím moc často. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. Já teď kupuji svíčky z přírodních vosků a zamilovala jsem se do šeříkové vůně a Vánoční :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na přírodní vosky jsem narazila jednou u nějaké české značky na instagramu, možná bych to mohla vyzkoušet :)

      Vymazat
  4. Tak ta s vůní vanilkových rohlíčků musí být bezkonkurenční - hned bych jí brala! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Svíčky také miluji a ty od Yankee Candle jsou naprosto nejlepší! V poslední době často pokukuji po značce WoodWick, která mě opravdu zaujala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S woodwick má skvělou zkušenost kamarádka a oblíbila si je, takže předpokládám, že jsou boží :) měly by tuším praskat jako dřevo v krbu, což mi přijde jako uplně super :D

      Vymazat
  6. Já miluju tyhle velký svíčky ve skle! Ty z Lídlu jsem neměla, mám nějakou od Ťamanů a ta voní celkem hezky :) Už jsem jí měla zapálenou fááákt dlouho a jsem teprve v polovině.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já moc do levných svíček nějak zapálená nejsem, ale ty z lidlu jsem vyzkoušet chtěla :)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji Vám za každý jeden komentář a sledování. Moc si toho vážím🌷