cestujeme - Lom u Mariánského mlýna, Mikulov

 

Krásné pondělí🌷

Chce se mi trošku plakat z toho, že pomaličku končí léto a začnou klasické školní povinnosti. Začínáme teda až 19.září, ale to je tak jako tak za chvilku s tempem, jakým to utíká. Tento víkend jsem si ale celý užila, protože jsem ho strávila s kamarády a chci se s Vámi podělit😍

Měli jsme jet úplně původně stanovat na Vysočinu, ale mělo pršet od rána do večera a v 10 lidech se někam přesouvat, to by bylo náročné. Tak jsme vymysleli náhradní plán a to takový, že pojedeme na výlet, pokud bude hezky a skončíme se stany u nás na zahradě kousek u Břeclavi (máme tam bazén, gril, elektřina...)

Část skupiny jela z Brna do Břeclavi vlakem a další ze skupinky nás nabrali auty a jeli jsme do mojí nejoblíbenější kavárny v Břeclavi - do Karmy, kde jsme domlouvali, co teda budeme dělat. V kavárně jsem neudělala fotky, dali jsme si jen kávičku a vodu, ale dám Vám se fotky z mých jiných návštěv❤️

Učila jsem se tu na státnice, chodím sem na randíčka a na brunche. Pokud budete mít cestu někde okolo, určitě doporučuji se zastavit! Industriální styl, plný květin a nádherných kousků nábytku😍
Bylo mnohem hezčí počasí, než jsme si mysleli, tak jsme se rozhodli vyrazit do Mikulova, kde kousek od něj se nachází Lom u Mariánského mlýna. Vím, že tento lom existuje, ale viděla jsem různé recenze, že tam bývá hodně lidí. Naštěstí to bylo úplně v pohodě! Vstup na 1 hodinu byl 50,- na osobu, dostali jsme přednášku o tom, co se má a nemá dělat a šli jsme se vykoupat. Voda byla krásná a celkově to bylo moc fajn!😍
Po koupání byl už čas oběda, tak jsme se rozhodli jít na jídlo do restaurace Bowling sport centrum, kterou jsme znali jen skrz bowling, který jsem tam jednou hrála. Došli jsme tam a bylo nám řečeno, že je venku plno, ale uvnitř nikdo není. Vešli jsme dovnitř (bylo nás celkem 8) a chtěli jsme si dát buď stoly k sobě nebo alespoň přidat židle ke stolu. Slečna servírka byla tak nepříjemná, že nám nedovolila ani jedno. Už jsem chtěla odejít, protože nebudeme sedět u dvou stolů, když je místo a ještě když je obsluha tak znechucená. Nakonec doběhla další servírka a zachránila situaci, kdy nám dovolila si dát k sobě stoly i židle a nebyl s tím problém☺️
Dali jsme si jídlo a celkem zklamaní odešli, protože jídlo nebylo nic moc.. Měla jsem pizzu, která měla hrozně suché okraje a byla lehce připečená. Co pochválím, tak to bylo stáčené růžové víno - ani nevím, jak se jmenovalo, ale bylo dobré (ještě aby ne ve vinařském kraji👀).
Po cestě jsem si užívala moje oblíbené výhledy a zastavili jsme se ve Valticích na nejlepší kopečkové zmrzlině, kterou širokou daleko můžete dostat. Jmenuje se tuším Valtická zmrzlina - Valgelato. O Valticích jsem už psala, jsem tam celkem často, tak se můžete mrknout tady❤️
Potom jsme jeli nakoupit, přesunuli se na zahrádku a od této chvíle nemám jedinou fotku😂 Tímto tedy dnešní článek ukončím❤️

Budu ráda, když se semnou i vy podělíte o to, co jste dělali o víkendu a všem Vám přeji úspěšný týden🌷

zuzani_ca

Komentáře

  1. Vůbec jsem nevěděla, že u Mikulova je tento lom, děkuju za tip :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. když se mrkneš na mapu, je fakt úplný kousek :)

      Vymazat
  2. Moc krásný blog a hezký článek, děkuji za inspiraci a tipy! Mimo jiné ta PIZZA a kavárnička vypadá vážně moc chutně a hezky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji mockrát, nápoodbně! Dneska jsem na Tvůj blog opět zavítala :) hlavně ta kavárna, ta je moje nejoblíbenější tady u nás❤️

      Vymazat
  3. Krásný výlet a počasí se vám nakonec skvěle vybralo! :) Já v sobotu byla pomoct babi otrhat záhony a za odměnu jsem dostala výslužku a zbytek dne zavařovala :) V neděli jsme s přítelem zajeli do Pardubic na oběd do Globusu a já chtěla na nákupy :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee to muselo být skvělý na vyčištění hlavy! Jednou jsem takto taky pomáhala a nejlepší byla ta výslužka, přesně jak píšeš aj ty :D jej, nakupující náladu mám už tak 3 měsíce, ale naštěstí už pomalu odchází, nevím co se to dělo :D :)

      Vymazat
  4. To léto fakt šíleně uteklo! Vypadá to na krásný víkend, škoda té jedné servírky a ne moc dobrého jídla. My o víkendu vyrazili na menší výšlap a jinak procházkovali po okolí :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo uplně mi to je líto, že to takto utíká...zima se mi táhne jak sopel😐 to je skvělý! takto procházky a výšlapy, to je nejpřirozenější pohyb :)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji Vám za každý jeden komentář a sledování. Moc si toho vážím🌷