haul z Astratex I spolupráce

 

Krásný 1.máj🌷💕

Věřím, že se máte krásně a užíváte si krásný sluníčkový víkend☺️ Já ho mám sice pracovní a studijní, ale to nevadí. Už jsem se stihla učit venku na sluníčku a bylo to moc příjemný!

Dnes pro Vás mám haul ve spolupráci s Astratex a jsem ze všech věcí nadšená. Mám to jako odměnu za to nekončící učení, takže aspoň něco příjemného😂 Tak pojďme na to!

Kousek, ze kterého mám největší radost, jsou kraťásky na cvičení/sport v krásné vínové barvě. Už jsem je stihla vyzkoušet na cvičení a jsou skvělý hlavně proto, že nádherně drží na těle a nikam se neposouvají. Dál na nich není vidět, když se zapotíte (to je taky velká výhoda) a mají malinkou kapsičku třeba na klíče nebo kapesník, takže budou vhodné i na běhání nebo třeba na kolo (pokud máte už osezený zadek😂). Mám velikost M (pro představu měřím 177 cm) a hezky sedí. Aktuálně stojí 349,- ve slevě a mají je i v šedé a fialkové barvě tuším. Moc doporučuju! 

Dalším kouskem je sportovní podprsenka, kterou vidíte na fotce. Má světle růžovou barvičku (ach, jak já tady ty barvy miluju💕) a prodává se ve velikosti XS/S nebo M/L. Já jsem sáhla po té větší, protože jsem se té menší bála, ale je mi trošku volnější. Každopádně jsem se rozhodla ji nechat, protože já nepotřebuji velkou podporu a je mi vlastně příjemné, že to nemám úplně napnuté na těle. Navíc se mi líbí, že je to až takový top, takže si to vezmu v létě na nějaký výlet místo trička☺️ Má vytahovací vycpávky a oblečená vypadá moc slušivě. Ve slevě teď stojí 349,-.
Zůstaneme ještě chvíli u sportovních kousků a to jsou černé Puma kalhotky tanga. Tuto značku jsem si poslední dobou hodně oblíbila (ano, možná je to díky Pamele💕) a co si budeme, takový typ kalhotek s gumou je na sport úplně nejlepší. Jsou střihem podobné značce Calvin Klein a sedí hezky. Velikost mám M a neměnila bych. Stojí 499,- a prodávají se jako two pack. 
Jako další tu mám krásné sety braletek a krajkových kalhotek. Podprsenky mě zaujaly jako první, protože já tento styl mám nejradši a chtěla jsem nějaké světlé. Tak jsem si je hodila do košíku. Když jsem pak doma balíček otevřela, našla jsem k nim i kalhotky ve stejných barvách, čeho jsem si vůbec nevšimla na tom e-shopu. Takže mám velkou radost, že mi k tomu přihodili i kalhotky a mám dva celé sety😍 
Jak můžete vidět na fotce, jeden set je v bílé barvě a druhý ve fialkové. Nádhera teď na jaro/léto i třeba pod bílé košile, kde může být podprsenka vidět. Zároveň mají hezký vzor krajek. Braletky stojí v sadě 789,- a kalhotky brazilky 369,-. Všechno ve velikosti M, podprsenky mají vytahovací tenké vycpávky a sedí to akorát.
Haul hodnotím jako velmi úspěšný. Taky jsem si všimla, že mají velký výběr menstruačních kalhotek, co je teď velmi aktuální a řešený produkt. Já se pořád rozhoduji, zda do nich půjdu, tak mi můžete dát vědět Vaše zkušenosti, pokud je používáte🌷

To by bylo pro dnešní článek všechno. Moc jsem si psaní tohoto článku užila, protože ze všech věcí mám upřímnou radost a těším se z toho, že mám takovou možnost. DĚKUJI

Dejte mi vědět, jestli něco z tohoto obchodu máte, popřípadě zda Vás něco zaujalo☺️ Také se můžete podělit o to, co jste dělali celý víkend💕 

Děkuju Vám moc za přečtení a těším se příště🌷

zuzani_ca

Komentáře

  1. Kraťasy vypadají úžasně, perfektně ti sedí a i ty Puma kalhotky bych okamžitě brala! :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se hrozně bála velikosti, protože jsem docela vysoká a u kalhot si nejsem úplně jistá, ale trefila jsem to naštěstí dobře :D a kalhotky se hodí vždycky!

      Vymazat
  2. Vybrala jsi skvělý kousky, ty kraťasy na cvíčo se mi moc líbí:)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty braletky jsou vážně krásné! :) I já v posledních pár letech nenosím skoro žádné jiné podprsenky. Od té doby, co se mi zmenšily prsa, to ostatně ani není potřeba.. :D :D Kraťasy na cvíčo vypadá moc dobře, kvituji hlavně fakt, že na nich není vidět propocení. To je pro mě vždycky deal breaker. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neee pokud se v tom člověk cítí dobře, tak praletky jsou top strop nejpohodlnější věc :D a kraťase, na kterých není vidět pot..to taky vymyslel genius :D :)

      Vymazat
  4. Vybrala sis moc krásné věci! Po těch kraťasech se budu muset také podívat :) Žádné sportovní na tělo nemám a teď v tom létě mi opravdu chybí :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :) v upnutých se nejlíp cvičí, ale ne všechny dobře sedí :) doporučuju kouknout aj na jeden z mých posledních článků, kde dávám tip za pár korun právě i na upnuté❤️

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji Vám za každý jeden komentář a sledování. Moc si toho vážím🌷