cestujeme - písečná pláž v Chorvatsku na Levanu, Medulin

 

Dobré ráno, poledne, večer🌷

Dneska tu mám další díl ze série "cestujeme", protože jsem se vrátila v pondělí z Chorvatska a mám se o co podělit. Tak pojďme na to😍

Ubytování jsme měli v městečku Ližnjan. Nachází se nedaleko Puly, kterou možná znáte. Toto ubytování už známe, majitelé jsou moc příjemní a moje mamka k nim jezdí každý rok se skupinkou kamarádů. Ubytování není hned u moře, ale to vůbec nevadí, protože každý den se jezdí jinam a součástí je krásný bazén (po celém dnu u moře si večer skočit do bazénu, to je moc příjemné❤️). Dneska bude článek ve znamení fotogalerie😃

Dvakrát jsme vyrazili na ostrov Levan. Je to malý ostrov, který se nachází na jižním konci Istrijského poloostrova. Od pevniny je vzdálený 260 metrů a dopraví vás na něj taxi boat, který stojí okolo 40 kun na osobu tam i zpět. Tento ostrov se pyšní svoji písečnou pláží, která je pro tuto oblast netypická a má nádherně průzračnou vodu. Je možné dát si tady jídlo v restauraci s krásným výhledem nebo navštívit Beach Bar s rozsáhlou nabídkou drinků. Počítejte s tím, že to je dražší než na pevnině, ale za zážitek to určitě stojí😍 My si kupovali i lehátka se slunečníky, které mají různé cenové kategorie.  
Nástupní malinké molo, kam přijíždí taxi boat.
Chobotnice, ryby, mušle... To je něco, co naprosto miluju a maximálně si to užívám, když jsem v nějaké destinaci kousek od moře😍
Jeden den, když jsme měli od rána zataženo, jsme se rozhodli jít pěšky procházkou do Medulinu. Malé město, které bylo dříve využíváno jako rybářská osada. Jsou tu komerční pláže, velký ruch, přístav a spoustu kaváren, barů, restaurací a obchůdků (kde jsme si pokoupili spoustu důležitých věcí😂)
Pokračování naší dovolené bude zase příště, ať to není moc dlouhé. Ale na závěr tu pro Vás mám tip na nejlepší balzám na rty! Je od značky Lush a jmenuje se Lip Service. Je z bambuckého másla a včelího vosku a je hrozně příjemný. Stojí 290,- a už mám druhé balení. Tady dávám odkaz❤️
A tato kočička, kterou mají domácí, je úplně dokonalá a chtěla jsem si ji vzít domů❤️ Jo a tohoto plameňáka si jednou koupím, až budu mít velký bazén😂💕
To je ode mě pro dnešní článek všechno. Dejte mi vědět, kde jste v Chorvatsku všude byli, jestli toto místo znáte, popřípadě co Vás ještě toto léto čeká! Už se nám to pomalu blíží ke konci, ale jak se znám, já budu mít letní náladu do října, kdy to pak plynule přejde na Vánoce😂

Mějte se hezky a krásný zbytek pracovního týdne🌷

zuzani_ca

Komentáře

  1. Do Chorvatska jsme s rodiči jezdili každý rok, pak jsem tam byla i se školou a od té doby mě to tam už neláká. :D Popravdě nedám dopustit na písečné pláže a ty kameny mě zkrátka otravují. :D Ale je pravda, že je to tam moc pěkné. Někdy bych se tam ráda vrátila spíš projít tu krásnou přírodu než k moři. Toho mám teď po přestěhování do Bulharska až až. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem v něm právě zase tolik nebyla, ale když už jedu do Chorvatska, tak se snažím hodně poznávat a jezdit na různá místa, aby to nebyla nuda :) a uplně chápu, že bys radši přírodu než moře, když u něho jsi pořád :D :)

      Vymazat
  2. Egypt, Chorvastko... Plánuješ ještě něco letos podniknout? :D :) Krásné fotky! Já bych se do Chorvatska hned vrátila, byli jsme tam loni s přítelem, akorát kousek od Omiše a bylo tam moc krásně. Ta příroda tam byla úžasná. Jinde jsem zatím v Chorvatsku nebyla :) Moc mě ale láká Dubrovník.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anoo, ještě mám na plánu krátký výlet tento víkend, víkend s holkama a Vysoké Tatry😍 Ale do zahraničí to už asi nestihnu :) Kousek od Omiše jsem taky jednou byla a bylo to tam moc krásné :) A Dubrovník doporučuji, pár let zpět jsem tam taky byla a nádhera :)

      Vymazat
  3. Super domácí bazén, tak u takového jsem v Chorvatsku nikdy nebydlela. NO a to jídlo, paráda, vypadá vážně moc dobře. Kdo by odolal. ☺♥
    Krásný víkend přeji.
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My už nejezdíme jinam, než k bydlení s bazénem. Moře miluju, jsem v něm celý den, ale není nad to si jít zaplavat hned ráno nebo po celém dnu v soli jít do bazénu :D :) Děkuji za komentář!❤️

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji Vám za každý jeden komentář a sledování. Moc si toho vážím🌷