radosti za hotovou bakalářskou práci I spolupráce

 

Krásnou středu🌷

Já vůbec nestíhám pobírat, jak rychle týdny utíkají. Nevím, jestli je to tím, že před sebou tlačím státnice a milion různých deadlinů ve škole nebo co se děje, ale dost mě to děsí. Co mi ale udělalo radost, tak je hotová bakalářka. Už jsem ji dopsala první týden v únoru, ale všechny detaily okolo jsem dodělala až na začátku dubna, tak jsem se chtěla odměnit. Jako by bylo vyslyšeno mé přání a ozvala se mi milá Verča, se kterou řeším nějaké spolupráce a přišla s nabídkou. Já mám takovou radost!😍 S nadšením jsem vybírala produkty - konkrétně z e-shopu holime.cz. A rozhodla jsem se sahat po úplně jiných produktech, než jsem zvyklá používat, aby to bylo zajímavé☺️

Začnu produkty na vlasy, protože ty tu mám dva. Rozhodla jsem se dát prostor hlavně veganským a přírodním produktům Jako první tady mám šampón na vlasy od značky Logona. Měl by být na poškozené a lámavé vlasy + lesk a regeneraci. Ve složení má bio arganový a meruňkový olej a olej inca inchi, který se získává z peruánské rostlinky, která pochází z deštných pralesů. Plody z této rostliny vypadají jako lískový ořech. 

Šampón jsem ještě nezkoušela, ale na první pohled má hodně tekutou konzistenci a jemnou vůni, kterou bych přirovnala asi nejvíc k té meruňce a nějakým ořechům. Jsem na něj opravdu hodně zvědavá, jak ho vyzkouším😍Stojí 233,- a je ho 250 ml, takže taková menší lahvička.

Jako další tu mám sprej na vlasy od opět pro mě neznámé značky Urtekram. Jedná se o bezoplachový kondicionér s růžovou vodou a aloe vera. Měl by hydratovat a usnadnit rozčesávání. Nevoní mi tak jak bych si představovala, je tam hodně cítit aloe vera a růže jsou jen tak lehoučce v pozadí, ale z prvního dojmu mám pocit, že mi dělá vlasy takové více fresh. Sprej by se měl dávat na mokré vlasy, já to zkoušela jen na suché, protože jsem byla zvědavá😂Tento sprej stojí 161,- což mi přijde jako úplně super cena.
Vzhledem k tomu, že to je e-shop s názvem holíme, tak mají obrovské množství holících strojků, epilátorů, holítek, žiletek a nesmí chybět pěny na holení. Vybrala jsem si od Gillette tuto hydratační pěnu pro citlivou pokožku. Obsahuje výtažky aloe vera (nevím, co mám s aloe vera😂), které by měly zabraňovat podráždění. Z tohoto produktu má přítel větší radost jak já.
Na závěr jsem si nechala produkty, ze kterých mám největší radost, protože jde o mojí aktuálně nejoblíbenější značku - Purity Vision😍Mám tu kávový peeling s bio bambuckým máslem pro hedvábně jemnou pokožku. Ten jsem musela hnedka vyzkoušet a musím říct, že je boží. Voní jak čerstvě pomletá kávová zrna, nevysušuje vůbec pokožku (co se mi občas stává u peelingů) a udělalo mi to pokožku krásně hebkou. Peeling je dobrý používat pokud máme strie nebo celulitidu, protože pokožku krásně prokrví. Určitě doporučuji na něj mrknout, protože stojí jen 199,-, je přírodní a je úplně skvělý.
Posledním produktem tady mám růžový deodorant vhodný pro citlivou pokožku. Má vůni jako růžová voda na pleť od PV, takže jemná a velmi příjemná. Velké plus vidím v tom, že mě po oholení neštípe, když si ho našplíchám a i bych řekla, že plní svůj účel jak má. Navíc mi vyhovuje aplikátor. Pokud hledáte přírodní deodorant, tento doporučuji vyzkoušet a stojí 159,-❤️
To by bylo z mého balíčku všechno. Mám z něj velikou radost, protože jsem ho objednávala minulý týden, kdy jsem ležela v horečkách a nebyla schopna ani vstát. Moc se těším, že Vám můžu předávat tipy a zkoušet nové produkty.

Dejte mi vědět, jestli byste chtěli recenzi na veganské produkty šampón a sprej na vlasy, jestli máte s něčím zkušenost, popřípadě zda vás něco zaujalo. 

Tímto se s Vámi loučím a děkuji velmi pěkně, že i nadále čtete moje články! Moc si toho vážím☺️ Mějte krásné Velikonoce a těším se příště🌷

zuzani_ca

Komentáře

  1. Ahoj, kávový peeling, voní to až sem. ☺♥ TAky by mne potěšil. Přeji krásné Velikonoce a prodloužený víkend si užij. ☺
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Voní dokonale :) Děkuji za přání, Tobě také!

      Vymazat
  2. Mmm kávový peeling zní teda hodně dobře a ještě ke všemu za takovou cenu! :) Gratuluji k dopsané bakalářce. Já diplomku dopsala před 14 dny a aktuálně čekám na doufám už poslední poznámky od vedoucí, které zapracuji a doufám, že do konce dubna bude také hotovo. :) Teda alespoň tahle část, pak samozřejmě přichází učení se na státnice. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Kávový peeling jsem měla, ale moc mi nevyhovoval, vůně na mě byla moc intenzivní a mojí pokožce taky moc neseděl :) Zaujal mě růžový deodorant, ten bych ráda vyzkoušela :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Může být, jako u každého produktu, že nevyhovuje všem a je to v pořádku :)

      Vymazat
  4. Super, že sis udělala takovou radost, určitě jsou to zasloužené produkty a odměna byla na místě! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anoo mám radost z toho moc :) Děkuji za komentář!

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji Vám za každý jeden komentář a sledování. Moc si toho vážím🌷