moje stálice od NYX

 

Krásnou neděli přeji🌷

Psaní článků v době kdy mám jen pár týdnů před státnicemi, je pro mě úplně útěk do safe place. Aspoň na chvilku se můžu věnovat tomu, co mě baví. Čtení knih jsem uplně pozastavila, protože to už fakt nemám kam nacpat a když už mám prostor, tak ho věnuji cvičení a sama sobě. 

Dneska tu ale pro Vás mám moje dva největší oblíbence v mojí make-up rutině! Jsou to stálice od značky NYX a kdo je ještě nevyzkoušel, tak dělá chybu. Produkty jsou skvělé a to nejen díky jejich cena/výkon. 

Jako první tu mám HD Finishing Powder v odstínu 01 Translucent. Tento pudr je úplná bomba. Bála jsem se bílé barvy, ale nebyl vůbec důvod, protože se krásně moji pleti přizpůsobí. Dále i přes to, že mám hodně suchou pleť, tak nedělá šupinky ani nezvýrazňuje suchá místa (je ovšem potřeba mít dobře hydratovanou pleť). Jeho dalším pozitivem je výborná fixace make-upu. Říkám Vám, že když si ho dáte ráno, tak do večera je make-up na jednom místě a nijak se nezničí. Poslední věc, kterou na tomto pudru zbožňuju, je ten finish na pleti, který udělá. Po nanesení máte pleť až takovou hebkou a moc příjemnou. Ani nepráší, je spíše takový vlhčí a to je boží💕

Teď to zní jak kdyby mi někdo dal velké peníze za reklamu, ale ne😂 Je fakt tak dobrý a moc Vám ho všem doporučuji. Mají ještě další 2 odstíny, tak se můžete mrknout. Aktuálně je v Douglasu ve slevě za 209,-. Fakt mě mrzí, že jsem si ho nekoupila dřív.

A jako další tu mám moji stálici. Oční linky Epic Ink Liner v odstínu 01 Black. Tato linka mě naučila si linky líčit, protože to s ní jde samo. Hrot je ze štětinek a je hodně precizní. Velký plus vnímám u rychlého zasychání a jak je krásně intenzivně černá. Zasychá do matna a neobtiskává se, vydrží celý den (i déšť a cvičení linky zvládají), ale zároveň jde hezky odlíčit (používám dvoufázový odličovač). 
Četla jsem různé recenze, že se lidem stává, že se linka po čase rozpíjí. Já si před každou aplikací otřu štěteček o kousek ubrousku a linku používám až dokud nepřestane úplně psát, což je i několik měsíců. 
Už ji mám asi po 4. a nemůžu si ji vynachválit. Ještě pokukuju po hnědé barvě, protože ne vždycky mám chuť na tak výrazné linky. V Douglasu stojí aktuálně 209,- jako pudr. I přes to, že na tuto linku nedám dopustit, zkusila bych i nějakou třeba z drogérie, tak budu ráda za tipy!😍
Dávám sem i fotky, jak vypadá pudr na pleti a linky. Fotky nejsou upravené a jsou focené na denním světle.
Pro dnešní článek je to všechno. Dneska žádné dlouhé psaní, ale zmíněné produkty fakt stojí za to vyzkoušet☺️ Mě dneska čeká ještě hodně školy, večer kino Po čem muži touží 2 a zítra zase makáme na 120%, protože pondělí a poslední přednáškový týden v mém bakalářském studiu!💪🏻

Budu moc ráda, když mi dáte do komentáře vědět, jestli produkty znáte, popřípadě jestli něco jiného od NYXu máte rádi😍Můžete se také klidně podělit o to, co Vás v následujícím týdnu čeká☺️

Mějte se moc krásně a těším se příště🌷

zuzani_ca

Komentáře

  1. Ahoj, pudr jsem měla a byl fajn, linky jsem naopak pořídila kamarádce Kriss a ta si je také pochvalovala. Jak zrušily kamenný obchod na Smíchově, tak jsem si prakticky nic od NYX nepořídila. Krásné dny přeji. ☺♥
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já teda nekupuju v kamenných obchodě skoro nikdy, ale měla jsem poukázku do Douglas, tak jsem šla fyzicky, protože se nedá uplatnit online :D :) Ale ty linky nebo aj pudr fakt vyzkoušej, je to must have :)

      Vymazat
  2. Od NYXu jsem zatím nikdy nic nezkoušela, ale ty linky vypadají skvěle! Produkty jsou určitě super. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doporučuji vyzkoušet :) za málo peněz hodně muziky!

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji Vám za každý jeden komentář a sledování. Moc si toho vážím🌷